سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصاد

تسهیل ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان بانک آینده با طرح «میز خدمت»

بانک آینده در راستای ارزش‌آفرینی هر چه بیشتر و تسهیل ارائه خدمات باکیفیت و صرفه‌جویی در وقت مشتریان عزیز، طرح «میز خدمت» را در شعب منتخب خود عملیاتی کرد.

در نخستین مرحله، شعب بلوار ارتش (0327) از حوزه شمال‌شرق، سعادت‌آباد (0229) از حوزه شمال‌غرب، حکیمیه (0292) از حوزه جنوب‌شرق و آیت‌الله کاشانی (0222) از حوزه جنوب‌غرب تهران بزرگ این طرح را ارائه می‌کنند.

ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی در طرح «میز خدمت» بانک آینده به عموم مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

نصب و فعال‌سازی سامانه‌های «کیلید»، «پیشخوان مجازی»، «آبانک»، تقاضای پایانه‌های فروش (POS) و (ATM) و عضویت باشگاه طلایی مشتریان در این طرح ارائه می‌شود.

گفتنی است، راهنمایی مشتریان در خصوص نحوه افتتاح حساب و تکمیل نمودن فرم‌ها از دیگر خدمات قابل ارائه در طرح «میز خدمت» است.

شایان ذکر است، در مراحل بعدی تعداد شعب بیشتری از بانک آینده به این طرح می‌پیوندند.

اخبار مرتبط

معاون وزیر صمت در نشست شورای هم‌خانواده صمت استان یزد: سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور ۱۰۲ پروژه زمین‌شناسی را در استان یزد انجام خواهد داد

میلاد جانه

رئیس پارک علم و فناوری استان هرمزگان در همایش «فولادی شو»: خلا حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در استان هرمزگان با «فولادی شو» پر می‌شود

میلاد جانه

برگزاری مراسم معارفه سرپرست معاون فناوری اطلاعات بانک‌ آینده

میلاد جانه

رشد 270 درصدی گشایش اعتبارات اسنادی داخلی بانک آینده

میلاد جانه

تا پایان شهریورماه امسال؛ مشتریان بانک آینده نسبت به دریافت دسته‌چک صیادی بنفش اقدام کنند

میلاد جانه

با همکاری همراه اول و وزارت بهداشت؛ برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع با رویکردی نوین اجرایی می‌شود

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید