سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت ها

خدمات و محصولات بانکداری الکترونیکی بانک آینده با رویکرد مشتری مداری

بانک آینده با اتخاذ رویکرد مشتری مداری و تبدیل صدای مشتریان به خدمت، تمامی تلاش خود را معطوف بهره‌گیری از ظرفیت بانکداری الکترونیک در ارائه خدمات متنوع و کیفی نموده است.

ارائه خدمات متنوع و گسترده بانک آینده در عرصه بانکداری الکترونیکی در قالب محصولات و خدماتی از قبیل: ” کلید” ، “همراه کارت” ،” آبانک” ،” پیشخوان مجازی” ،” برات الکترونیکی”، “کارت هدیه واقعیت افزوده “و سایر خدمات ایجادی یک فرصت مناسب در امکان سرعت بخشی در ارائه خدمات کیفی، کمک به کاهش هزینه برای مشتریان و خلق ارزش برای آنان بوده است.

گفتنی است تمرکز بر بانکداری الکترونیکی و طراحی تولید و محصولات و خدمات مبتنی بر پلتفرم الکترونیکی، تلاش است از سوی بانک آینده در تحقق بانکداری جامع و کیفی سازی بخشی از بانکداری جامع در قالب بانکداری خرد و توجه به نیازها و انتظارات روزانه مردم و مشتریان است.

اخبار مرتبط

در سال 1403 صورت گرفت؛ پرداخت بیش از 26 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری توسط بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

پرونده‌ای درباره وضعیت بارش‌ها و حدسیات آن/ گذشته محیط‌ زیست با همکاری محققان بین‌المللی بازسازی می‌شود

میلاد جانه

بانک رفاه کارگران اعلام کرد؛ وکالتی کردن حساب مشتریان به صورت حضوری و غیرحضوری برای شرکت در طرح خودروهای وارداتی

میلاد جانه

در اسفند ماه سال گذشته صورت گرفت؛ پرداخت بیش از 8.000 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج توسط بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان مطرح کرد: فولاد هرمزگان پیشتاز ارتباط با شرکت‌های دانش‌بنیان

میلاد جانه

حضور فعال بانک رفاه کارگران در نمایشگاه روایت خدمات و دستاوردهای 2 ساله دولت مردمی

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید