سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت ها

خدمات و محصولات بانکداری الکترونیکی بانک آینده با رویکرد مشتری مداری

بانک آینده با اتخاذ رویکرد مشتری مداری و تبدیل صدای مشتریان به خدمت، تمامی تلاش خود را معطوف بهره‌گیری از ظرفیت بانکداری الکترونیک در ارائه خدمات متنوع و کیفی نموده است.

ارائه خدمات متنوع و گسترده بانک آینده در عرصه بانکداری الکترونیکی در قالب محصولات و خدماتی از قبیل: ” کلید” ، “همراه کارت” ،” آبانک” ،” پیشخوان مجازی” ،” برات الکترونیکی”، “کارت هدیه واقعیت افزوده “و سایر خدمات ایجادی یک فرصت مناسب در امکان سرعت بخشی در ارائه خدمات کیفی، کمک به کاهش هزینه برای مشتریان و خلق ارزش برای آنان بوده است.

گفتنی است تمرکز بر بانکداری الکترونیکی و طراحی تولید و محصولات و خدمات مبتنی بر پلتفرم الکترونیکی، تلاش است از سوی بانک آینده در تحقق بانکداری جامع و کیفی سازی بخشی از بانکداری جامع در قالب بانکداری خرد و توجه به نیازها و انتظارات روزانه مردم و مشتریان است.

اخبار مرتبط

شرکت ارتباط فردای بانک آینده در فهرست شرکت‌های برتر ایران (IMI-100) قرار گرفت

میلاد جانه

واکاوی پدیده فرونشست زمین و مخاطرات آن: بحرانی‌ترین مناطق فرونشست در محدوده شمال غرب و جنوب شرق شهر مشهد قرار دارد/ باید واقعیت کم‌آبی و بحران جدی منابع آب و خشکسالی را بپذیریم

میلاد جانه

تولید اطلاعات پایه زمین‌شناسی برای کشف معادن فلزی و غیرفلزی در کشور با همکاری متخصصان روسی

میلاد جانه

با حضور مدیرعامل بانک آینده؛ ستاد مدیریتی و عملیاتی طرح جذب منابع «همت آینده» افتتاح شد

میلاد جانه

رشد بیش از 1300 درصدی کارمزد خدمات ارزی بانک آینده از محل ثبت سفارش مشتریان

میلاد جانه

بانک رفاه کارگران بیش از 51 هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج پرداخت کرد

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید