سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصادبانک و بیمه

رشد 11 درصدی مشتریان بانک آینده طی 6 ماه

بانک آینده از رشد 11 درصدی مشتریان بانک خود طی 6 ماه اخیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک آینده؛ با توجه به برنامه‌های انجام شده درراستای ارتقای برند، ارائه خدمات مطلوب و محصولات نوین و بازارافزایی و رفتار فاخر همکاران برای جذب مشتریان جدید، تعداد مشتریان این بانک رشد 11 درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر نزدیک به 8/000/000 میلیون نفر، سپرده‌گذار این بانک می‌باشند.

اهداف نظام‌های پرداخت در بانک آینده بر سه اصل امنیت، تنوع و سهولت کاربردمشتری استوار است و با نظر به این رویکرد با توسعه بسترهای بانکداری دیجیتال و طراحی محصولات نوین از جمله ایران‌کارت، آن‌کارت، آبانک، کیلید، همراه‌کارت، پیشخوان مجازی، سفته و برات الکترونیکی در تلاش برای تحقق نیازهای متنوع و رضایت‌مندی هر چه بیشتر در بین مشتریان خود می‌باشد.

اخبار مرتبط

حضور فعال بانک آینده؛ در «بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، صنایع معدنی،آهنگری و ماشین کاری، قالب‌سازی و ریخته‌گری»

میلاد جانه

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک آینده و شرکت داروسازی نصر فریمان

میلاد جانه

مدیرکل دفترآزمایشگاه‌ سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور خبر داد: بهسازی و نوسازی زیرساخت‌های آزمایشگاهی موجب افزایش ۵۰ درصدی عملکرد آنالیز موادمعدنی می‌شود

میلاد جانه

ابتکار اطلاعاتی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور: اجرای فاز توسعه‌ طرح تحول با رویکرد تولید لایه‌های نوین زمین‌شناسی و اکتشافی

میلاد جانه

توسط دکتر للـه‌گانی مدیرعامل این بانک؛ پایگاه اورژانس شهدای بانک رفاه کارگران افتتاح شد

میلاد جانه

درخشش 10 رئیس شعبه برتر بانک آینده در چهاردهمین گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک‌های کشور

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید