سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصاد

تسهیل ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان بانک آینده با طرح «میز خدمت»

بانک آینده در راستای ارزش‌آفرینی هر چه بیشتر و تسهیل ارائه خدمات باکیفیت و صرفه‌جویی در وقت مشتریان عزیز، طرح «میز خدمت» را در شعب منتخب خود عملیاتی کرد.

در نخستین مرحله، شعب بلوار ارتش (0327) از حوزه شمال‌شرق، سعادت‌آباد (0229) از حوزه شمال‌غرب، حکیمیه (0292) از حوزه جنوب‌شرق و آیت‌الله کاشانی (0222) از حوزه جنوب‌غرب تهران بزرگ این طرح را ارائه می‌کنند.

ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی در طرح «میز خدمت» بانک آینده به عموم مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

نصب و فعال‌سازی سامانه‌های «کیلید»، «پیشخوان مجازی»، «آبانک»، تقاضای پایانه‌های فروش (POS) و (ATM) و عضویت باشگاه طلایی مشتریان در این طرح ارائه می‌شود.

گفتنی است، راهنمایی مشتریان در خصوص نحوه افتتاح حساب و تکمیل نمودن فرم‌ها از دیگر خدمات قابل ارائه در طرح «میز خدمت» است.

شایان ذکر است، در مراحل بعدی تعداد شعب بیشتری از بانک آینده به این طرح می‌پیوندند.

اخبار مرتبط

دبیر علمی سومین کنفرانس بین‌المللی علوم کواترنر: علم کواترنری برای رویارویی با چالش‌های جاری در کاهش تغییرات آب و هوایی برنامه ارائه می‌دهد

میلاد جانه

ارتباط تلفنی مدیر امور ناحیه یک بانک رفاه کارگران با مشتریان این بانک در استان تهران

میلاد جانه

بازگشت امید به بانک آینده با تغییرات مدیریتی

میلاد جانه

به منظور تجمیع داده‌های اکتشافی و زمین‌شناسی کشور محقق می‌شود: ایجاد پایگاه جامع علوم زمین کشور تا پایان سال جاری

میلاد جانه

«وآیند» بار دیگر افشا کرد /بورس انرژی ایران با ارزش 11559 میلیارد تومان

میلاد جانه

همراه اول مقصد اول مشترکان ترابردکننده

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید