سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هابانک و بیمه

افزایش 11 درصدی مشتریان بانک آینده

بانک آینده در راستای وظایف ذاتی و هم‌سو با ارائه خدمات مطلوب بانکداری با رویکرد اصلاح ساختار، چابک‌سازی بانک، تأمین زیرساخت‌های لازم، کیفی‌سازی خدمات، تسهیل و سرعت‌بخشی در فرآیند خدمات‌رسانی، تنوع‌سازی سبد محصول و خدمات، همواره سعی بر آن داشته است تا بهترین و متمایزترین خدمات را در نظام بانکی کشور ارائه کند.

در حال حاضر بانک آینده بیش از 6 میلیون مشتری دارد که در مقایسه با مدت مشابه، این تعداد در سال‌جاری به بیش از 6 میلیون و 700هزار مشتری رسیده است که نشان از رشد 11 درصدی دارد.

هم‌چنین، سرانه تعداد مشتریان به شعب بانک آینده نیز در سال گذشته تا پایان آبان‌ماه بیش از 22 هزار مشتری بوده است که این سرانه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، به بیش از 24 هزار و800 مشتری افزایش یافته است که نشان‌دهنده رشد 13 درصدی است.

گفتنی است، بانک آینده با رویکرد مشتری‌مداری و پاسخ‌گویی به نیازها و انتظارات مشتریان در جهت جلب و افزایش رضایت‌مندی آنها، انواع خدمات و محصولات جذاب و متمایزی را در پیش روی مشتریان این بانک قرار داده است.

اخبار مرتبط

بانک آینده نماد شفافیت اطلاعاتی

میلاد جانه

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان مطرح کرد: فولاد هرمزگان پیشتاز ارتباط با شرکت‌های دانش‌بنیان

میلاد جانه

بانک آینده در دو سال گذشته رشد قابل توجهی در وصول مطالبات غیرجاری را تجربه کرد

میلاد جانه

همراهی بانک آینده با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت/ پرداخت قریب به 1100 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه فرزندآوری در سال‌جاری

میلاد جانه

تحول اقتصاد محلی و منطقه‌ای با بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای

میلاد جانه

معاون وزیر صمت: ایران از نظر مواد معدنی همانند اقیانوسی با عمق کم است/آنچه که تاکنون اکتشاف کردیم همخوانی با شرایط کشور ندارد

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید