سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصاد

رشد قابل‌توجه وصول مطالبات بانک آینده در شش ماه اخیر/ موفقیت 17 همتی بانک آینده در وصول مطالبات غیرجاری

بررسی عملکرد بانک آینده طی بازه‌زمانی 6 ماهه‌ 15 آذرماه 1402 تا 21 خردادماه 1403 حکایت از اقدامات قابل‌ توجه بانک آینده در حوزه وصول مطالبات در مقایسه با 9 ماهه نخست سال 1402 دارد.

به‌گزارش روابط‌عمومی بانک آینده؛ این بانک، طی طرح ضربتی وصول مطالبات معوق، موفق به وصول نزدیک به 17 همت از مطالبات جاری و غیرجاری خود، شده است.

وصول مطالبات از فعالیت‌های بسیار حائز اهمیت بانک‌ها و مجموعه‌های مالی به‌شمار می‌رود که اثرات مثبت آن در قالب کاهش هزینه ذخیره و تأثیر بر نقدینگی و در نهایت ورود منابع به بانک، نمود می‌یابد.

در همین راستا، بانک آینده با تحقق قریب به 17 همت وصول مطالبات غیر جاری در بازه‌زمانی شش‌ماهه اخیر، کاهش هزینه‌ها و متعاقباً سودآوری بیشتری را تجربه خواهد کرد که با بهره‌گیری از این سودآوری در قالب اختصاص تسهیلات به شرکت‌ها و بنگاه‌های تولیدی خرد و کلان و فعالیت آن‌ها، این مبلغ، هم‌چنان در چرخه سودآوردی به گردش خواهد افتاد.

اخبار مرتبط

یادداشت مدیرعامل فولاد هرمزگان به‌مناسبت روز صنعت و معدن؛ رشد تولید و توسعه، دو رکن اقتصاد مقاومتی

میلاد جانه

توسط بانک رفاه کارگران صورت گرفت؛ پرداخت بیش از 2,666 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری در اردیبهشت و خرداد ماه 1402

میلاد جانه

سرپرست زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی ارومیه خبر داد: شناسایی آنومالی‌های مس، طلا، سرب و روی، آهن، بوکسیت و باریت در پهنه مهاباد-تکاب

میلاد جانه

حضور فعال بانک آینده؛ در «بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، صنایع معدنی،آهنگری و ماشین کاری، قالب‌سازی و ریخته‌گری»

میلاد جانه

ارزش افزوده 240 هزار میلیارد تومانی سرمایه‌گذاری‌های “وآیند”

میلاد جانه

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه: فولاد هرمزگان مرکز ثقل طرح‌های توسعه‌ای ما خواهد بود

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید