سرآمد اخبار
انتصاب
اخبار شرکت هابانک و بیمه

نیک‌اخلاق معاون طرح و برنامه بانک آینده شد

بهمن اسکندری، مدیرعامل بانک آینده، طی حکمی حسین نیک اخلاق را به‌عنوان معاون طرح و برنامه بانک آینده منصوب کردند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک آینده، آیین تودیع و معارفه معاون طرح و برنامه بانک با حضور اعضای هیأت‌مدیره، معاونان و مدیران بانک آینده برگزار شد.

در این آیین، اعضای هیأت‌مدیره ضمن قدردانی از تلاش و فعالیت‌های موثر علی ریحانی معاون پیشین طرح و برنامه بانک در مدت حضور خود، با تأکید بر ضرورت تعالی و ثبات بانک، تغییر و جابه‌جایی را اثری مثبت و نافذی برای بانک دانستند که با چابکی و پویایی همه همکاران، در راستای بقا و اعتلای هر چه بیشتر و بهتر آن می‌کوشند.

اعضای هیأت‌مدیره ضمن خوش‌آمدگویی به معاون جدید طرح و برنامه اظهار امیدواری کردند این تغییرات در راستای برنامه تحول و استراتژی تهاجمی بانک برای تحقق اهداف متعالی آن، نویدبخش حرکت و نشاطی مجدد برای بانک باشد.

ایشان دارای مدرک کارشناسی علوم بانکی، کارشناسی ارشد MBA مالی و دانشجوی دکتری کسب‌و‌کار و سوابق شغلی و حرفه‌ای از جمله: رئیس اداره کل بانکداری شخصی، رئیس اداره کل برنامه‌ریزی و نظارت اعتباری، رئیس اداره کل سازما

اخبار مرتبط

حضور فعال بانک رفاه کارگران در کیش اینوکس 2023

میلاد جانه

محصولات ایران خودرو را با اعتبار 100 میلیون تومانی بانک رفاه کارگران خریداری کنید

میلاد جانه

پرداخت 40 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان از سوی بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

حضور فعال بانک آینده؛ در «بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، صنایع معدنی،آهنگری و ماشین کاری، قالب‌سازی و ریخته‌گری»

میلاد جانه

همزمان با آغاز هفته کار و کارگر؛ تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

میلاد جانه

حضور بانک آینده در پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت، سنگ‌های قیمتی و صنایع وابسته

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید