سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصاد

تسهیل ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان بانک آینده با طرح «میز خدمت»

بانک آینده در راستای ارزش‌آفرینی هر چه بیشتر و تسهیل ارائه خدمات باکیفیت و صرفه‌جویی در وقت مشتریان عزیز، طرح «میز خدمت» را در شعب منتخب خود عملیاتی کرد.

در نخستین مرحله، شعب بلوار ارتش (0327) از حوزه شمال‌شرق، سعادت‌آباد (0229) از حوزه شمال‌غرب، حکیمیه (0292) از حوزه جنوب‌شرق و آیت‌الله کاشانی (0222) از حوزه جنوب‌غرب تهران بزرگ این طرح را ارائه می‌کنند.

ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی در طرح «میز خدمت» بانک آینده به عموم مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

نصب و فعال‌سازی سامانه‌های «کیلید»، «پیشخوان مجازی»، «آبانک»، تقاضای پایانه‌های فروش (POS) و (ATM) و عضویت باشگاه طلایی مشتریان در این طرح ارائه می‌شود.

گفتنی است، راهنمایی مشتریان در خصوص نحوه افتتاح حساب و تکمیل نمودن فرم‌ها از دیگر خدمات قابل ارائه در طرح «میز خدمت» است.

شایان ذکر است، در مراحل بعدی تعداد شعب بیشتری از بانک آینده به این طرح می‌پیوندند.

اخبار مرتبط

مدیرعامل فولاد هرمزگان مطرح کرد: فولاد هرمزگان، درخشان‌تر از سال‌های گذشته

میلاد جانه

بر اساس افشای جدید «وآیند»؛ «ایران‌مال» بانک آینده بیش از 255 هزار میلیارد تومان ارزیابی شد

میلاد جانه

آگهی مزایده شماره 39 املاک تملیکی و مازاد بانک آینده منتشر شد

میلاد جانه

بررسی پیشرفت‌های علمی و زمینه‌های کاهش خطر بلایا در چهارمین نشست گروه کارشناسان اکو

میلاد جانه

هم اکنون پخش زنده بزرگترین همایش سرمایه گذاری فولاد در جنوب کشور ((فولادی شو))

میلاد جانه

قیمت سهام شرکت ستاره تابناک هشتم توس بیش از 668,58 میلیارد تومان ارزش‌گذاری شد

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید