سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصاد

تسهیل ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان بانک آینده با طرح «میز خدمت»

بانک آینده در راستای ارزش‌آفرینی هر چه بیشتر و تسهیل ارائه خدمات باکیفیت و صرفه‌جویی در وقت مشتریان عزیز، طرح «میز خدمت» را در شعب منتخب خود عملیاتی کرد.

در نخستین مرحله، شعب بلوار ارتش (0327) از حوزه شمال‌شرق، سعادت‌آباد (0229) از حوزه شمال‌غرب، حکیمیه (0292) از حوزه جنوب‌شرق و آیت‌الله کاشانی (0222) از حوزه جنوب‌غرب تهران بزرگ این طرح را ارائه می‌کنند.

ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی در طرح «میز خدمت» بانک آینده به عموم مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

نصب و فعال‌سازی سامانه‌های «کیلید»، «پیشخوان مجازی»، «آبانک»، تقاضای پایانه‌های فروش (POS) و (ATM) و عضویت باشگاه طلایی مشتریان در این طرح ارائه می‌شود.

گفتنی است، راهنمایی مشتریان در خصوص نحوه افتتاح حساب و تکمیل نمودن فرم‌ها از دیگر خدمات قابل ارائه در طرح «میز خدمت» است.

شایان ذکر است، در مراحل بعدی تعداد شعب بیشتری از بانک آینده به این طرح می‌پیوندند.

اخبار مرتبط

پرداخت بیش از 12هزار میلیارد ریال تسهیلات الکترونیکی غیرحضوری در بانک آینده

میلاد جانه

نماینده مردم هشترود و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خبر داد: برای تامین بودجه و نیروی انسانی مورد نیاز جهت توسعه اکتشاف با مجلس شورای اسلامی رایزنی می‌کنیم

میلاد جانه

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در جلسه کمیته مدیریت تصریح کرد: اخذ تصمیم‌های هوشمندانه برای تحقق رشد تولید

میلاد جانه

رئیس گروه آب‌زمین‌شناسی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی: دشت مرودشت طی ۲ سال اخیر ۲۱ سانتی متر فرونشست داشته است

میلاد جانه

تبریک مدیرعامل فولاد هرمزگان به مناسبت ثبت رکوردهای جدید ماهیانه تولید تختال فولادی و آهن اسفنجی

میلاد جانه

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، فن‌آوری و بودجه سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور: انتظار افزایش بهره‌وری و رشد تولید اطلاعات پایه زمین‌شناسی و اکتشافی را به میزان دست کم ۳۰ درصد داریم

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید