سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت ها

خدمات و محصولات بانکداری الکترونیکی بانک آینده با رویکرد مشتری مداری

بانک آینده با اتخاذ رویکرد مشتری مداری و تبدیل صدای مشتریان به خدمت، تمامی تلاش خود را معطوف بهره‌گیری از ظرفیت بانکداری الکترونیک در ارائه خدمات متنوع و کیفی نموده است.

ارائه خدمات متنوع و گسترده بانک آینده در عرصه بانکداری الکترونیکی در قالب محصولات و خدماتی از قبیل: ” کلید” ، “همراه کارت” ،” آبانک” ،” پیشخوان مجازی” ،” برات الکترونیکی”، “کارت هدیه واقعیت افزوده “و سایر خدمات ایجادی یک فرصت مناسب در امکان سرعت بخشی در ارائه خدمات کیفی، کمک به کاهش هزینه برای مشتریان و خلق ارزش برای آنان بوده است.

گفتنی است تمرکز بر بانکداری الکترونیکی و طراحی تولید و محصولات و خدمات مبتنی بر پلتفرم الکترونیکی، تلاش است از سوی بانک آینده در تحقق بانکداری جامع و کیفی سازی بخشی از بانکداری جامع در قالب بانکداری خرد و توجه به نیازها و انتظارات روزانه مردم و مشتریان است.

اخبار مرتبط

بانک آینده در دو سال گذشته رشد قابل توجهی در وصول مطالبات غیرجاری را تجربه کرد

میلاد جانه

طرح اعتباری «ثمین» بانک‌آینده؛ ویژه مشتریان حقیقی و حقوقی

میلاد جانه

ایجاد انقلاب فولادی در هرمزگان، با بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان

میلاد جانه

فهرست شعب منتخب بانک رفاه کارگران در ایام تعطیلات نوروز 1404 اعلام شد

میلاد جانه

بررسی چالش‌ها و فرصت‌های هوش مصنوعی در پنل تخصصی یازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات

میلاد جانه

حضور فعال بانک آینده در کنگره و نمایشگاه موبایل ایران

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید