سرآمد اخبار
اخبار داغارز و طلااقتصادبازاربازارها و خدمات مالی

تحلیل تکنیکال تون کوین / خریداران کاردانو دست نگه دارند

تعادل بین عرضه و تقاضا در بسیاری از ارزهای دیجیتال وجود دارد، اما بسیاری انتظار یک رویداد تحول‌آفرین دارند. شاخص‌های تکنیکال نشان می‌دهند که احتمال تغییرات قیمت در آینده نزدیک وجود دارد.

تریدرها در حال بررسی روندها و الگوهای مختلف هستند تا بتوانند جهت بازار ارز دیجیتال را پیش‌بینی کنند که می‌تواند به نوسانات بیشتر و تغییرات قیمتی منجر شود.

تحلیل تکنیکال تون کوین

تون کوین در چند روز گذشته نزدیک به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶.۳۶ دلار، موج آبی رنگ) در حال معامله بوده است که نشان از تعادل بین عرضه و تقاضا دارد.

اگر قیمت تون کوین بالا برود و سطح ۶.۷۵ دلاری شکسته شود، گاوها برتری کوتاه‌مدت پیدا می‌کنند. در چنین حالتی، خریداران تلاش خواهند کرد یک رالی به سمت ۷.۶۷ دلار شروع کنند. انتظار می‌رود در این سطح خرس‌ها با قدرت دفاع کنند.

از طرف دیگر، یک شکست و بسته شدن زیر سطح ۶ دلار می‌تواند باعث برتری خرس‌ها شود. در چنین سناریویی، کاهش قیمت می‌تواند تا ۵.۵۰ دلار و سپس ۴.۷۲ دلار ادامه پیدا کند. یک جهش قوی از این سطح می‌تواند نشان‌دهنده حفظ قیمت در ناحیه نوسانی برای مدت زمان بیشتری باشد.

تحلیل تکنیکال قیمت دوج کوین (DOGE)

قیمت دوج کوین در چند روز گذشته نزدیک به ۰.۱۷ دلار در حال نوسان بوده است که نشان‌دهنده جدال بین خرس‌ها و گاوهاست.

شیب صعودی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۱۶ دلار، موج آبی رنگ) و قرار داشتن شاخص قدرت نسبی (RSI) در سطح ۵۸، نشان‌دهنده کنترل گاوهای بازار است. اگر خریداران قیمت را به بالای ۰.۱۷ دلار برسانند و حفظ کنند، احتمال شکست ۰.۱۸ دلار نیز افزایش پیدا می‌کند. در چنین حالتی راه دوج کوین برای افزایش قیمت تا ۰.۲۱ دلار هموار می‌شود.

اما اگر قیمت به پایین بازگردد و به زیر میانگین‌های متحرک برسد، نشان‌دهنده فروش خرس‌ها در رالی‌های بازگشتی است. در چنین سناریویی، قیمت دوج کوین می‌تواند تا ۰.۱۴ دلار کاهش پیدا کند و قیمت آن در چند روز آینده در ناحیه نوسانی حفظ شود.

تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو (ADA)

پرایس اکشن چند روز گذشته کاردانو یک الگوی مثلث متقارن تشکیل داده است که نشان‌دهنده تعادل بین عرضه و تقاضاست.

خرس‌ها تلاش خواهند کرد قیمت کاردانو را به زیر خط حمایت برسانند. اگر موفق به این کار شوند، احتمالا گام بعدی روند نزولی شروع می‌شود و قیمت کاردانو می‌تواند تا حمایت بعدی در ۰.۳۵ دلار کاهش پیدا کند.

اما اگر قیمت از سطح فعلی یا خط حمایت به بالا بازگردد، نشان‌دهنده حفظ قیمت در داخل مثلث برای مدت بیشتری خواهد بود. یک شکست و بسته شدن کندل بالای خط مقاومت، کنترل را به گاوها باز می‌گرداند. در چنین سناریویی، روند صعودی می‌تواند شروع شود و قیمت کاردانو تا ۰.۶۲ دلار افزایش پیدا کند.

منبع: گسترش نیوز

اخبار مرتبط

عامل اصلی گرانی مسکن مشخص شد

میلاد جانه

پزشکیان: تخصص و تعهد در کنار تجربه از مهمترین معیار‌های انتخاب مدیران در دولت چهاردهم است

میلاد جانه

خروج نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام تداوم یافت

میلاد جانه

وزارت نفت: کارت سوخت جایگاه‌داران فعلا جمع‌آوری نمی‌شود

میلاد جانه

آغاز عرضه اوراق گواهی سپرده با سود ۳۰ درصدی از امروز در بانکها

میلاد جانه

ریزش بیش از ۵۲ هزار واحدی شاخص کل بورس

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید