سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هابانک و بیمه

ارتقای سامانه سفته و برات الکترونیکی بانک آینده به سرویس‌های نسل دوم

بانک آینده با توجه به عملکرد مطلوب خود در ارائه خدمات سفته و برات الکترونیکی، از سوی خزانه‌داری کل کشور و وزارت اقتصاد و دارایی به نسل دوم سامانه‌های صدور سفته و برات الکترونیکی ارتقاء یافت.

به گزارش روابط‌عمومی؛ بانک آینده به‌عنوان نخستین بانک ارائه‌دهنده این خدمت و بانکی پیش‌رو، هم‌گام با ارائه و توسعه محصولات و خدمات الکترونیکی خود، با صدور «سفته و برات الکترونیکی»، دسترسی مردم و کسب‌وکارها به اوراق تجاری را تسهیل کرده و مشتریان این بانک می‌توانند بدون حضور در شعب از خدمات مذکور، بهره‌مند شوند.

با الکترونیکی شدن سفته، تمام فرآیند صدور آن به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام می‌شود و به‌عنوان یک سند، قابل‌استناد خواهد بود. از سفته الکترونیکی می‌توان در کسب‌وکارها برای پرداخت هر معامله‌ای که سفته کاغذی آن را پوشش می‌دهد، بهره‌برداری کرد.

با استفاده از این روش، ضمن صرفه‌جویی در زمان مشتریان و عدم‌اتلاف کاغذ در راستای تقویت بانکداری سبز، از جعل و سوءاستفاده‌های احتمالی جلوگیری شده و بستری بسیار ایمن و سریع برای انجام عملیات بانکی فراهم خواهد شد.

شایان ذکر است؛ سامانه سفته و برات الکترونیکی بانک آینده با راهبری خزانه‌داری کل کشور و همکاری وزارت اقتصاد و دارایی، آماده ارائه خدمت به مشتریان است.

اخبار مرتبط

در سال جاری صورت گرفت؛ پرداخت 100 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج توسط بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

بانک رفاه کارگران اعلام کرد: وکالتی کردن حساب مشتریان به صورت حضوری و غیرحضوری برای شرکت در طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی

میلاد جانه

«وآیند» بار دیگر افشا کرد /بورس انرژی ایران با ارزش 11559 میلیارد تومان

میلاد جانه

«گواهی سپرده سکه طلا»ی بانک آینده، با مزیت‌های ارزشی چندگانه

میلاد جانه

معاون وزیر صمت خبر داد: جهش کیفی جدید در آزمایشگاه‌های آنالیز مواد معدنی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور با دریافت گواهینامه ISO 17025

میلاد جانه

مدیرعامل این بانک تشریح کرد؛ اقدامات بانک رفاه کارگران در راستای مردمی‌سازی اقتصاد

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید