سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصاد

تسهیل ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان بانک آینده با طرح «میز خدمت»

بانک آینده در راستای ارزش‌آفرینی هر چه بیشتر و تسهیل ارائه خدمات باکیفیت و صرفه‌جویی در وقت مشتریان عزیز، طرح «میز خدمت» را در شعب منتخب خود عملیاتی کرد.

در نخستین مرحله، شعب بلوار ارتش (0327) از حوزه شمال‌شرق، سعادت‌آباد (0229) از حوزه شمال‌غرب، حکیمیه (0292) از حوزه جنوب‌شرق و آیت‌الله کاشانی (0222) از حوزه جنوب‌غرب تهران بزرگ این طرح را ارائه می‌کنند.

ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی در طرح «میز خدمت» بانک آینده به عموم مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

نصب و فعال‌سازی سامانه‌های «کیلید»، «پیشخوان مجازی»، «آبانک»، تقاضای پایانه‌های فروش (POS) و (ATM) و عضویت باشگاه طلایی مشتریان در این طرح ارائه می‌شود.

گفتنی است، راهنمایی مشتریان در خصوص نحوه افتتاح حساب و تکمیل نمودن فرم‌ها از دیگر خدمات قابل ارائه در طرح «میز خدمت» است.

شایان ذکر است، در مراحل بعدی تعداد شعب بیشتری از بانک آینده به این طرح می‌پیوندند.

اخبار مرتبط

توسعه حمایت‌های بانک رفاه کارگران از تولید ملی و اشتغالزایی

میلاد جانه

آغاز طرح ویژه فروش سیمکارت جوانان همراه اول با شماره‌های جذاب

میلاد جانه

مزایده سراسری املاک تملیکی و مازاد بانک آینده

میلاد جانه

توسط سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور صورت خواهد گرفت: تکمیل تجهیزات فن آور و پیشرفته در حوزه اکتشاف ذخایرمعدنی و آزمایشگاه‌های علوم زمین

میلاد جانه

سلسله افشاهای ادامه‌دار «وآیند»؛ یکی پس از دیگری

میلاد جانه

آغاز پویش قرعه‌کشی جایزه بزرگ همراه اول ویژه تمامی استان‌ها

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید