سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصاد

سفته الکترونیکی بانک آینده؛ بستری ایمن برای انجام عملیات بانکی

بانک آینده هم‌ گام با ارائه و توسعه محصولات و خدمات الکترونیکی خود، به‌ عنوان بانکی پیش‌رو با صدور «سفته الکترونیکی» دسترسی مردم و کسب‌و‌کارها به ‌اوراق تجاری را تسهیل کرده و مشتریان این بانک می‌توانند بدون حضور در شعب از خدمات مذکور، بهره‌مند شوند.

با الکترونیکی شدن سفته، تمام فرایند صدور آن به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام و به‌عنوان یک سند قانونی، قابل‌استناد می‌باشد.

از سفته الکترونیکی می‌توان در کسب‌وکارها برای پرداخت و هر گونه تضمین معامله‌ای که سفته کاغذی آن را پوشش می‌دهد، بهره‌برداری کرد.

با استفاده از این روش، ضمن صرفه‌جویی در زمان مشتریان و عدم‌اتلاف کاغذ در راستای تقویت بانکداری سبز، از جعل و سوءاستفاده‌های احتمالی نیز جلوگیری شده و بستری بسیار ایمن و سریع برای انجام عملیات بانکی فراهم خواهد شد.

خدمت سفته و برات الکترونیکی، با راهبری خزانه‌داری کل کشور، وزارت اقتصاد و دارایی در بانک آینده-‌ به‌عنوان یکی از نخستین بانک‌های ارائه‌دهنده این خدمت- آماده ارائه به مشتریان بانک است.

اخبار مرتبط

پیام مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

میلاد جانه

دبیر علمی سومین کنفرانس بین‌المللی علوم کواترنر: علم کواترنری برای رویارویی با چالش‌های جاری در کاهش تغییرات آب و هوایی برنامه ارائه می‌دهد

میلاد جانه

رئیس گروه زمین شناسی مهندسی و ژئوتکنیک سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور : جاده چالوس برای جلوگیری از حوادث طبیعی باید به طور پیوسته پایش شود

میلاد جانه

تندیس رتبه «سیمین» هفتمین همایش ملی کیفیت به «شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا» رسید

میلاد جانه

تبریک مدیرعامل همراه اول به رییس جدید رگولاتوری

میلاد جانه

صورت‌های مالی سال ۱۳۹۹ بانک آینده در مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده تصویب شد

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید