سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت ها

خدمات و محصولات بانکداری الکترونیکی بانک آینده با رویکرد مشتری مداری

بانک آینده با اتخاذ رویکرد مشتری مداری و تبدیل صدای مشتریان به خدمت، تمامی تلاش خود را معطوف بهره‌گیری از ظرفیت بانکداری الکترونیک در ارائه خدمات متنوع و کیفی نموده است.

ارائه خدمات متنوع و گسترده بانک آینده در عرصه بانکداری الکترونیکی در قالب محصولات و خدماتی از قبیل: ” کلید” ، “همراه کارت” ،” آبانک” ،” پیشخوان مجازی” ،” برات الکترونیکی”، “کارت هدیه واقعیت افزوده “و سایر خدمات ایجادی یک فرصت مناسب در امکان سرعت بخشی در ارائه خدمات کیفی، کمک به کاهش هزینه برای مشتریان و خلق ارزش برای آنان بوده است.

گفتنی است تمرکز بر بانکداری الکترونیکی و طراحی تولید و محصولات و خدمات مبتنی بر پلتفرم الکترونیکی، تلاش است از سوی بانک آینده در تحقق بانکداری جامع و کیفی سازی بخشی از بانکداری جامع در قالب بانکداری خرد و توجه به نیازها و انتظارات روزانه مردم و مشتریان است.

اخبار مرتبط

حضور کارشناسان و مدیران فولاد هرمزگان در کنفرانس علمی metec & estad 2023

میلاد جانه

صیانت از سرمایه ملی، حفظ حقوق مشتریان، سهامداران و ایجاد خلق ارزش برای آنها رویکرد جدی بانک آینده

میلاد جانه

ارزش افزوده 240 هزار میلیارد تومانی سرمایه‌گذاری‌های “وآیند”

میلاد جانه

پرداخت تسهیلات 20 میلیون تومانی به بازنشستگان در بانک رفاه کارگران آغاز شد

میلاد جانه

برای نخستین بار و در سال جهش تولید با مشارکت مردم صورت خواهد گرفت: تکمیل و اجرای ۴۰۰ پروژه زمین‌شناسی و اکتشافی در کشور

میلاد جانه

معرفی مزیت‌های محصولات و خدمات بانک آینده؛ در نشست تخصصی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید