سرآمد اخبار
ملیکا-شریفی-نیا
اجتماعیاخبار داغجامعه و فرهنگچهره ها

استوری متفاوت و خاص ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا با انتشار تصویری متفاوت و خاص در کنار عمه قشنگه، صفحه رسمی خود در اینستاگرام را بروز کرد.

ملیکا شریفی نیا دختر کوچک محمد رضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان است که این روزها در سریال نجلا با نقشی متفاوت در قاب تلویزیون ظاهر شده است.

شیرین سریال نجلا در این اثر هنری با مادرش آزیتا حاجیان بانوی پیشکسوت دنیای هنر همبازی است و هرازگاهی قاب مادر دختری زیبایی را منتشر می کند که در این بخش از چهره ها در نمناک مشاهده خواهید کرد.

ملیکا شریفی نیا به تازگی در استوری اینستاگرامش قاب زیبایی را از خود و مادرش منتشر کرد و نوشت:

با عمه قشنگه

سریال نجلا، فیلم مشترک جدید ملیکا شریفی نیا و مادرش

ملیکا شریفی نیا دختر مهربان و احساسی محمدرضا شریفی نیا روابط صمیمانه و خوبی با خانواده خود به خصوص مادر و تنها خواهرش مهراوه دارد و مادرش را الگوی خود در بازیگری می‌داند.

ملیکا شریفی نیا و مادرش آزیتا حاجیان تنها در سریال نجلا همکاری مشترک نداشته اند و فیلم سینمایی اویناز، دایان باخ و ابر و آفتاب از دیگر فیلم های مشترک ملیکا شریفی نیا و آزیتا حاجیان هستند.

سریال نجلا به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه کنندگی سعید سعدی یک ملودرام مذهبی و اجتماعی، درباره عشق پسری به نام عبد به دختری ایرانی و عراقی به نام نجلا است که شرط ازدواجش را سفر به کربلا در اربعین قرار داده است.

ملیکا شریفی نیا در این فیلم ایفاگر نقش شیرین است که عاشق پسری به نام عطا است، در این سریال آزیتا حاجیان نقش عمه نجلا را بازی می کند اما شیرین هم به دلیل صمیمیت با آنها، او را عمه خطاب می کند.

دیدگاهتان را بنویسید