سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هابانک و بیمه

افزایش 11 درصدی مشتریان بانک آینده

بانک آینده در راستای وظایف ذاتی و هم‌سو با ارائه خدمات مطلوب بانکداری با رویکرد اصلاح ساختار، چابک‌سازی بانک، تأمین زیرساخت‌های لازم، کیفی‌سازی خدمات، تسهیل و سرعت‌بخشی در فرآیند خدمات‌رسانی، تنوع‌سازی سبد محصول و خدمات، همواره سعی بر آن داشته است تا بهترین و متمایزترین خدمات را در نظام بانکی کشور ارائه کند.

در حال حاضر بانک آینده بیش از 6 میلیون مشتری دارد که در مقایسه با مدت مشابه، این تعداد در سال‌جاری به بیش از 6 میلیون و 700هزار مشتری رسیده است که نشان از رشد 11 درصدی دارد.

هم‌چنین، سرانه تعداد مشتریان به شعب بانک آینده نیز در سال گذشته تا پایان آبان‌ماه بیش از 22 هزار مشتری بوده است که این سرانه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، به بیش از 24 هزار و800 مشتری افزایش یافته است که نشان‌دهنده رشد 13 درصدی است.

گفتنی است، بانک آینده با رویکرد مشتری‌مداری و پاسخ‌گویی به نیازها و انتظارات مشتریان در جهت جلب و افزایش رضایت‌مندی آنها، انواع خدمات و محصولات جذاب و متمایزی را در پیش روی مشتریان این بانک قرار داده است.

اخبار مرتبط

حضور فعال بانک آینده؛ در «بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، صنایع معدنی،آهنگری و ماشین کاری، قالب‌سازی و ریخته‌گری»

میلاد جانه

شماره جدید خبرنامه فولاد هرمزگان منتشر شد +فایل دانلود

میلاد جانه

همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو: تفاهم‌نامه همکاری زمین‌شناسی ایران و زیمباوه به امضا رسید

میلاد جانه

مدیرکل زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی منطقه جنوب باختری: اتمام پی‌جویی و اکتشاف ذخایر معدنی شمال شرق خوزستان تا پایان سال

میلاد جانه

همزمان با آغاز هفته بهزیستی صورت پذیرفت؛ تجلیل از فولاد هرمزگان برای خدمت‌رسانی به جامعه هدف سازمان بهزیستی

میلاد جانه

امضای یادداشت تفاهم‌ همکاری مشترک سازمان‌های زمین‌شناسی ایران و چین در حاشیه ۳۷امین کنگره بین‌المللی علوم‌زمین در بوسان- کره‌جنوبی

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید