سرآمد اخبار
بورس تهران
اخبار داغاقتصادبازاربازارها و خدمات مالیبورس

بورس تعطیل شد

مدیر نظارت بر بورس‌ها گفت: بورس امروز ۳۱ اردیبهشت ماه تعطیل است و تصمیم برای روز‌های آینده متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

قادر معصومی خانقاه، مدیر نظارت بر بورس‌ها در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بورس امروز ۳۱ اردیبهشت ماه تعطیل است و تصمیم برای روزهای آینده متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین مجید عشقی رئیس سازمان بورس نوشت:

با نهایت تأثر و تأسف، سازمان بورس و اوراق بهادار ایران شهادت رئیس جمهور گرانقدر کشورمان و همراهان ایشان را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده محترم ایشان و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌نماید. این ضایعه بزرگ، قلب تمامی ایرانیان را جریحه‌دار کرده و نشان‌دهنده عزم راسخ ملت ایران در پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است.

رئیس جمهور مردمی شهید، با خلوص نیت همواره تلاش فراوانی برای اعتلای کشور و خدمت به مردم داشت. او با از خودگذشتگی و ایثار، نمونه بارزی از تعهد و مسئولیت‌پذیری در برابر ملت بود و خدمات ارزشمندی به ایران عزیز ارائه داد.

سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن ابراز همدردی عمیق با خانواده داغدار این شهیدان والا مقام، تأکید می‌نماید که این ضایعه، آحاد مردم و مسئولین را در مسیر توسعه و پیشرفت کشور متحدتر و مصمم‌تر خواهد ساخت.

روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

اخبار مرتبط

خاندوزی: منتظر خبرهای خوب از رشد اقتصادی تابستان هستیم

میلاد جانه

شاخص کل بورس با رشد بیش از ۶ هزار واحدی سبز پوش ماند

میلاد جانه

ضرورت صادرات حدود ۲۵ تن زعفران تا فصل برداشت

میلاد جانه

جزییات واگذاری سرخآبی‌ها اعلام شد

میلاد جانه

جدیدترین ثبت نام ایران خودرو خارج از سامانه یکپارچه اعلام شد | شرایط ثبت نام، نوع خودرو و زمان تحویل

میلاد جانه

پوتین: درگذشت آیت الله رئیسی ضایعه بزرگی است| به تقویت روابط با ایران ادامه می‌دهیم

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید