سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصاد

تسهیل ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان بانک آینده با طرح «میز خدمت»

بانک آینده در راستای ارزش‌آفرینی هر چه بیشتر و تسهیل ارائه خدمات باکیفیت و صرفه‌جویی در وقت مشتریان عزیز، طرح «میز خدمت» را در شعب منتخب خود عملیاتی کرد.

در نخستین مرحله، شعب بلوار ارتش (0327) از حوزه شمال‌شرق، سعادت‌آباد (0229) از حوزه شمال‌غرب، حکیمیه (0292) از حوزه جنوب‌شرق و آیت‌الله کاشانی (0222) از حوزه جنوب‌غرب تهران بزرگ این طرح را ارائه می‌کنند.

ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی در طرح «میز خدمت» بانک آینده به عموم مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

نصب و فعال‌سازی سامانه‌های «کیلید»، «پیشخوان مجازی»، «آبانک»، تقاضای پایانه‌های فروش (POS) و (ATM) و عضویت باشگاه طلایی مشتریان در این طرح ارائه می‌شود.

گفتنی است، راهنمایی مشتریان در خصوص نحوه افتتاح حساب و تکمیل نمودن فرم‌ها از دیگر خدمات قابل ارائه در طرح «میز خدمت» است.

شایان ذکر است، در مراحل بعدی تعداد شعب بیشتری از بانک آینده به این طرح می‌پیوندند.

اخبار مرتبط

تهیه نقشه لرزه‌ زمین‌ساخت کشورهای منطقه اکو توسط سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی ایران

میلاد جانه

با «آبانک» شعبه بانک آینده همراه شماست

میلاد جانه

واکاوی پدیده فرونشست زمین و مخاطرات آن: بحرانی‌ترین مناطق فرونشست در محدوده شمال غرب و جنوب شرق شهر مشهد قرار دارد/ باید واقعیت کم‌آبی و بحران جدی منابع آب و خشکسالی را بپذیریم

میلاد جانه

خرید غیرحضوری با تأمین اعتبار بانک آینده اعطای تسهیلات اعتباری بانک آینده

میلاد جانه

وکالتی کردن حساب مشتریان بانک رفاه کارگران برای شرکت در طرح عرضه خودروهای وارداتی

میلاد جانه

رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد هرمزگان مطرح کرد: لزوم تزریق به موقع نقدینگی به طرح‌های توسعه‌ای

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید