سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هابانک و بیمه

افزایش 11 درصدی مشتریان بانک آینده

بانک آینده در راستای وظایف ذاتی و هم‌سو با ارائه خدمات مطلوب بانکداری با رویکرد اصلاح ساختار، چابک‌سازی بانک، تأمین زیرساخت‌های لازم، کیفی‌سازی خدمات، تسهیل و سرعت‌بخشی در فرآیند خدمات‌رسانی، تنوع‌سازی سبد محصول و خدمات، همواره سعی بر آن داشته است تا بهترین و متمایزترین خدمات را در نظام بانکی کشور ارائه کند.

در حال حاضر بانک آینده بیش از 6 میلیون مشتری دارد که در مقایسه با مدت مشابه، این تعداد در سال‌جاری به بیش از 6 میلیون و 700هزار مشتری رسیده است که نشان از رشد 11 درصدی دارد.

هم‌چنین، سرانه تعداد مشتریان به شعب بانک آینده نیز در سال گذشته تا پایان آبان‌ماه بیش از 22 هزار مشتری بوده است که این سرانه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، به بیش از 24 هزار و800 مشتری افزایش یافته است که نشان‌دهنده رشد 13 درصدی است.

گفتنی است، بانک آینده با رویکرد مشتری‌مداری و پاسخ‌گویی به نیازها و انتظارات مشتریان در جهت جلب و افزایش رضایت‌مندی آنها، انواع خدمات و محصولات جذاب و متمایزی را در پیش روی مشتریان این بانک قرار داده است.

اخبار مرتبط

خبر خوش برای سهامداران: بازگشت نماد بانک آینده «وآیند» به تالار معاملات بازار بورس

میلاد جانه

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، فناوری اطلاعات و بودجه سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور: ۵۰ درصد نیروی انسانی متخصص معدن را از دست داده‌ایم

میلاد جانه

صورت‌های مالی این بانک به تصویب مجمع رسید/ رشد 308 درصدی سود خالص بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد: در فاز اول طرح شهید محمدعلی رجائی ۲۰۰ نفر در سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور جذب خواهند شد

میلاد جانه

نود و سومین شماره خبرنامه داخلی شرکت فولاد هرمزگان منتشر شد

میلاد جانه

دبیر علمی سومین کنفرانس بین‌المللی علوم کواترنر: علم کواترنری برای رویارویی با چالش‌های جاری در کاهش تغییرات آب و هوایی برنامه ارائه می‌دهد

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید