سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هابانک و بیمه

ارتقای سامانه سفته و برات الکترونیکی بانک آینده به سرویس‌های نسل دوم

بانک آینده با توجه به عملکرد مطلوب خود در ارائه خدمات سفته و برات الکترونیکی، از سوی خزانه‌داری کل کشور و وزارت اقتصاد و دارایی به نسل دوم سامانه‌های صدور سفته و برات الکترونیکی ارتقاء یافت.

به گزارش روابط‌عمومی؛ بانک آینده به‌عنوان نخستین بانک ارائه‌دهنده این خدمت و بانکی پیش‌رو، هم‌گام با ارائه و توسعه محصولات و خدمات الکترونیکی خود، با صدور «سفته و برات الکترونیکی»، دسترسی مردم و کسب‌وکارها به اوراق تجاری را تسهیل کرده و مشتریان این بانک می‌توانند بدون حضور در شعب از خدمات مذکور، بهره‌مند شوند.

با الکترونیکی شدن سفته، تمام فرآیند صدور آن به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام می‌شود و به‌عنوان یک سند، قابل‌استناد خواهد بود. از سفته الکترونیکی می‌توان در کسب‌وکارها برای پرداخت هر معامله‌ای که سفته کاغذی آن را پوشش می‌دهد، بهره‌برداری کرد.

با استفاده از این روش، ضمن صرفه‌جویی در زمان مشتریان و عدم‌اتلاف کاغذ در راستای تقویت بانکداری سبز، از جعل و سوءاستفاده‌های احتمالی جلوگیری شده و بستری بسیار ایمن و سریع برای انجام عملیات بانکی فراهم خواهد شد.

شایان ذکر است؛ سامانه سفته و برات الکترونیکی بانک آینده با راهبری خزانه‌داری کل کشور و همکاری وزارت اقتصاد و دارایی، آماده ارائه خدمت به مشتریان است.

اخبار مرتبط

اعلام شرایط اعطای بورسیه تحصیلی مقطع کارشناسی همراه اول

میلاد جانه

طرح اعتباری «ثمین» بانک‌آینده؛ ویژه مشتریان حقیقی و حقوقی

میلاد جانه

مدیرعامل بانک رفاه کارگران تشریح کرد؛ اقدامات و دستاوردهای بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر

میلاد جانه

رشد ۱۴۹ درصدی سود عملیاتی ارتباط فردا

میلاد جانه

خبرخوش معاون وزیر صمت برای فعالان بخش خصوصی: داده‌های زمین‌شناسی بر پایه مدیریت هوشمند در اختیار جامعه قرار می‌گیرد/ تعریف پروژه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در اکتشاف تا پایان سال

میلاد جانه

تثبیت منابع پایدار و کنترل نقدینگی در بانک آینده

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید