سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت ها

خدمات و محصولات بانکداری الکترونیکی بانک آینده با رویکرد مشتری مداری

بانک آینده با اتخاذ رویکرد مشتری مداری و تبدیل صدای مشتریان به خدمت، تمامی تلاش خود را معطوف بهره‌گیری از ظرفیت بانکداری الکترونیک در ارائه خدمات متنوع و کیفی نموده است.

ارائه خدمات متنوع و گسترده بانک آینده در عرصه بانکداری الکترونیکی در قالب محصولات و خدماتی از قبیل: ” کلید” ، “همراه کارت” ،” آبانک” ،” پیشخوان مجازی” ،” برات الکترونیکی”، “کارت هدیه واقعیت افزوده “و سایر خدمات ایجادی یک فرصت مناسب در امکان سرعت بخشی در ارائه خدمات کیفی، کمک به کاهش هزینه برای مشتریان و خلق ارزش برای آنان بوده است.

گفتنی است تمرکز بر بانکداری الکترونیکی و طراحی تولید و محصولات و خدمات مبتنی بر پلتفرم الکترونیکی، تلاش است از سوی بانک آینده در تحقق بانکداری جامع و کیفی سازی بخشی از بانکداری جامع در قالب بانکداری خرد و توجه به نیازها و انتظارات روزانه مردم و مشتریان است.

اخبار مرتبط

ثبت رکوردهای جدید در فولاد هرمزگان

میلاد جانه

امضای 3 تفاهم‌نامه همکاری از سوی بانک رفاه کارگران در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

میلاد جانه

مدیرعامل این بانک تصریح کرد: “مشتری‌مداری” رویکرد بنیادین بانک رفاه کارگران در ارائه خدمات است

میلاد جانه

اجرای پروژه‌های جهادی محرومیت‌زدایی در روستاهای کرمان با حمایت همراه اول

میلاد جانه

تحول اقتصاد محلی و منطقه‌ای با بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای

میلاد جانه

بررسی پیشرفت‌های علمی و زمینه‌های کاهش خطر بلایا در چهارمین نشست گروه کارشناسان اکو

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید