سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت ها

خدمات و محصولات بانکداری الکترونیکی بانک آینده با رویکرد مشتری مداری

بانک آینده با اتخاذ رویکرد مشتری مداری و تبدیل صدای مشتریان به خدمت، تمامی تلاش خود را معطوف بهره‌گیری از ظرفیت بانکداری الکترونیک در ارائه خدمات متنوع و کیفی نموده است.

ارائه خدمات متنوع و گسترده بانک آینده در عرصه بانکداری الکترونیکی در قالب محصولات و خدماتی از قبیل: ” کلید” ، “همراه کارت” ،” آبانک” ،” پیشخوان مجازی” ،” برات الکترونیکی”، “کارت هدیه واقعیت افزوده “و سایر خدمات ایجادی یک فرصت مناسب در امکان سرعت بخشی در ارائه خدمات کیفی، کمک به کاهش هزینه برای مشتریان و خلق ارزش برای آنان بوده است.

گفتنی است تمرکز بر بانکداری الکترونیکی و طراحی تولید و محصولات و خدمات مبتنی بر پلتفرم الکترونیکی، تلاش است از سوی بانک آینده در تحقق بانکداری جامع و کیفی سازی بخشی از بانکداری جامع در قالب بانکداری خرد و توجه به نیازها و انتظارات روزانه مردم و مشتریان است.

اخبار مرتبط

چک‌ تضمین‌شده، جایگزینی مناسب برای چک رمزدار

میلاد جانه

همراهی بانک آینده با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت/ پرداخت قریب به 1100 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه فرزندآوری در سال‌جاری

میلاد جانه

استاندار هرمزگان در جلسه مشترک با مدیرعامل فولاد هرمزگان تصریح کرد: مدل حکمرانی فولاد هرمزگان در ایجاد توازن کم‌نظیر است

میلاد جانه

از سوی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور انجام می‌گیرد: مطالعات آنالیز و استحصال لیتیوم از شورابه‌های کشور

میلاد جانه

نرخ حق الوکاله سپرده‌ها در سال 1404 در بانک آینده اعلام شد

میلاد جانه

آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید