سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصاد

تسهیل ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان بانک آینده با طرح «میز خدمت»

بانک آینده در راستای ارزش‌آفرینی هر چه بیشتر و تسهیل ارائه خدمات باکیفیت و صرفه‌جویی در وقت مشتریان عزیز، طرح «میز خدمت» را در شعب منتخب خود عملیاتی کرد.

در نخستین مرحله، شعب بلوار ارتش (0327) از حوزه شمال‌شرق، سعادت‌آباد (0229) از حوزه شمال‌غرب، حکیمیه (0292) از حوزه جنوب‌شرق و آیت‌الله کاشانی (0222) از حوزه جنوب‌غرب تهران بزرگ این طرح را ارائه می‌کنند.

ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی در طرح «میز خدمت» بانک آینده به عموم مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

نصب و فعال‌سازی سامانه‌های «کیلید»، «پیشخوان مجازی»، «آبانک»، تقاضای پایانه‌های فروش (POS) و (ATM) و عضویت باشگاه طلایی مشتریان در این طرح ارائه می‌شود.

گفتنی است، راهنمایی مشتریان در خصوص نحوه افتتاح حساب و تکمیل نمودن فرم‌ها از دیگر خدمات قابل ارائه در طرح «میز خدمت» است.

شایان ذکر است، در مراحل بعدی تعداد شعب بیشتری از بانک آینده به این طرح می‌پیوندند.

اخبار مرتبط

معرفی مدیرعامل همراه اول به‌ عنوان کارفرمای سلامت‌ محور ملی سال ۱۴۰۳

میلاد جانه

پیام نوروزی مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت فرا رسیدن سال نو

میلاد جانه

معاون مدیرکل دفتر فرآوری و کانه‌آرایی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور: هدف‌گذاری تولید ۵۵ میلیون تن فولاد در سند چشم‌انداز ۱۴۰۴/ذخیره سنگ آهن کشور حدود ۳.۵ میلیارد تن است

میلاد جانه

سرپرست و رئیس هیأت مدیره بانک آینده: پس از برگزاری مجمع، مقدمات افزایش سرمایه بانک آینده فراهم می شود

میلاد جانه

با تاکید بر بارش‌های اخیر مدیرکل دفتر مخاطرات سازمان زمین‌شناسی مطرح کرد: تنها راه مدیریت پدیده‌های طبیعی، سازگاری با آنهاست

میلاد جانه

شرکت در طرح فروش محصولات ایران‌خودرو با حساب وکالتی بانک آینده

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید