سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هابانک و بیمه

ارتقای سامانه سفته و برات الکترونیکی بانک آینده به سرویس‌های نسل دوم

بانک آینده با توجه به عملکرد مطلوب خود در ارائه خدمات سفته و برات الکترونیکی، از سوی خزانه‌داری کل کشور و وزارت اقتصاد و دارایی به نسل دوم سامانه‌های صدور سفته و برات الکترونیکی ارتقاء یافت.

به گزارش روابط‌عمومی؛ بانک آینده به‌عنوان نخستین بانک ارائه‌دهنده این خدمت و بانکی پیش‌رو، هم‌گام با ارائه و توسعه محصولات و خدمات الکترونیکی خود، با صدور «سفته و برات الکترونیکی»، دسترسی مردم و کسب‌وکارها به اوراق تجاری را تسهیل کرده و مشتریان این بانک می‌توانند بدون حضور در شعب از خدمات مذکور، بهره‌مند شوند.

با الکترونیکی شدن سفته، تمام فرآیند صدور آن به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام می‌شود و به‌عنوان یک سند، قابل‌استناد خواهد بود. از سفته الکترونیکی می‌توان در کسب‌وکارها برای پرداخت هر معامله‌ای که سفته کاغذی آن را پوشش می‌دهد، بهره‌برداری کرد.

با استفاده از این روش، ضمن صرفه‌جویی در زمان مشتریان و عدم‌اتلاف کاغذ در راستای تقویت بانکداری سبز، از جعل و سوءاستفاده‌های احتمالی جلوگیری شده و بستری بسیار ایمن و سریع برای انجام عملیات بانکی فراهم خواهد شد.

شایان ذکر است؛ سامانه سفته و برات الکترونیکی بانک آینده با راهبری خزانه‌داری کل کشور و همکاری وزارت اقتصاد و دارایی، آماده ارائه خدمت به مشتریان است.

اخبار مرتبط

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس دستگاه‌های اجرایی را برای بهره‌برداری از دستاوردهای سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور برخط می‌کند

میلاد جانه

رفتار آتشفشان «تفتان» تغییر محسوسی ندارد/عدم تامین اعتبار برای پایش آتشفشان‌های کشور

میلاد جانه

سرپرست و رئیس هیأت مدیره بانک آینده: پس از برگزاری مجمع، مقدمات افزایش سرمایه بانک آینده فراهم می شود

میلاد جانه

تقدیر فرمانده انتظامی و دبیر گروه کاری مهتا استان گیلان از شعبه رشت بانک آینده

میلاد جانه

حضور همراه اول در کیش‌ اینوکس 1403 با هدف گسترش فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری

میلاد جانه

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در همایش بانکداری الکترونیک؛ پیشرفت‌های شبکه بانکی در حوزه خدمات الکترونیک قابل توجه است

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید