سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصادبانک و بیمه

رشد 11 درصدی مشتریان بانک آینده طی 6 ماه

بانک آینده از رشد 11 درصدی مشتریان بانک خود طی 6 ماه اخیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک آینده؛ با توجه به برنامه‌های انجام شده درراستای ارتقای برند، ارائه خدمات مطلوب و محصولات نوین و بازارافزایی و رفتار فاخر همکاران برای جذب مشتریان جدید، تعداد مشتریان این بانک رشد 11 درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر نزدیک به 8/000/000 میلیون نفر، سپرده‌گذار این بانک می‌باشند.

اهداف نظام‌های پرداخت در بانک آینده بر سه اصل امنیت، تنوع و سهولت کاربردمشتری استوار است و با نظر به این رویکرد با توسعه بسترهای بانکداری دیجیتال و طراحی محصولات نوین از جمله ایران‌کارت، آن‌کارت، آبانک، کیلید، همراه‌کارت، پیشخوان مجازی، سفته و برات الکترونیکی در تلاش برای تحقق نیازهای متنوع و رضایت‌مندی هر چه بیشتر در بین مشتریان خود می‌باشد.

اخبار مرتبط

بازدید مدیر عامل بانک رفاه کارگران از نمایشگاه مشهد اینوکس 1404

میلاد جانه

خدمت انتقال وجه پل و پایا بر روی خودپردازها و کیوسک‌های بانک رفاه کارگران رونمایی شد

میلاد جانه

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک آینده و کانون صرافان ایرانیان

میلاد جانه

اعلام تغییر ساعت کاری شعب بانک آینده در برخی استان‌ها طی اسفند 1403 و فروردین 1404

میلاد جانه

«ارتباط فردا» وابسته به بانک آینده با دست‌ِ پر در دهمین نمایشگاه تراکنش شرکت می‌کند

میلاد جانه

رونمایی از سرویس‌های دیجیتال و هوش مصنوعی همراه اول با حضور وزیر ارتباطات

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید