سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت ها

خدمات و محصولات بانکداری الکترونیکی بانک آینده با رویکرد مشتری مداری

بانک آینده با اتخاذ رویکرد مشتری مداری و تبدیل صدای مشتریان به خدمت، تمامی تلاش خود را معطوف بهره‌گیری از ظرفیت بانکداری الکترونیک در ارائه خدمات متنوع و کیفی نموده است.

ارائه خدمات متنوع و گسترده بانک آینده در عرصه بانکداری الکترونیکی در قالب محصولات و خدماتی از قبیل: ” کلید” ، “همراه کارت” ،” آبانک” ،” پیشخوان مجازی” ،” برات الکترونیکی”، “کارت هدیه واقعیت افزوده “و سایر خدمات ایجادی یک فرصت مناسب در امکان سرعت بخشی در ارائه خدمات کیفی، کمک به کاهش هزینه برای مشتریان و خلق ارزش برای آنان بوده است.

گفتنی است تمرکز بر بانکداری الکترونیکی و طراحی تولید و محصولات و خدمات مبتنی بر پلتفرم الکترونیکی، تلاش است از سوی بانک آینده در تحقق بانکداری جامع و کیفی سازی بخشی از بانکداری جامع در قالب بانکداری خرد و توجه به نیازها و انتظارات روزانه مردم و مشتریان است.

اخبار مرتبط

یادداشت مدیرعامل فولاد هرمزگان به‌مناسبت روز صنعت و معدن؛ رشد تولید و توسعه، دو رکن اقتصاد مقاومتی

میلاد جانه

رشد 58 درصدی پرداخت وام قرض‌الحسنه فرزندآوری در بانک آینده

میلاد جانه

رئیس هیأت‌مدیره بانک آینده تأکید کرد: بانک آینده، هیچ‌گونه سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات نکرده است

میلاد جانه

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به وزیر امور اقتصادی و دارایی

میلاد جانه

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان مطرح کرد: راه شهیدان خدمت با ثبت رکوردهای تولید ادامه دارد

میلاد جانه

وضعیت نامطلوب دسترسی به زمین: فعالیت متقاضیان حوزه اکتشاف و معدنکاری در کمتر از ۸ درصد مساحت کشور امکان‌پذیر است

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید