سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت ها

خدمات و محصولات بانکداری الکترونیکی بانک آینده با رویکرد مشتری مداری

بانک آینده با اتخاذ رویکرد مشتری مداری و تبدیل صدای مشتریان به خدمت، تمامی تلاش خود را معطوف بهره‌گیری از ظرفیت بانکداری الکترونیک در ارائه خدمات متنوع و کیفی نموده است.

ارائه خدمات متنوع و گسترده بانک آینده در عرصه بانکداری الکترونیکی در قالب محصولات و خدماتی از قبیل: ” کلید” ، “همراه کارت” ،” آبانک” ،” پیشخوان مجازی” ،” برات الکترونیکی”، “کارت هدیه واقعیت افزوده “و سایر خدمات ایجادی یک فرصت مناسب در امکان سرعت بخشی در ارائه خدمات کیفی، کمک به کاهش هزینه برای مشتریان و خلق ارزش برای آنان بوده است.

گفتنی است تمرکز بر بانکداری الکترونیکی و طراحی تولید و محصولات و خدمات مبتنی بر پلتفرم الکترونیکی، تلاش است از سوی بانک آینده در تحقق بانکداری جامع و کیفی سازی بخشی از بانکداری جامع در قالب بانکداری خرد و توجه به نیازها و انتظارات روزانه مردم و مشتریان است.

اخبار مرتبط

در آیین رونمایی از سامانه «چکاد» و «ریال‌دیجیتال» مطرح شد؛ آقای دکتر اسکندری: در مسیر پیش‌رو، نگاه ما به‌سمت بانکداری دیجیتال است

میلاد جانه

بانک آینده؛ پیش‌گام در عرصه مسئولیت‌ اجتماعی

میلاد جانه

مدیر مرکز زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی لرستان خبر داد: مشاهده کانی‌زایی‌ مس، آهن، سرب و روی و رگه‌های سیلیسی در چمن‌سلطان استان لرستان

میلاد جانه

حضور همراه اول در بزرگترین رویداد فناوری عراق

میلاد جانه

معاون وزیر صمت در نشست شورای هم‌خانواده صمت استان یزد: سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور ۱۰۲ پروژه زمین‌شناسی را در استان یزد انجام خواهد داد

میلاد جانه

تمدید مهلت پذیرش چک‌های صیادی نسل اول در شعب بانک آینده

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید