سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت ها

خدمات و محصولات بانکداری الکترونیکی بانک آینده با رویکرد مشتری مداری

بانک آینده با اتخاذ رویکرد مشتری مداری و تبدیل صدای مشتریان به خدمت، تمامی تلاش خود را معطوف بهره‌گیری از ظرفیت بانکداری الکترونیک در ارائه خدمات متنوع و کیفی نموده است.

ارائه خدمات متنوع و گسترده بانک آینده در عرصه بانکداری الکترونیکی در قالب محصولات و خدماتی از قبیل: ” کلید” ، “همراه کارت” ،” آبانک” ،” پیشخوان مجازی” ،” برات الکترونیکی”، “کارت هدیه واقعیت افزوده “و سایر خدمات ایجادی یک فرصت مناسب در امکان سرعت بخشی در ارائه خدمات کیفی، کمک به کاهش هزینه برای مشتریان و خلق ارزش برای آنان بوده است.

گفتنی است تمرکز بر بانکداری الکترونیکی و طراحی تولید و محصولات و خدمات مبتنی بر پلتفرم الکترونیکی، تلاش است از سوی بانک آینده در تحقق بانکداری جامع و کیفی سازی بخشی از بانکداری جامع در قالب بانکداری خرد و توجه به نیازها و انتظارات روزانه مردم و مشتریان است.

اخبار مرتبط

مدیرعامل فولاد هرمزگان در جلسه مشترک با مدیرعامل منطقه ویژه خلیج فارس عنوان کرد: فولاد هرمزگان، مصمم به تحقق تولید 10 میلیون تن فولاد در استان هرمزگان

میلاد جانه

صیانت از سرمایه ملی، حفظ حقوق مشتریان، سهامداران و ایجاد خلق ارزش برای آنها رویکرد جدی بانک آینده

میلاد جانه

اعلام ساعت کاری جدید باجه هایپر استار شعبه بازار بزرگ ایران (ایران‌مال) بانک آینده

میلاد جانه

رونمایی از سامانه مصاحبه آنلاین مبتنی بر هوش مصنوعی توسط همراه اول در تلکام 2024

میلاد جانه

بانک آینده میزبان نشست معاونان و مدیران محترم فناوری اطلاعات شبکه بانکی

میلاد جانه

میزان سرانه منابع به شعبه در بانک آینده 3 برابر متوسط صنعت بانکی است

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید