سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هابانک و بیمه

افزایش رضایت‌مندی مشتریان بانک آینده با پاسخ‌گویی سریع و اطلاع‌رسانی فراگیر

بانک آینده همواره کوشیده است تا با رویکرد اعتمادسازی و ارتقای جایگاه برند بانک و ارائه بهترین خدمات و محصولات، تجربه خوشایندی را برای مشتریان به ارمغان آورد.

به گزارش امور حوزه مدیریت و روابط‌عمومی بانک آینده، این بانک با اولویت قراردادن اقدامات لازم به‌منظور افزایش رضایت مشتریان، پاسخ‌گویی به‌موقع و اطلاع‌رسانی فراگیر و با تمرکز بر نیازهای کنونی و آتی آنها، تلاش مستمر دارد تا مشتریان با آسودگی خاطر و اعتماد و اطمینان از مجموعه خدمات و محصولات بانک آینده بهره‌مند شوند.

بر اساس گزارش اداره مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، امسال نارضایتی عملکردی 44 درصد کاهش داشته است. هم‌چنین در مقایسه با سال 1401 نیز، انتقادهای مطرح شده در سال 1402، کاهش 10 درصدی را نشان می‌دهد.

هدف مجموعه ارکان بانک آینده با تلاش اداره مدیریت شکایات و تقاضاها، انجام اقداماتی در راستای رضایت‌مندی مشتریان از عملکرد این بانک بزرگ است تا با پی‌گیری‌ها و پایش مستمر، علاوه بر افزایش سطح مطلوب ارائه خدمات و محصولات، رضایت‌مندی مشتریان نیز ارتقا یابد.

گفتنی است، اطلاع‌رسانی مطلوب در زمان مناسب پیش از بروز نارضایتی، رعایت رفتار حرفه‌ای بانکداری و اصول مشتری‌مداری از سوی همکاران، عملکرد به‌موقع و مناسب در مواجهه با نیازهای مشتریان، پی‌گیری به‌موقع امور مربوط به مشتریان تا حصول نتیجه و تفاوت در رفتار و عملکرد همکاران در مقایسه با سایر بانک‌ها از جمله موضوعاتی است که مورد توجه ویژه مشتریان و عموم هموطنان قرار گرفته است که به‌دنبال آن، از کارکنان بانک آینده تشکر و قدردانی کرده‌اند.

شایان ذکر است، کانال‌های ارتباطی بانک آینده، آماده دریافت پیشنهادها، انتقادها و نظرهای مشتریان و عموم هموطنان عزیز است.

تارگاه بانک آینده: ba24.ir
تلفن: 85930-021
نمابر: 85931281-021
مرکز ارتباط آینده: 27663200-021
شبکه اجتماعی ایتا: 09024198800
صندوق صوتی: 85936-021
صندوق پستی: 1964913153
پست الکترونیکی: complaint@ba24.ir

مراجعه حضوری: تهران، بزرگراه مدرس جنوب به شمال، تقاطع نلسون ماندلا، ابتدای خیابان بیدار، شماره‌‌ یک (برج آینده)

اخبار مرتبط

حضور بانک‌آینده در نمایشگاه تخصصی قهوه ایران

میلاد جانه

توسعه تعاملات بین‌المللی ایران و قزاقستان در حوزه اکتشاف و فرآوری

میلاد جانه

تا پایان شهریورماه امسال؛ مشتریان بانک آینده نسبت به دریافت دسته‌چک صیادی بنفش اقدام کنند

میلاد جانه

مدیرعامل فولاد هرمزگان در بازدید از واحد فولادسازی مطرح کرد: همدلی، رمز موفقیت فولاد هرمزگان در رکوردشکنی و افزایش تولید

میلاد جانه

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران؛ “طرح ماندگار” بانک رفاه کارگران رونمایی شد

میلاد جانه

فولادی شو، بهترین فرصت برای معرفی دانش‌بنیان‌ها

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید