سرآمد اخبار
سکه
ارز و طلا

کشتی‌آرای: سکه به مرز ۹ میلیون تومان رسید

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت سکه بهار آزادی به مرز ۹ میلیون تومان رسیده است،‌گفت: امروز رکوردهای جدیدی برای طلا و سکه در بازار ثبت شده است.

محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت بازار طلا در روزجاری اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت ارز و طلای جهانی، از صبح امروز شاهد افزایش قیمت طلا در بازار داخلی و ثبت رکوردهای تاریخی هستیم.
وی با اشاره به فروش دلار ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومانی در بازار ارز گفت: اونس جهانی طلا نیز ۱۲ دلار افزایش داشته است که منجر به افزایش شدید قیمت طلا در بازار داخلی شده است.
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت تمام بهار آزادی طرح جدید هم اکنون به مرز ۹ میلیون تومان رسیده است،‌ تصریح کرد: این قیمت ها درحالی در بازار ثبت شده که تا کنون شاهد ثبت چنین نرخ‌هایی نبودیم و برای اولین بار است که قیمت سکه به این مرز رسیده است.
به گفته کشتی‌آرای، هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با بیشترین افزایش قیمت هم اکنون با قیمت ۸۷۰ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهارآزادی طرح قدیم با قیمت ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می شود.
وی با بیان اینکه خریدار و فروشنده به صورت موازی در بازار حضور دارند، گفت: اما تقاضای اضافی وارد بازار طلا نشده است؛ حباب قیمتی نیز بین ۳۵۰ هزار تا ۳۸۰ هزار تومان در نوسان است.
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۸۷۰ هزار تومان، قیمت دلار ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۸ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.
همچنین در بازار سبزه میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان، ربع‌ بهار آزادی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون ۳۳۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.
قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۸۷۰ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار یک میلیون و ۱۵۸ هزار تومان و هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۷۶۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۷۷۴ دلار معامله می‌شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

انواع سکه و طلای ۱۸ عیار چند شد؟ | جدول جدیدترین قیمت انواع طلا و سکه در بازار

میلاد جانه

قیمت طلا، سکه، دلار و سایر ارزها ۹ خرداد ۱۴۰۲ (جدول)

میلاد جانه

کاهش قیمت طلا و سکه در بازار

زینب یزدانی

قیمت طلا، سکه، دلار و سایر ارزها ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ /جدول

میلاد جانه

ادامه ریزش قیمت ها در بازار طلا و سکه (جدول)

میلاد جانه

قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ (جدول)

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید