سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصاد

تسهیل ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان بانک آینده با طرح «میز خدمت»

بانک آینده در راستای ارزش‌آفرینی هر چه بیشتر و تسهیل ارائه خدمات باکیفیت و صرفه‌جویی در وقت مشتریان عزیز، طرح «میز خدمت» را در شعب منتخب خود عملیاتی کرد.

در نخستین مرحله، شعب بلوار ارتش (0327) از حوزه شمال‌شرق، سعادت‌آباد (0229) از حوزه شمال‌غرب، حکیمیه (0292) از حوزه جنوب‌شرق و آیت‌الله کاشانی (0222) از حوزه جنوب‌غرب تهران بزرگ این طرح را ارائه می‌کنند.

ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی در طرح «میز خدمت» بانک آینده به عموم مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

نصب و فعال‌سازی سامانه‌های «کیلید»، «پیشخوان مجازی»، «آبانک»، تقاضای پایانه‌های فروش (POS) و (ATM) و عضویت باشگاه طلایی مشتریان در این طرح ارائه می‌شود.

گفتنی است، راهنمایی مشتریان در خصوص نحوه افتتاح حساب و تکمیل نمودن فرم‌ها از دیگر خدمات قابل ارائه در طرح «میز خدمت» است.

شایان ذکر است، در مراحل بعدی تعداد شعب بیشتری از بانک آینده به این طرح می‌پیوندند.

اخبار مرتبط

مدیرکل زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی جنوب کشور: توجه دولت چهاردهم به استفاده از فناوری‌های پیشرفته و کاربرد هوش مصنوعی در اکتشافات معدنی و هوشمندسازی فرآیندها

میلاد جانه

برگزاری نخستین بوت‌کمپ تحلیلگر داده توسط همراه اول

میلاد جانه

توسعه حمایت‌های بانک رفاه کارگران از تولید ملی و اشتغالزایی

میلاد جانه

نرخ حق الوکاله سپرده‌ها در سال 1404 در بانک آینده اعلام شد

میلاد جانه

شرکت در طرح فروش خودروهای وارداتی با حساب وکالتی بانک آینده

میلاد جانه

بهره‌مندی از چک الکترونیکی بانک آینده در بستر چکاد سامانه کیلید

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید