سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصاد

تسهیل ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان بانک آینده با طرح «میز خدمت»

بانک آینده در راستای ارزش‌آفرینی هر چه بیشتر و تسهیل ارائه خدمات باکیفیت و صرفه‌جویی در وقت مشتریان عزیز، طرح «میز خدمت» را در شعب منتخب خود عملیاتی کرد.

در نخستین مرحله، شعب بلوار ارتش (0327) از حوزه شمال‌شرق، سعادت‌آباد (0229) از حوزه شمال‌غرب، حکیمیه (0292) از حوزه جنوب‌شرق و آیت‌الله کاشانی (0222) از حوزه جنوب‌غرب تهران بزرگ این طرح را ارائه می‌کنند.

ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی در طرح «میز خدمت» بانک آینده به عموم مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

نصب و فعال‌سازی سامانه‌های «کیلید»، «پیشخوان مجازی»، «آبانک»، تقاضای پایانه‌های فروش (POS) و (ATM) و عضویت باشگاه طلایی مشتریان در این طرح ارائه می‌شود.

گفتنی است، راهنمایی مشتریان در خصوص نحوه افتتاح حساب و تکمیل نمودن فرم‌ها از دیگر خدمات قابل ارائه در طرح «میز خدمت» است.

شایان ذکر است، در مراحل بعدی تعداد شعب بیشتری از بانک آینده به این طرح می‌پیوندند.

اخبار مرتبط

تندیس رتبه «سیمین» هفتمین همایش ملی کیفیت به «شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا» رسید

میلاد جانه

افزایش 106 درصدی عملیات ارزی و رشد 417 درصدی درآمدهای کارمزدی ارزی بانک آینده

میلاد جانه

از سوی بانک رفاه کارگران؛ فروش اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) آغاز شد

میلاد جانه

ایجاد انقلاب فولادی در هرمزگان، با بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان

میلاد جانه

سقف تسهیلات طرح «کارگشا» بانک ‌آینده افزایش یافت

میلاد جانه

فولاد هرمزگان واحد نمونه صنعتی استان هرمزگان

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید