سرآمد اخبار
بهزادپور
اخبار داغارز و طلااقتصادبانک و بیمه

آیین‌نامه‌های آسیب‌ رسان به فعالیت‌های  بیمه مرکزی تغییر می کنند

سکینه مهرایی

رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه مشکلات بیمه مرکزی در آیین نامه هاست تاکید کرد که با تغییر آیین نامه 90  سعی کردیم کمتر دخالت و بیشتر نظارت داشته باشیم.

به گزارش سرآمداخبار، مجید بهزادپور ایران در سومین  نسشت خبری به مناسبت دهه فجر ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زینب ادامه داد: همکاری‌ها و تفاهم‌نامه‌های متعددی را در بخش‌های مختلف با قوه قضاییه و پلیس و معاونت علمی و فناوری داشتیم. معتقدم قانون هم اکنون می تواند، بسیاری از مشکلات را حل کند.

او خاطرنشان کرد: در ابتدای سال سند تحول از سوی دولت محترم  به بخش‌های مختلف ابلاغ شد و خوشبختانه در خصوص صنعت بیمه یکی از کامل‌ترین اسناد بالادستی است که با هدف‌های مشخص در قالب 22 بند تولید شده است و مسیر حرکت را برای مجریان مشخص و روشن کرده است .

رئیس کل بیمه مرکزی ادامه داد: هدف گذاری‌های در چند محور جمع بندی می شود که از آن جمله توسعه کمی و کیفی صنعت بیمه و ضریب نفوذ و تحول دیجیتال و آموزش و توسعه نیروی انسانی و تربیت مدیران در حوزه بیمه بازرگانی  و مردمی کردن صنعت بیمه در ارائه خدمات به بیمه گذاران خرد و سرمایه گذاران است.

بهزادپور همچنین گفت: از محصولات بیمه مرکزی می توان تکافل کورکی آنلاین و کشف و ثبت تخلف و سوئیچ را نام برد که سوئیچ حاشیه ساز هم شد. بیمه تکافل در ارتباط با همکاری‌هایی که در زمینه آموزش نیروی انسانی بود با دانشگاه تهران تفاهم نامه ای را امضا کردیم و سفرهای خارج از کشورداشتیم که ثمربخش بود

او افزود: در حوزه های تخصصی بیمه زندگی و اتکایی جهت‌گیری های خوبی اتفاق افتاد و برگزاری همایش‌ها و در حاشیه آن نمایشگاه بیمه، افرادی کارشناس در صنعت بیمه شناسایی شدند و قرار است تا از نمایشگاه مستندسازی شود. این امر زمینه همه گیری در صنعت و تشویق فعالان این حوزه را در بر دارد.

این مسئول عنوان کرد: انتشار اوراق بهادار بیمه از سوی شرکت‌ها یکی دیگر از اقدامات بیمه مرکزی بود که از سال 99 با تبصره قانون بودجه تصویب شده بود و امسال به طور جدی با همکاری سازمان بورس در بازار سرمایه پیگیری و اجرایی شد و با ظرفیت های موجود بیمه های اتکایی به مردم محول شد.

اخبار مرتبط

رئیس بانک مرکزی اعلام کرد علت گرانی ها رسانه ها هستند!  

میلاد جانه

مدیریت های دیمی در بحران های فصلی

میلاد جانه

مدیرعامل بیمه رازی: توانستیم در مدت زمانی کوتاه عقب افتادگی‌های موجود در بازار را جبران کنیم

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید