سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصاد

تسهیل ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان بانک آینده با طرح «میز خدمت»

بانک آینده در راستای ارزش‌آفرینی هر چه بیشتر و تسهیل ارائه خدمات باکیفیت و صرفه‌جویی در وقت مشتریان عزیز، طرح «میز خدمت» را در شعب منتخب خود عملیاتی کرد.

در نخستین مرحله، شعب بلوار ارتش (0327) از حوزه شمال‌شرق، سعادت‌آباد (0229) از حوزه شمال‌غرب، حکیمیه (0292) از حوزه جنوب‌شرق و آیت‌الله کاشانی (0222) از حوزه جنوب‌غرب تهران بزرگ این طرح را ارائه می‌کنند.

ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی در طرح «میز خدمت» بانک آینده به عموم مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

نصب و فعال‌سازی سامانه‌های «کیلید»، «پیشخوان مجازی»، «آبانک»، تقاضای پایانه‌های فروش (POS) و (ATM) و عضویت باشگاه طلایی مشتریان در این طرح ارائه می‌شود.

گفتنی است، راهنمایی مشتریان در خصوص نحوه افتتاح حساب و تکمیل نمودن فرم‌ها از دیگر خدمات قابل ارائه در طرح «میز خدمت» است.

شایان ذکر است، در مراحل بعدی تعداد شعب بیشتری از بانک آینده به این طرح می‌پیوندند.

اخبار مرتبط

حمایت 100 هزار میلیارد ریالی بانک رفاه کارگران از قانون جهش تولید مسکن

میلاد جانه

معرفی مزیت‌های محصولات و خدمات بانک آینده؛ در نشست تخصصی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست

میلاد جانه

حضور همراه اول در جیتکس 2024 با محوریت هوش مصنوعی

میلاد جانه

انتصاب معاون جدید زیرکمیسیون خاورمیانه کمیسیون بین‌المللی تهیه نقشه‌های زمین‌شناسی دنیا از ایران

میلاد جانه

برندگان جوایز قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک رفاه کارگران مشخص شدند

میلاد جانه

انجام اقدامات لازم برای برگزاری مجامع عمومی فوق‌العاده بانک آینده برای تصویب صورت‌های مالی سال‌های 1400 و 1401

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید