سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصاد

تسهیل ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان بانک آینده با طرح «میز خدمت»

بانک آینده در راستای ارزش‌آفرینی هر چه بیشتر و تسهیل ارائه خدمات باکیفیت و صرفه‌جویی در وقت مشتریان عزیز، طرح «میز خدمت» را در شعب منتخب خود عملیاتی کرد.

در نخستین مرحله، شعب بلوار ارتش (0327) از حوزه شمال‌شرق، سعادت‌آباد (0229) از حوزه شمال‌غرب، حکیمیه (0292) از حوزه جنوب‌شرق و آیت‌الله کاشانی (0222) از حوزه جنوب‌غرب تهران بزرگ این طرح را ارائه می‌کنند.

ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی در طرح «میز خدمت» بانک آینده به عموم مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

نصب و فعال‌سازی سامانه‌های «کیلید»، «پیشخوان مجازی»، «آبانک»، تقاضای پایانه‌های فروش (POS) و (ATM) و عضویت باشگاه طلایی مشتریان در این طرح ارائه می‌شود.

گفتنی است، راهنمایی مشتریان در خصوص نحوه افتتاح حساب و تکمیل نمودن فرم‌ها از دیگر خدمات قابل ارائه در طرح «میز خدمت» است.

شایان ذکر است، در مراحل بعدی تعداد شعب بیشتری از بانک آینده به این طرح می‌پیوندند.

اخبار مرتبط

تمدید زمان وکالتی‌ نمودن حساب‌های مشتریان بانک آینده

میلاد جانه

معاون وزیر صمت در آیین رونمایی از اولین نقشه ژئوتوریسم ایران: سهم ایران در دنیا و خاورمیانه در ثبت 3 ژئوپارک جهانی بسیار مناسب است

میلاد جانه

مدیرعامل بانک رفاه کارگران خبر داد: کمیته تحقق اهداف شعار سال در بانک رفاه کارگران تشکیل می‌شود

میلاد جانه

اعطای تسهیلات بدون میانگین به دارندگان جایگاه‌های سوخت برای اولین بار از سوی بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

ارزیابی سهام 9 شرکت‌ و صندوق دیگر بانک آینده افشا شد

میلاد جانه

مدیرکل زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی جنوب کشور: توجه دولت چهاردهم به استفاده از فناوری‌های پیشرفته و کاربرد هوش مصنوعی در اکتشافات معدنی و هوشمندسازی فرآیندها

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید