سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصادبانک و بیمه

رشد 11 درصدی مشتریان بانک آینده طی 6 ماه

بانک آینده از رشد 11 درصدی مشتریان بانک خود طی 6 ماه اخیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک آینده؛ با توجه به برنامه‌های انجام شده درراستای ارتقای برند، ارائه خدمات مطلوب و محصولات نوین و بازارافزایی و رفتار فاخر همکاران برای جذب مشتریان جدید، تعداد مشتریان این بانک رشد 11 درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر نزدیک به 8/000/000 میلیون نفر، سپرده‌گذار این بانک می‌باشند.

اهداف نظام‌های پرداخت در بانک آینده بر سه اصل امنیت، تنوع و سهولت کاربردمشتری استوار است و با نظر به این رویکرد با توسعه بسترهای بانکداری دیجیتال و طراحی محصولات نوین از جمله ایران‌کارت، آن‌کارت، آبانک، کیلید، همراه‌کارت، پیشخوان مجازی، سفته و برات الکترونیکی در تلاش برای تحقق نیازهای متنوع و رضایت‌مندی هر چه بیشتر در بین مشتریان خود می‌باشد.

اخبار مرتبط

خرید غیرحضوری با تأمین اعتبار بانک آینده اعطای تسهیلات اعتباری بانک آینده

میلاد جانه

بانک آینده در دو سال گذشته رشد قابل توجهی در وصول مطالبات غیرجاری را تجربه کرد

میلاد جانه

درآیین رونمایی از اولین نقشه ژئوتوریسم کشور مطرح شد: نزدیک به 3 دهه فعالیت سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور در حوزه پتانسیل‌یابی ژئوپارک‌ها و مباحث ژئوتوریسم

میلاد جانه

آغاز ثبت‌نام دوازدهمین دوره کارآموزی همراه اول

میلاد جانه

صورت‌های مالی این بانک به تصویب مجمع رسید/ رشد 308 درصدی سود خالص بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

از سوی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور انجام می‌گیرد: مطالعات آنالیز و استحصال لیتیوم از شورابه‌های کشور

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید