سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصاد

تسهیل ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان بانک آینده با طرح «میز خدمت»

بانک آینده در راستای ارزش‌آفرینی هر چه بیشتر و تسهیل ارائه خدمات باکیفیت و صرفه‌جویی در وقت مشتریان عزیز، طرح «میز خدمت» را در شعب منتخب خود عملیاتی کرد.

در نخستین مرحله، شعب بلوار ارتش (0327) از حوزه شمال‌شرق، سعادت‌آباد (0229) از حوزه شمال‌غرب، حکیمیه (0292) از حوزه جنوب‌شرق و آیت‌الله کاشانی (0222) از حوزه جنوب‌غرب تهران بزرگ این طرح را ارائه می‌کنند.

ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی در طرح «میز خدمت» بانک آینده به عموم مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

نصب و فعال‌سازی سامانه‌های «کیلید»، «پیشخوان مجازی»، «آبانک»، تقاضای پایانه‌های فروش (POS) و (ATM) و عضویت باشگاه طلایی مشتریان در این طرح ارائه می‌شود.

گفتنی است، راهنمایی مشتریان در خصوص نحوه افتتاح حساب و تکمیل نمودن فرم‌ها از دیگر خدمات قابل ارائه در طرح «میز خدمت» است.

شایان ذکر است، در مراحل بعدی تعداد شعب بیشتری از بانک آینده به این طرح می‌پیوندند.

اخبار مرتبط

فراخوان عمومی تامین‌‌کنندگان تجهیزات تولید داخل

میلاد جانه

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در همایش جهادگران اقتصادی پیشنهاد داد: شورای عالی امنیت سرمایه گذاری تاسیس شود

میلاد جانه

ارتباط فردای بانک آینده، برنده جایزه ملی تعالی سازمانی شد

میلاد جانه

به‌منظور برقراری تعامل بین شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان زیست‌بوم نوآوری جنوب کشور انجام خواهد شد؛ برگزاری رویداد «فولادی شو» با حمایت فولاد هرمزگان

میلاد جانه

انتشار هشتاد و هشتمین شماره خبرنامه داخلی شرکت فولاد هرمزگان

میلاد جانه

توسط بانک رفاه کارگران صورت گرفت؛ پرداخت بیش از 6,657 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در تیر ماه سال جاری

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید