سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هابانک و بیمه

افزایش 11 درصدی مشتریان بانک آینده

بانک آینده در راستای وظایف ذاتی و هم‌سو با ارائه خدمات مطلوب بانکداری با رویکرد اصلاح ساختار، چابک‌سازی بانک، تأمین زیرساخت‌های لازم، کیفی‌سازی خدمات، تسهیل و سرعت‌بخشی در فرآیند خدمات‌رسانی، تنوع‌سازی سبد محصول و خدمات، همواره سعی بر آن داشته است تا بهترین و متمایزترین خدمات را در نظام بانکی کشور ارائه کند.

در حال حاضر بانک آینده بیش از 6 میلیون مشتری دارد که در مقایسه با مدت مشابه، این تعداد در سال‌جاری به بیش از 6 میلیون و 700هزار مشتری رسیده است که نشان از رشد 11 درصدی دارد.

هم‌چنین، سرانه تعداد مشتریان به شعب بانک آینده نیز در سال گذشته تا پایان آبان‌ماه بیش از 22 هزار مشتری بوده است که این سرانه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، به بیش از 24 هزار و800 مشتری افزایش یافته است که نشان‌دهنده رشد 13 درصدی است.

گفتنی است، بانک آینده با رویکرد مشتری‌مداری و پاسخ‌گویی به نیازها و انتظارات مشتریان در جهت جلب و افزایش رضایت‌مندی آنها، انواع خدمات و محصولات جذاب و متمایزی را در پیش روی مشتریان این بانک قرار داده است.

اخبار مرتبط

جایزه ویژه «مدیریت ارتباطات الکترونیک» به بانک آینده رسید

میلاد جانه

وکالتی کردن حساب مشتریان بانک رفاه کارگران برای شرکت در طرح عرضه خودروهای وارداتی

میلاد جانه

افشای دیگری از«وآیند» در سامانه کدال

میلاد جانه

تقدیر سازمان بسیج سازندگی کشور از مدیریت امور شعب حوزه مرکزی بانک آینده

میلاد جانه

انتشار اوراق گواهی سپرده خاص برای شرکت پالایش نفت بندرعباس از سوی بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

تحقق بیش از 100 درصدی وام فرزندآوری در بانک‌ آینده

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید