سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصاد

رشد بیش از 1300 درصدی کارمزد خدمات ارزی بانک آینده از محل ثبت سفارش مشتریان

درآمد حاصل از ارائه خدمات ارزی به مشتریان بانک آینده در 4 ماهه نخست 1403، نسبت به مدت مشابه سال گذشته به‌میزان 1350 درصد، افزایش داشته است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک آینده؛ با گذشت چهار ماه از سال‌جاری، بانک آینده رشد 1350 درصدی در شاخص کارمزد حاصل از ارائه خدمات ارزی به فعالان اقتصادی را تجربه نموده است.

این افزایش درآمد کارمزدی توأم با رشد بیش از 100 درصدی درآمد حاصل از ارائه خدمات ارزی به واردکنندگان و صادرکنندگان بر بستر سامانه نیما، نشان از تدوین و به‌کارگیری برنامه‌ای کارآمد در این حوزه و نیز بهره‌مندی از ظرفیت ارزشمند سرمایه‌انسانی متخصص این بانک دارد.

گفتنی است؛ در مقایسه بازه‌زمانی مشابه سال قبل، شواهد حاکی از آن است که سال 1403، بهترین سال عملکردی بانک آینده تاکنون از نقطه‌نظر درآمد کارمزدی و نیز مبالغ و شمار تخصیص و تأمین ارز به ثبت سفارش‌های مشتریان ارزی این بانک بوده که به لحاظ تعداد، بیش از 500 درصد و از حیث مبلغ، بیش از 100 درصد رشد را به‌خود اختصاص داده است.

اخبار مرتبط

تقویت هوشمندسازی در فرآیندهای بانکی بانک آینده

میلاد جانه

در دومین اجلاس ملی مدیران روابط عمومی صورت گرفت؛ کسب نشان عالی ارتباطات رسانه‌ای توسط فولاد هرمزگان

میلاد جانه

از سوی بانک رفاه کارگران صورت گرفت؛ توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان حاشیه شهر تهران

میلاد جانه

بررسی چالش‌ها و فرصت‌های هوش مصنوعی در پنل تخصصی یازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات

میلاد جانه

در هشت ماهه نخست امسال؛ بانک آینده بیش از 9 هزار جوان را روانه خانه بخت کرد

میلاد جانه

دکتر للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران تاکید کرد: ضرورت اطلاع‌رسانی اقدامات بانک‌ها برای مردم بیش از گذشته

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید