سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصادبانک و بیمه

رشد 11 درصدی مشتریان بانک آینده طی 6 ماه

بانک آینده از رشد 11 درصدی مشتریان بانک خود طی 6 ماه اخیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک آینده؛ با توجه به برنامه‌های انجام شده درراستای ارتقای برند، ارائه خدمات مطلوب و محصولات نوین و بازارافزایی و رفتار فاخر همکاران برای جذب مشتریان جدید، تعداد مشتریان این بانک رشد 11 درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر نزدیک به 8/000/000 میلیون نفر، سپرده‌گذار این بانک می‌باشند.

اهداف نظام‌های پرداخت در بانک آینده بر سه اصل امنیت، تنوع و سهولت کاربردمشتری استوار است و با نظر به این رویکرد با توسعه بسترهای بانکداری دیجیتال و طراحی محصولات نوین از جمله ایران‌کارت، آن‌کارت، آبانک، کیلید، همراه‌کارت، پیشخوان مجازی، سفته و برات الکترونیکی در تلاش برای تحقق نیازهای متنوع و رضایت‌مندی هر چه بیشتر در بین مشتریان خود می‌باشد.

اخبار مرتبط

مدیر پژوهش و مسئول مطالعات ژئوپارک سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور: راه‌اندازی کارگروه ملی ژئوپارک راهی برای یکپارچه‌سازی بین ارگان‌ها

میلاد جانه

رشد بیش از 1300 درصدی کارمزد خدمات ارزی بانک آینده از محل ثبت سفارش مشتریان

میلاد جانه

گذاری تدریجی بر تاریخ سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور “به مناسبت شصت و پنجمین سالگرد تاسیس”

میلاد جانه

با تاکید بر بارش‌های اخیر مدیرکل دفتر مخاطرات سازمان زمین‌شناسی مطرح کرد: تنها راه مدیریت پدیده‌های طبیعی، سازگاری با آنهاست

میلاد جانه

به مناسبت هفته بسیج انجام گرفت؛ بازدید مدیرعامل بانک رفاه کارگران از مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله

میلاد جانه

در سال 1403 صورت گرفت؛ پرداخت بیش از 26 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری توسط بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید