سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هابانک و بیمه

ارتقای سامانه سفته و برات الکترونیکی بانک آینده به سرویس‌های نسل دوم

بانک آینده با توجه به عملکرد مطلوب خود در ارائه خدمات سفته و برات الکترونیکی، از سوی خزانه‌داری کل کشور و وزارت اقتصاد و دارایی به نسل دوم سامانه‌های صدور سفته و برات الکترونیکی ارتقاء یافت.

به گزارش روابط‌عمومی؛ بانک آینده به‌عنوان نخستین بانک ارائه‌دهنده این خدمت و بانکی پیش‌رو، هم‌گام با ارائه و توسعه محصولات و خدمات الکترونیکی خود، با صدور «سفته و برات الکترونیکی»، دسترسی مردم و کسب‌وکارها به اوراق تجاری را تسهیل کرده و مشتریان این بانک می‌توانند بدون حضور در شعب از خدمات مذکور، بهره‌مند شوند.

با الکترونیکی شدن سفته، تمام فرآیند صدور آن به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام می‌شود و به‌عنوان یک سند، قابل‌استناد خواهد بود. از سفته الکترونیکی می‌توان در کسب‌وکارها برای پرداخت هر معامله‌ای که سفته کاغذی آن را پوشش می‌دهد، بهره‌برداری کرد.

با استفاده از این روش، ضمن صرفه‌جویی در زمان مشتریان و عدم‌اتلاف کاغذ در راستای تقویت بانکداری سبز، از جعل و سوءاستفاده‌های احتمالی جلوگیری شده و بستری بسیار ایمن و سریع برای انجام عملیات بانکی فراهم خواهد شد.

شایان ذکر است؛ سامانه سفته و برات الکترونیکی بانک آینده با راهبری خزانه‌داری کل کشور و همکاری وزارت اقتصاد و دارایی، آماده ارائه خدمت به مشتریان است.

اخبار مرتبط

فصل جدید در راهبری بانک آینده

میلاد جانه

حضور فعال بانک رفاه کارگران در شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی

میلاد جانه

معاون مدیرکل دفتر فرآوری و کانه‌آرایی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور: هدف‌گذاری تولید ۵۵ میلیون تن فولاد در سند چشم‌انداز ۱۴۰۴/ذخیره سنگ آهن کشور حدود ۳.۵ میلیارد تن است

میلاد جانه

“آبانک” بانک آینده تندیس محصول برتر سال ۱۴۰۲ را کسب کرد

میلاد جانه

برای نخستین بار در کشور و با همکاری فولاد هرمزگان؛ دستگاه کوره دوار RHF در مقیاس صنعتی ساخته می‌شود

میلاد جانه

بانک آینده در جمع پیشگامان «ریال دیجیتال»

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید