سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصاد

تسهیل ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان بانک آینده با طرح «میز خدمت»

بانک آینده در راستای ارزش‌آفرینی هر چه بیشتر و تسهیل ارائه خدمات باکیفیت و صرفه‌جویی در وقت مشتریان عزیز، طرح «میز خدمت» را در شعب منتخب خود عملیاتی کرد.

در نخستین مرحله، شعب بلوار ارتش (0327) از حوزه شمال‌شرق، سعادت‌آباد (0229) از حوزه شمال‌غرب، حکیمیه (0292) از حوزه جنوب‌شرق و آیت‌الله کاشانی (0222) از حوزه جنوب‌غرب تهران بزرگ این طرح را ارائه می‌کنند.

ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی در طرح «میز خدمت» بانک آینده به عموم مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

نصب و فعال‌سازی سامانه‌های «کیلید»، «پیشخوان مجازی»، «آبانک»، تقاضای پایانه‌های فروش (POS) و (ATM) و عضویت باشگاه طلایی مشتریان در این طرح ارائه می‌شود.

گفتنی است، راهنمایی مشتریان در خصوص نحوه افتتاح حساب و تکمیل نمودن فرم‌ها از دیگر خدمات قابل ارائه در طرح «میز خدمت» است.

شایان ذکر است، در مراحل بعدی تعداد شعب بیشتری از بانک آینده به این طرح می‌پیوندند.

اخبار مرتبط

ثبت رکوردهای جدید تولید در فولاد هرمزگان

میلاد جانه

با حضور مدیرعامل فولاد هرمزگان انجام شد؛ تست میدانی شن سیلیسی فعال شده آب‌شیرین‌کن برای اولین بار در کشور

میلاد جانه

اهدای تندیس رضایتمندی مشتری به شرکت فولاد هرمزگان

میلاد جانه

در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری صورت گرفت؛ پرداخت بیش از 4,600 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری از سوی بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

قدردانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیرعامل بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

بهره‌برداری از سایت‌های روستایی جدید همراه اول در کهگیلویه و بویراحمد با دستور وزیر ارتباطات 

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید