سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصاد

تسهیل ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان بانک آینده با طرح «میز خدمت»

بانک آینده در راستای ارزش‌آفرینی هر چه بیشتر و تسهیل ارائه خدمات باکیفیت و صرفه‌جویی در وقت مشتریان عزیز، طرح «میز خدمت» را در شعب منتخب خود عملیاتی کرد.

در نخستین مرحله، شعب بلوار ارتش (0327) از حوزه شمال‌شرق، سعادت‌آباد (0229) از حوزه شمال‌غرب، حکیمیه (0292) از حوزه جنوب‌شرق و آیت‌الله کاشانی (0222) از حوزه جنوب‌غرب تهران بزرگ این طرح را ارائه می‌کنند.

ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی در طرح «میز خدمت» بانک آینده به عموم مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

نصب و فعال‌سازی سامانه‌های «کیلید»، «پیشخوان مجازی»، «آبانک»، تقاضای پایانه‌های فروش (POS) و (ATM) و عضویت باشگاه طلایی مشتریان در این طرح ارائه می‌شود.

گفتنی است، راهنمایی مشتریان در خصوص نحوه افتتاح حساب و تکمیل نمودن فرم‌ها از دیگر خدمات قابل ارائه در طرح «میز خدمت» است.

شایان ذکر است، در مراحل بعدی تعداد شعب بیشتری از بانک آینده به این طرح می‌پیوندند.

اخبار مرتبط

آغاز عرضه گواهی سپرده خاص با نرخ ۳۰ درصد در شعب بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در ششمین همایش «فولادی شو» مطرح کرد: منفعت دوجانبه در ایجاد ارتباط با شرکت‌های دانش‌بنیان

میلاد جانه

مدیرعامل فولاد هرمزگان در بازدید از ایریسا: از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کنیم

میلاد جانه

اعلام تغییر ساعت کاری شعب بانک آینده در برخی استان‌ها طی اسفند 1403 و فروردین 1404

میلاد جانه

معرفی مدیرعامل همراه اول به‌ عنوان کارفرمای سلامت‌ محور ملی سال ۱۴۰۳

میلاد جانه

تقدیر سازمان بسیج سازندگی کشور از مدیریت امور شعب حوزه مرکزی بانک آینده

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید