سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصاد

تسهیل ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان بانک آینده با طرح «میز خدمت»

بانک آینده در راستای ارزش‌آفرینی هر چه بیشتر و تسهیل ارائه خدمات باکیفیت و صرفه‌جویی در وقت مشتریان عزیز، طرح «میز خدمت» را در شعب منتخب خود عملیاتی کرد.

در نخستین مرحله، شعب بلوار ارتش (0327) از حوزه شمال‌شرق، سعادت‌آباد (0229) از حوزه شمال‌غرب، حکیمیه (0292) از حوزه جنوب‌شرق و آیت‌الله کاشانی (0222) از حوزه جنوب‌غرب تهران بزرگ این طرح را ارائه می‌کنند.

ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی در طرح «میز خدمت» بانک آینده به عموم مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

نصب و فعال‌سازی سامانه‌های «کیلید»، «پیشخوان مجازی»، «آبانک»، تقاضای پایانه‌های فروش (POS) و (ATM) و عضویت باشگاه طلایی مشتریان در این طرح ارائه می‌شود.

گفتنی است، راهنمایی مشتریان در خصوص نحوه افتتاح حساب و تکمیل نمودن فرم‌ها از دیگر خدمات قابل ارائه در طرح «میز خدمت» است.

شایان ذکر است، در مراحل بعدی تعداد شعب بیشتری از بانک آینده به این طرح می‌پیوندند.

اخبار مرتبط

آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول

میلاد جانه

مدیر اجرای پروژه‌های شرکت فولاد هرمزگان خبر داد: اجرای موفقیت‌آمیز پروژه تعویض ترانس در فولاد هرمزگان

میلاد جانه

احمدی، مدیر امور اعتبارات و ناظر بر حوزه اعتباری بانک آینده شد

میلاد جانه

در دولت مردمی سیزدهم محقق شد؛ پرداخت بیش از 80 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان از سوی بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

مدیرعامل فولاد هرمزگان در بازدید اعضای هیئت مدیره از طرح‌های توسعه‌ای مطرح کرد؛ تولید و توسعه، دو بال اعتلای فولاد هرمزگان

میلاد جانه

در هجدهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی؛ فولاد هرمزگان سه رتبه نخست و دو رتبه دوم را کسب کرد

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید