سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصادبانک و بیمه

رشد 11 درصدی مشتریان بانک آینده طی 6 ماه

بانک آینده از رشد 11 درصدی مشتریان بانک خود طی 6 ماه اخیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک آینده؛ با توجه به برنامه‌های انجام شده درراستای ارتقای برند، ارائه خدمات مطلوب و محصولات نوین و بازارافزایی و رفتار فاخر همکاران برای جذب مشتریان جدید، تعداد مشتریان این بانک رشد 11 درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر نزدیک به 8/000/000 میلیون نفر، سپرده‌گذار این بانک می‌باشند.

اهداف نظام‌های پرداخت در بانک آینده بر سه اصل امنیت، تنوع و سهولت کاربردمشتری استوار است و با نظر به این رویکرد با توسعه بسترهای بانکداری دیجیتال و طراحی محصولات نوین از جمله ایران‌کارت، آن‌کارت، آبانک، کیلید، همراه‌کارت، پیشخوان مجازی، سفته و برات الکترونیکی در تلاش برای تحقق نیازهای متنوع و رضایت‌مندی هر چه بیشتر در بین مشتریان خود می‌باشد.

اخبار مرتبط

سامانه های «وایب» و «رفاه کار» بانک رفاه کارگران آغاز به کار کردند

میلاد جانه

بانک رفاه کارگران بیش از 51 هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج پرداخت کرد

میلاد جانه

بانک آینده؛ پیش‌گام در عرصه مسئولیت‌ اجتماعی

میلاد جانه

ارائه بسته‌های ویژه همراه اول به‌ مناسبت روز مادر

میلاد جانه

دستیابی ارزش بازار سلامت دیجیتال جهانی به 858 میلیارد دلار تا سال 2030

میلاد جانه

برندگان جوایز قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک رفاه کارگران مشخص شدند

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید