سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت ها

خدمات و محصولات بانکداری الکترونیکی بانک آینده با رویکرد مشتری مداری

بانک آینده با اتخاذ رویکرد مشتری مداری و تبدیل صدای مشتریان به خدمت، تمامی تلاش خود را معطوف بهره‌گیری از ظرفیت بانکداری الکترونیک در ارائه خدمات متنوع و کیفی نموده است.

ارائه خدمات متنوع و گسترده بانک آینده در عرصه بانکداری الکترونیکی در قالب محصولات و خدماتی از قبیل: ” کلید” ، “همراه کارت” ،” آبانک” ،” پیشخوان مجازی” ،” برات الکترونیکی”، “کارت هدیه واقعیت افزوده “و سایر خدمات ایجادی یک فرصت مناسب در امکان سرعت بخشی در ارائه خدمات کیفی، کمک به کاهش هزینه برای مشتریان و خلق ارزش برای آنان بوده است.

گفتنی است تمرکز بر بانکداری الکترونیکی و طراحی تولید و محصولات و خدمات مبتنی بر پلتفرم الکترونیکی، تلاش است از سوی بانک آینده در تحقق بانکداری جامع و کیفی سازی بخشی از بانکداری جامع در قالب بانکداری خرد و توجه به نیازها و انتظارات روزانه مردم و مشتریان است.

اخبار مرتبط

آگهی مزایده شماره 39 املاک تملیکی و مازاد بانک آینده منتشر شد

میلاد جانه

مدیرعامل بانک رفاه کارگران: حمایت‌های بانک رفاه کارگران از تولید ملی و اشتغالزایی افزایش چشم‌گیری داشته است

میلاد جانه

اعلام ساعت کاری جدید باجه هایپر استار شعبه بازار بزرگ ایران (ایران‌مال) بانک آینده

میلاد جانه

پیشخوان مجازی بانک آینده؛ شعبه همیشه‌ در دسترس شما

میلاد جانه

افزایش 36 درصدی سهم از بازار منابع ارزان‌ قیمت بانک‌ آینده

میلاد جانه

مدیرعامل بانک رفاه کارگران تاکید کرد: استفاده از تمامی ابزارها و ظرفیت‌های بانک رفاه کارگران به منظور تحقق اهداف شعار سال 1404

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید