سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت ها

خدمات و محصولات بانکداری الکترونیکی بانک آینده با رویکرد مشتری مداری

بانک آینده با اتخاذ رویکرد مشتری مداری و تبدیل صدای مشتریان به خدمت، تمامی تلاش خود را معطوف بهره‌گیری از ظرفیت بانکداری الکترونیک در ارائه خدمات متنوع و کیفی نموده است.

ارائه خدمات متنوع و گسترده بانک آینده در عرصه بانکداری الکترونیکی در قالب محصولات و خدماتی از قبیل: ” کلید” ، “همراه کارت” ،” آبانک” ،” پیشخوان مجازی” ،” برات الکترونیکی”، “کارت هدیه واقعیت افزوده “و سایر خدمات ایجادی یک فرصت مناسب در امکان سرعت بخشی در ارائه خدمات کیفی، کمک به کاهش هزینه برای مشتریان و خلق ارزش برای آنان بوده است.

گفتنی است تمرکز بر بانکداری الکترونیکی و طراحی تولید و محصولات و خدمات مبتنی بر پلتفرم الکترونیکی، تلاش است از سوی بانک آینده در تحقق بانکداری جامع و کیفی سازی بخشی از بانکداری جامع در قالب بانکداری خرد و توجه به نیازها و انتظارات روزانه مردم و مشتریان است.

اخبار مرتبط

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان: بهار زیبای فولاد هرمزگان با رکوردشکنی آغاز شد

میلاد جانه

مهلت وکالتی کردن حساب مشتریان بانک رفاه کارگران تمدید شد

میلاد جانه

سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور اعلام کرد: شدت گرفتن خروج بخارات از تفتان به تنهایی شاهدی بر فوران آتشفشان نیست/با ایجاد ایستگاه رفتارسنجی، آتشفشان تفتان به‌طور مداوم و سالانه پایش شود

میلاد جانه

در سال 1402 محقق شد؛ تحقق 100 درصدی تعهدات بانک آینده در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری

میلاد جانه

بانک آینده در جمع پیشگامان «ریال دیجیتال»

میلاد جانه

با «آبانک» شعبه بانک آینده همراه شماست

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید