سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت ها

خدمات و محصولات بانکداری الکترونیکی بانک آینده با رویکرد مشتری مداری

بانک آینده با اتخاذ رویکرد مشتری مداری و تبدیل صدای مشتریان به خدمت، تمامی تلاش خود را معطوف بهره‌گیری از ظرفیت بانکداری الکترونیک در ارائه خدمات متنوع و کیفی نموده است.

ارائه خدمات متنوع و گسترده بانک آینده در عرصه بانکداری الکترونیکی در قالب محصولات و خدماتی از قبیل: ” کلید” ، “همراه کارت” ،” آبانک” ،” پیشخوان مجازی” ،” برات الکترونیکی”، “کارت هدیه واقعیت افزوده “و سایر خدمات ایجادی یک فرصت مناسب در امکان سرعت بخشی در ارائه خدمات کیفی، کمک به کاهش هزینه برای مشتریان و خلق ارزش برای آنان بوده است.

گفتنی است تمرکز بر بانکداری الکترونیکی و طراحی تولید و محصولات و خدمات مبتنی بر پلتفرم الکترونیکی، تلاش است از سوی بانک آینده در تحقق بانکداری جامع و کیفی سازی بخشی از بانکداری جامع در قالب بانکداری خرد و توجه به نیازها و انتظارات روزانه مردم و مشتریان است.

اخبار مرتبط

“توافقنامه سه جانبه بخش معدن” کارآمدترین سازوکار اجرایی-تعاملی اکتشاف حاکمیتی ذخایرمعدنی کشور است

میلاد جانه

حضور فعال بانک آینده در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

میلاد جانه

حضور فعال بانک رفاه کارگران در کیش اینوکس 2023

میلاد جانه

به‌ منظور توسعه همکاری‌های مشترک آزمایشگاهی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌ معدنی کشور و مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران تفاهم‌نامه امضا کردند

میلاد جانه

حمایت این بانک از افزایش ظرفیت‌های صادراتی کشور؛ امضای 10 تفاهم‌نامه همکاری توسط بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۵

میلاد جانه

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان: تقویت برند فولاد هرمزگان در دنیا با اجرای طرح‌های توسعه‌ای

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید