سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصاد

تسهیل ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان بانک آینده با طرح «میز خدمت»

بانک آینده در راستای ارزش‌آفرینی هر چه بیشتر و تسهیل ارائه خدمات باکیفیت و صرفه‌جویی در وقت مشتریان عزیز، طرح «میز خدمت» را در شعب منتخب خود عملیاتی کرد.

در نخستین مرحله، شعب بلوار ارتش (0327) از حوزه شمال‌شرق، سعادت‌آباد (0229) از حوزه شمال‌غرب، حکیمیه (0292) از حوزه جنوب‌شرق و آیت‌الله کاشانی (0222) از حوزه جنوب‌غرب تهران بزرگ این طرح را ارائه می‌کنند.

ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی در طرح «میز خدمت» بانک آینده به عموم مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

نصب و فعال‌سازی سامانه‌های «کیلید»، «پیشخوان مجازی»، «آبانک»، تقاضای پایانه‌های فروش (POS) و (ATM) و عضویت باشگاه طلایی مشتریان در این طرح ارائه می‌شود.

گفتنی است، راهنمایی مشتریان در خصوص نحوه افتتاح حساب و تکمیل نمودن فرم‌ها از دیگر خدمات قابل ارائه در طرح «میز خدمت» است.

شایان ذکر است، در مراحل بعدی تعداد شعب بیشتری از بانک آینده به این طرح می‌پیوندند.

اخبار مرتبط

پرداخت بیش از 26,851 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری از سوی بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

تحقق تجربه زندگی دیجیتال در ایران‌مال با همکاری همراه اول

میلاد جانه

تقدیر استانداری قزوین از مدیریت امور شعب استان و شعبه «خیام قزوین» بانک آینده

میلاد جانه

در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری صورت گرفت؛ پرداخت بیش از 4,600 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری از سوی بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

رشد ۱۴۹ درصدی سود عملیاتی ارتباط فردا

میلاد جانه

ارائه خدمت “برداشت اقساط مکانیزه” (بام) بانک رفاه کارگران آغاز شد

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید