سرآمد اخبار
دکتر مهیار مهتدی
اخبار شرکت هااقتصاد

دبیر علمی سومین کنفرانس بین‌المللی علوم کواترنر: علم کواترنری برای رویارویی با چالش‌های جاری در کاهش تغییرات آب و هوایی برنامه ارائه می‌دهد

دبیر علمی سومین کنفرانس بین‌المللی علوم کواترنر در مراسم افتتاحیه این نشست گفت: این کنفرانس توسط انجمن کواترنر ایران (IRQUA)، پژوهشکده علوم زمین (RIES) و سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی ایران (GSI) برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور، به گفته دکتر مهیار مهتدی این همایش عموماً هر دو سال یکبار برگزار می‌شود و نشان‌دهنده مهم‌ترین رویداد انجمن کواترنر ایران است.

وی خاطرنشان کرد: این بار، ما یک برنامه بسیار باشکوه در مورد نقش علوم کواترنر در کمک به پایگاه دانش برای رویارویی با چالش‌های جاری در کاهش تغییرات آب و هوایی ارائه می‌دهیم.

دبیر علمی سومین کنفرانس بین‌المللی علوم کواترنر افزود: ما یک جلسه ترکیبی داریم که انتظار شرکت‌کنندگان حضوری و آنلاین با یک برنامه علمی کامل، شامل کارگاه‌ها و سفرهای میدانی، مقالات کوتاه و چکیده را داریم.

مهتدی، خاطرنشان کرد: ما از همه ایده‌ها برای بهبود درک خود از روابط بین عوامل و فرآیندهای مختلف طبیعی و انسانی که محیط، چشم‌انداز و آب و هوا، تکامل انسانی و تمدن‌ها را شکل می‌دهند، هستند و خواهند کرد، استقبال می‌کنیم.

وی با بیان این‌که کمیته برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی علوم کواترنر با اشتیاق و خستگی ناپذیر تلاش کرده تا کنفرانس را به یک تجربه قابل توجه تبدیل کند، تصریح کرد: من می‌دانم که شرکت‌کنندگان در سومین کنفرانس بین‌المللی علوم کواترنر با بسیاری از ایده‌های جدید و علوم پیشرفته و هیجان‌انگیز به موفقیت این کنگره کمک خواهند کرد.

دبیر علمی سومین کنفرانس بین‌المللی علوم کواترنر افزود: نتایج و بحث‌های جذاب نشان می‌دهد که سومین کنفرانس بین‌المللی علوم کواترنر الهام‌بخش و تقویت همکاری‌های جدید خواهد بود و دانش ما را از علم کواترنر افزایش می‌دهد و برای کسانی که شخصاً در آن شرکت خواهند کرد، خاطره‌ای ماندگار از مهمان‌نوازی و چشم‌انداز شگفت‌انگیز ایرانیان باقی خواهد ماند.

گفتنی است؛ سومین نشست بین‌المللی کواترنری در تهران از ۹ بهمن ماه به مدت سه روز همت پژوهشکده علوم زمین کشور و انجمن کواترنری ایران به صورت مجازی و حضوری در حوزه‌های مختلف جغرافیا، زمین‌شناسی، باستان‌شناسی، اقلیم و مخاطرات برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

صدور کارت بانکی برای اشخاص حقوقی با شرایط ویژه از سوی بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

باز شدن پای تعرفه‌های پایین ارتباطی به نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

میلاد جانه

با حضور مدیرعامل بانک آینده؛ ستاد مدیریتی و عملیاتی طرح جذب منابع «همت آینده» افتتاح شد

میلاد جانه

معرفی بسته‌های ویژه همراه اول به‌مناسب هفته وحدت

میلاد جانه

اعضای جدید هیات مدیره بانک آینده معرفی شدند

میلاد جانه

استاندار هرمزگان مطرح کرد: زمینه‌سازی توسعه پایدار استان با تجهیز آزمایشگاه دانشگاه هرمزگان

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید