سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصادبانک و بیمه

رشد 11 درصدی مشتریان بانک آینده طی 6 ماه

بانک آینده از رشد 11 درصدی مشتریان بانک خود طی 6 ماه اخیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک آینده؛ با توجه به برنامه‌های انجام شده درراستای ارتقای برند، ارائه خدمات مطلوب و محصولات نوین و بازارافزایی و رفتار فاخر همکاران برای جذب مشتریان جدید، تعداد مشتریان این بانک رشد 11 درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر نزدیک به 8/000/000 میلیون نفر، سپرده‌گذار این بانک می‌باشند.

اهداف نظام‌های پرداخت در بانک آینده بر سه اصل امنیت، تنوع و سهولت کاربردمشتری استوار است و با نظر به این رویکرد با توسعه بسترهای بانکداری دیجیتال و طراحی محصولات نوین از جمله ایران‌کارت، آن‌کارت، آبانک، کیلید، همراه‌کارت، پیشخوان مجازی، سفته و برات الکترونیکی در تلاش برای تحقق نیازهای متنوع و رضایت‌مندی هر چه بیشتر در بین مشتریان خود می‌باشد.

اخبار مرتبط

برای نخستین بار در کشور دستورالعمل اندازه‌گیری لیتیوم تدوین شد

میلاد جانه

تقسیم 650 ریالی سود در مجمع «هرمز»

میلاد جانه

رشد 270 درصدی گشایش اعتبارات اسنادی داخلی بانک آینده

میلاد جانه

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در ششمین همایش «فولادی شو» مطرح کرد: منفعت دوجانبه در ایجاد ارتباط با شرکت‌های دانش‌بنیان

میلاد جانه

معاون وزیر صمت: پایدارسازی و افزایش درآمد حقوق دولتی معادن از راه شناسایی و اکتشاف ذخایر بزرگ معدنی امکان‌پذیر است

میلاد جانه

برندگان جایزه پویش «حسابتو پر کن، شانست رو امتحان کن» ایران‌کارت بانک آینده مشخص شدند

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید