سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هابانک و بیمه

افزایش 11 درصدی مشتریان بانک آینده

بانک آینده در راستای وظایف ذاتی و هم‌سو با ارائه خدمات مطلوب بانکداری با رویکرد اصلاح ساختار، چابک‌سازی بانک، تأمین زیرساخت‌های لازم، کیفی‌سازی خدمات، تسهیل و سرعت‌بخشی در فرآیند خدمات‌رسانی، تنوع‌سازی سبد محصول و خدمات، همواره سعی بر آن داشته است تا بهترین و متمایزترین خدمات را در نظام بانکی کشور ارائه کند.

در حال حاضر بانک آینده بیش از 6 میلیون مشتری دارد که در مقایسه با مدت مشابه، این تعداد در سال‌جاری به بیش از 6 میلیون و 700هزار مشتری رسیده است که نشان از رشد 11 درصدی دارد.

هم‌چنین، سرانه تعداد مشتریان به شعب بانک آینده نیز در سال گذشته تا پایان آبان‌ماه بیش از 22 هزار مشتری بوده است که این سرانه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، به بیش از 24 هزار و800 مشتری افزایش یافته است که نشان‌دهنده رشد 13 درصدی است.

گفتنی است، بانک آینده با رویکرد مشتری‌مداری و پاسخ‌گویی به نیازها و انتظارات مشتریان در جهت جلب و افزایش رضایت‌مندی آنها، انواع خدمات و محصولات جذاب و متمایزی را در پیش روی مشتریان این بانک قرار داده است.

اخبار مرتبط

مشاور زیست محیطی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور آخرین یافته‌های گرد و غبار سیستان و بلوچستان را اعلام کرد

میلاد جانه

رئیس گروه آب‌زمین‌شناسی سازمان زمین‌ شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور: ایران مرکزی با فرونشست روبه‌رو است/ تنش آبی و تخلیه آبخوان‌ها منجر به مهاجرت‌های گسترده درون سرزمینی می‌شود

میلاد جانه

بانک آینده، پیشرو در اطمینان بخشی نقدینگی سپرده‌ها

میلاد جانه

معاون وزیر صمت در چهل و سومین گردهمایی علوم‌ زمین: هوش مصنوعی و مدیریت هوشمندسازی محور مهم سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور در مدیریت جدید

میلاد جانه

مدیرعامل فولاد هرمزگان در جلسه مشترک با مدیرعامل منطقه ویژه خلیج فارس عنوان کرد: فولاد هرمزگان، مصمم به تحقق تولید 10 میلیون تن فولاد در استان هرمزگان

میلاد جانه

در سال جاری صورت گرفت؛ پرداخت بیش از 23 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری توسط بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید