سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت ها

خدمات و محصولات بانکداری الکترونیکی بانک آینده با رویکرد مشتری مداری

بانک آینده با اتخاذ رویکرد مشتری مداری و تبدیل صدای مشتریان به خدمت، تمامی تلاش خود را معطوف بهره‌گیری از ظرفیت بانکداری الکترونیک در ارائه خدمات متنوع و کیفی نموده است.

ارائه خدمات متنوع و گسترده بانک آینده در عرصه بانکداری الکترونیکی در قالب محصولات و خدماتی از قبیل: ” کلید” ، “همراه کارت” ،” آبانک” ،” پیشخوان مجازی” ،” برات الکترونیکی”، “کارت هدیه واقعیت افزوده “و سایر خدمات ایجادی یک فرصت مناسب در امکان سرعت بخشی در ارائه خدمات کیفی، کمک به کاهش هزینه برای مشتریان و خلق ارزش برای آنان بوده است.

گفتنی است تمرکز بر بانکداری الکترونیکی و طراحی تولید و محصولات و خدمات مبتنی بر پلتفرم الکترونیکی، تلاش است از سوی بانک آینده در تحقق بانکداری جامع و کیفی سازی بخشی از بانکداری جامع در قالب بانکداری خرد و توجه به نیازها و انتظارات روزانه مردم و مشتریان است.

اخبار مرتبط

20 سال اینترنت رایگان، جایزه پویش بازگشت به کلاس همراه اول

میلاد جانه

ثبت‌نام طرح فروش یکپارچه خودرو با استفاده از حساب وکالتی بانک آینده

میلاد جانه

بانک رفاه کارگران اعلام کرد؛ وکالتی کردن حساب مشتریان به صورت حضوری و غیرحضوری برای شرکت در طرح خودروهای وارداتی

میلاد جانه

دبیر اجرایی سومین کنفرانس بین‌المللی علوم کواترنر هشدار داد: بحران آب و خاک و مخاطرات طبیعی انسان و اکوسیستم را به طور جدی به خطر می‌اندازد

میلاد جانه

مدیرعامل بانک رفاه کارگران: ارتقای خدمات و محصولات به طور مستمر در بانک رفاه کارگران دنبال می‌شود

میلاد جانه

مدیرعامل این بانک تصریح کرد: “مشتری‌مداری” رویکرد بنیادین بانک رفاه کارگران در ارائه خدمات است

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید