سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصاد

تسهیل ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان بانک آینده با طرح «میز خدمت»

بانک آینده در راستای ارزش‌آفرینی هر چه بیشتر و تسهیل ارائه خدمات باکیفیت و صرفه‌جویی در وقت مشتریان عزیز، طرح «میز خدمت» را در شعب منتخب خود عملیاتی کرد.

در نخستین مرحله، شعب بلوار ارتش (0327) از حوزه شمال‌شرق، سعادت‌آباد (0229) از حوزه شمال‌غرب، حکیمیه (0292) از حوزه جنوب‌شرق و آیت‌الله کاشانی (0222) از حوزه جنوب‌غرب تهران بزرگ این طرح را ارائه می‌کنند.

ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی در طرح «میز خدمت» بانک آینده به عموم مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

نصب و فعال‌سازی سامانه‌های «کیلید»، «پیشخوان مجازی»، «آبانک»، تقاضای پایانه‌های فروش (POS) و (ATM) و عضویت باشگاه طلایی مشتریان در این طرح ارائه می‌شود.

گفتنی است، راهنمایی مشتریان در خصوص نحوه افتتاح حساب و تکمیل نمودن فرم‌ها از دیگر خدمات قابل ارائه در طرح «میز خدمت» است.

شایان ذکر است، در مراحل بعدی تعداد شعب بیشتری از بانک آینده به این طرح می‌پیوندند.

اخبار مرتبط

تحقق تجربه زندگی دیجیتال در ایران‌مال با همکاری همراه اول

میلاد جانه

رئیس گروه آب‌زمین‌شناسی سازمان زمین‌ شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور: ایران مرکزی با فرونشست روبه‌رو است/ تنش آبی و تخلیه آبخوان‌ها منجر به مهاجرت‌های گسترده درون سرزمینی می‌شود

میلاد جانه

در بازه‌زمانی یک‌ساله اخیر صورت گرفت؛ موفقیت بانک‌آینده در مسیر جذب منابع

میلاد جانه

از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی؛ بانک‌آینده، مجوز دائمی ارائه خدمات برات الکترونیکی را دریافت کرد

میلاد جانه

بانکداری در خدمت توسعه ملی

میلاد جانه

نود و چهارمین شماره خبرنامه داخلی شرکت فولاد هرمزگان منتشر شد

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید