درباره ما

زینب یزدانی

 

سایت سرآمداخبار با انگیزه ایجاد یک فضای اطلاع رسانی شفاف و تلاش جهت برخورد با فیک خبرها پایه گذاری شده و تلاش دارد به عنوان یک فضای مستقل رسانه ای به بررسی و نقد جریانهای خبری در رسانه های کشور بپردازد.
صاحب امتیاز: موسسه رسانه‌ای عصر سرآمدان اقتصادی

بنیانگذاری: سیف الله یزدانی

مدیرمسئول: محمد یزدانی


« تاریخچه و اهداف موسسه عصر سرآمدان اقتصادی »

صاحب امتیاز رسانه های: روزنامه عصر اقتصاد، ماهنامه های ثروت ملل و تصمیم، پایگاه خبری سرآمد اخبار

الف- تاریخچه:

❖ مجوز انتشار روزنامه عصر اقتصاد در مهرماه 1382 توسط کمیسیون نظارت برمطبوعات صادر شد ودر13 دی ماه همان سال مصادف با میلاد با سعادت امام رضا (ع) روز آغازین کاری در سال 2004 میلادی، اولین شماره روزنامه منتشر گردید.
❖ براساس مجوز صادر شده ، موضوع فعالیت روزنامه بصورت چهارزبانه(فارسی، انگلیسی، عربی و ترکی استانبولی) با حق انتشار بین المللی است. که در حال حاضر با دو زبان فارسی وانگلیسی متوسط روزانه در 10هزار شماره در تهران و60 شهر بزرگ کشورتوزیع ومنتشر می شود.

❖ در سال 1383 با هدف گسترش فعالیت ها ، روزنامه شخصیت حقوقی موسسه روزنامه عصراقتصاد را به ثبت رساند و در سال 1394 با دریافت 3 مجوز رسانه دیگر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (ماهنامه تصمیم ، ماهنامه ثروت ملل و پایگاه خبری سرآمداخبار) و با تغییر نام به موسسه رسانه ای عصرسرآمدان اقتصادی فعالیت های رسمی خود را به شرح ذیل گسترش داد:
انتشار نشریات کاغذی در چارچوب مقررات و ضوابط قانون مطبوعات و جمهوری اسلامی ایران فعالیت اطلاع رسانی، تبلیغاتی، هنری با استفاده از امکانات محیطی، صوتی، تصویری، فضای اینترنتی، الکترونیکی مجاز، اعم از ایجاد و مدیریت سایت، خبرگزاری و پایگاه اطلاع رسانی و تهیه محتوا برای این فعالیت ها.

❖ انتشارروزنامه عصر اقتصاد ، تا فروردین ماه سال 1401 ، زمان باز نویسی این رزومه ، ازشماره 4885 گذشته و در همین مدت بیش از 500 ویژه نامه حاصل تلاش همکاران ما در روزنامه بوده است. همچنین همراه با انتشار روزنامه عصراقتصاد، گروه رسانه ای عصرسرآمدان اقتصادی، ماهنامه های تصمیم و ثروت ملل را منتشر کرده و پایگاه سرآمد اخبار را نیز
راه اندازی شده است.

ب- اهداف:

➊. انتشار اطلاعات و اخبار اقتصادی مربوط به فعالیت های اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی در گستره ایران،آسیای میانه وکشورهای همسایه ایران.
➋. تلاش برای ترویج و تقویت مبانی صحیح علمی اقتصادی متناسب با مشخصات ارزشی و بومی ایران اسلامی
➌. تبیین و ترویج ابعاد اقتصادی فعالیت های غیر اقتصادی
➍. ارتقاء دانش اقتصادی مردم متناسب با نیاز توسعه ای کشور

ج- محصولات رسانه ای موسسه:

1. چاپ و انتشار روزنامه عصر اقتصاد به همراه سایت رسمی روزنامه عصر اقتصادبه آدرس asre-eghtesad.com
روزنامه دارای8 صفحه و7 سرویس اصلی زیر است:

✔ توسعه و اقتصاد ملی (برنامه، بودجه، مالیات، زیربنایی، قوانین و مقررات)
✔ بازارها و خدمات مالی (بانک، بیمه، بورس، طلا، ارز)
✔ تولید و بازرگانی (صنعت، معدن، کشاورزی، صادرات، واردات)
✔ خدمات و توزیع ( اصناف، تشکل‎‌ها، فناوری اطلاعات، گردشگری، فروشگاه‌ها)
✔ شرکت‌ها (گزارش عملکرد، طرح‌های در دست اجرا، چشم‌انداز)
✔ مدیریت و اقتصاد محلی ( اخبار استان‌ها و شهرستان، مدیریت شهری، توسعه روستایی مناطق محروم)
✔ عدالت و رفاه اجتماعی (اشتغال، تامین اجتماعی، سلامت، آموزش)

2. ماهنامه تصمیم با موضوع بررسی ماهیانه روند بازار های مالی و اقتصادی به آدرس : tasmimonline.com
3. ماهنامه ثروت ملل با موضوع بررسی و انتشار اندیشه های اقتصادی و مدیریتی به آدرس : servatmelal.ir
4. پایگاه اطلاع رسانه سرآمد اخبار با موضوع نقد و بررسی اخبار با هدف پایگاه خبری سرآمد اخبار با انگیزه ایجاد یک فضای اطلاع رسانی شفاف و تلاش جهت برخورد با فیک خبرها پایه گذاری شده و تلاش دارد به عنوان یک فضای مستقل رسانه ای به بررسی و نقد جریانهای خبری در رسانه های کشور بپردازد به آدرس : saramadeakhbar.ir
5. وبسایت موسسه به آدرس : asresaramadan.ir
6. شبکه های اجتماعی (کانال تلگرام و پیج اینستا گرام)
7. خدمات پیامکی
8. ویژه نامه های موضوعی و مناسبتی

د:خدمات عمومی و خاص روزنامه به موسسات طرف قرار داد :

1– انعکاس اخبار و اطلاعات جاری کشور به موسسه
2– انتشار اخبار و گزارشات موسسه
3– همکاری در تصمیم سازی های ملی مورد نظر موسسه
4– همکاری در فرهنگ سازی در حوزه های مورد نیاز موسسه
5– انتشار دیدگاه ها و نظرات مدیران و کارشناسان موسسه
6– ایجاد تعامل و گفتمان بین موسسه و مشتریان
7– مهندسی اخبار واطلاعات رسانی های حساس موسسه برای ارتقاء تاثیر گذاری آن
8– ایجاد ستاد خبری و جلب همکاری رسانه ها در مناسبت ها و شرایط مورد سفارش موسسه
9– جریان ساری خبری در چارچوب قانون مطبوعات کشور برای مقاصد حرفه ای موسسه
10– هماهنگی مورد نیاز موسسه با سایر رسانه ها
11– انتشار گزارشات و آگهی های قانونی موسسه
12– انجام خدمات به عنوان روزنامه کثیر الانتشارموسسه
13– معرفی برند ، محصولات و خدمات موسسه
14– شناساندن توانایی ها و شایستگی های مدیران موسسه
15– انتشار تبریکات و تسلیت ها و پیام های مناسبتی موسسه
16– انتشار ویژه نامه ها و نشریات مورد نیار موسسه در نمایشگاه ها ، مناسبت ها و سفارشات خاص
17– ارائه مشورت های رسانه ای و تبلیغاتی به مدیران موسسه برای بهر برداری علمی و صحیح از ظرفیت های رسانه ها و عوامل تبلیغاتی
18– رصد کردن اخبار و گزارشات و تهیه بولتن های ویژه رسانه ای برای موسسه
19– همکاری در طراحی و گرافیک و صفحه آرایی نشریات و کار برگ ها و بروشور های موسسه
20– همکاری در تنظیم گزارشات و پاسخ های ژورنالیستی مورد نیاز موسسه برای مخاطبین مختلف
21– توزیع ویژه روزنامه ، ویژه نامه ها و نشریات موسسه
22-انتشار مطالب در سایت روزنامه بصورت اطلاع رسانی آنلاین
23-اداره و اپراتوری سایت های موسسات
24-همکاری در تدارکات و پشتیبانی اطلاع رسانی و تبلیغات