سرآمد اخبار
بورس
اخبار داغاقتصادبازاربازارها و خدمات مالی

روند صعودی میان مدت شاخص بورس متوقف شد

زینب یزدانی

شاخص کل بورس نتوانست به محدوده دو میلیون و دویست و هشتاد برگردد و تا زمانی که نتواند مجددا بالای این محدوده تثبیت شود روند صعودی میان مدت آغاز نمی شود.

به گزارش سرآمداخبار- ارز نیمائی به محدوده چهل و دو رسیده است موضوعی که می تواند خبر خوبی برای دلاری ها به ویژه پتروشیمی ها و پالایشی ها باشد ولی متاسفانه در فضای روانی سنگین فعلی ، مولفه های بنیادی کمتر به چشم بازار می آیند.

برای امروز انتظار بازاری کم حجم و البته معتدل را داریم و به همین ترتیب به استقبال هفته آتی می رویم در شرایطی که پول در بازار نیست سفته بازی در نمادهای کوچک به اوج می رسد.

افزایش نرخ ارز نیمائی ، تاثیر مثبت و محسوسی بر گروه فولادی خواهد داشت در این گروه #فولاد با پتانسیل سود صد و بیست تومانی و در حالی که سود سال قبل را کامل پوشش داده به حمایت روانی و معتبر پانصد می رسد و انتظار داریم سهم در این محدوده حمایت شده و برگردد #ذوب به زیر قیمت تئوریک خود بعد از بازگشائی افت کرد قیمت در حال نزدیک شدن به نقاطی است که ریسک به ریوارد جذابی دارد و می تواند با افزایش تقاضا روبرو شود #فوکا سه ماهه پایانی سال دو و نیم همت فروش داشت در حالی که کل نه ماهه پنج همت فروش داشت سهم قابلیت های بنیادی خوبی دارد .

در گروه سیمانی #سبهان از آبان سال پیش در کانالی با سقف 12500 -10000 در حال نوسان است و همینک مجددا در کف کانال قرار دارد سهم می تواند مجددا از کف کانال حرکت صعودی خود را آغاز کند شنیده می شود افزیش سرمایه سنگین دارد و هر چند توسط شرکت تکذیب شد ولی این موضوع و شنیده هم چنان پر رنگ است #سشرق که افت شدیدی داشته در حال نزدیک شدن به حمایت هزار و چهارصد است باید منتظر واکنش قیمت به این محدوده بود سشرق به واسط زیر مجموعه هایش به ویژه سیمان سفید شرق و سودسازی عالی اش مورد توجه است.

از بین تک سهم ها #کترام که روی چارت الگوی کف دو قلو دارد نتوانست از محدوده هفتصد و سی عبور کند ولی سهم تا زمانی که بالای مقاومت شکسته شده ششصد و پنجاه است می تواند دست به دست شده و مجددا حرکت کند #شمواد که شش ماهه خوبی داشت و در گزارش فروردین هم نشان داد می تواند سود را تکرار کند با شکست مقاومت روانی-تکنیکی سیصد توانست تا محدوده سیصد و بیست رشد کند و فعلا در حال کف سازی است به نظر تا قیمت پایانی بالای سیصد است باید به سهم فرصت داد.

اخبار مرتبط

مومنی: روابطی که در خودروسازی با چین تعریف کردید، نسبتی با یک حکومت مستقل ندارد! /بهبود اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست

میلاد جانه

وزیر نفت: در تامین بنزین مشکلی وجود ندارد

میلاد جانه

مرحله سوم فروش یکپارچه خودروها در چه شرایطی آغاز می‌شود؟

میلاد جانه

خبر خوش برای متقاضیان نهضت ملی مسکن | اقساط ماهانه وام کاهش یافت

میلاد جانه

ارزانی گوجه فرنگی تا هفته آینده ؛ گوجه به کیلویی چند می رسد؟

میلاد جانه

حذف چک کاغذی تا ۳ سال آینده

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید