سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت ها

خدمات و محصولات بانکداری الکترونیکی بانک آینده با رویکرد مشتری مداری

بانک آینده با اتخاذ رویکرد مشتری مداری و تبدیل صدای مشتریان به خدمت، تمامی تلاش خود را معطوف بهره‌گیری از ظرفیت بانکداری الکترونیک در ارائه خدمات متنوع و کیفی نموده است.

ارائه خدمات متنوع و گسترده بانک آینده در عرصه بانکداری الکترونیکی در قالب محصولات و خدماتی از قبیل: ” کلید” ، “همراه کارت” ،” آبانک” ،” پیشخوان مجازی” ،” برات الکترونیکی”، “کارت هدیه واقعیت افزوده “و سایر خدمات ایجادی یک فرصت مناسب در امکان سرعت بخشی در ارائه خدمات کیفی، کمک به کاهش هزینه برای مشتریان و خلق ارزش برای آنان بوده است.

گفتنی است تمرکز بر بانکداری الکترونیکی و طراحی تولید و محصولات و خدمات مبتنی بر پلتفرم الکترونیکی، تلاش است از سوی بانک آینده در تحقق بانکداری جامع و کیفی سازی بخشی از بانکداری جامع در قالب بانکداری خرد و توجه به نیازها و انتظارات روزانه مردم و مشتریان است.

اخبار مرتبط

معاون وزیر صمت: در کشور محلی برای مدیریت هوشمند و پایش ذخایرمعدنی وجود ندارد/ شناسایی موادمعدنی فراسرزمینی در دستور کار سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور

میلاد جانه

رونمایی از سامانه مصاحبه آنلاین مبتنی بر هوش مصنوعی توسط همراه اول در تلکام 2024

میلاد جانه

تفاهمنامه همکاری بانک رفاه کارگران و شهرداری مشهد امضا شد

میلاد جانه

بانک رفاه کارگران دعوت به همکاری می‌کند

میلاد جانه

مدیرعامل بانک رفاه کارگران خبر داد؛ پرداخت بیش از 55 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان از سوی بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

توسعه تعاملات بین‌المللی ایران و قزاقستان در حوزه اکتشاف و فرآوری

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید