سرآمد اخبار
پیام تبریک
اخبار شرکت هابانک و بیمه

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

دکتر اسماعیل للـه‌گانی در پیامی کسب رای اعتماد از نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به دکتر احمد میدری تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر احمد میدری

با سلام و احترام

حسن انتخاب جنابعالی از سوی رئیس جمهور محترم و کسب رای اعتماد از نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم .

مجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به دلیل گستردگی حوزه تحت پوشش و مجموعه خدمات متنوع و متکثری که ارائه می‌کند و ارتباط تنگاتنگ آن با معیشت آحاد جامعه، نیازمند حضور عزیزانی همچون جنابعالی است تا در سایه تجارب ارزنده‌ای که طی سالیان متمادی مدیریت اجرایی کشور کسب نموده‌اید ، بتواند در برهه حساس کنونی علاوه بر اتخاذ تدابیر لازم برای برون رفت از تنگناهای موجود، برای توسعه و پیشرفت کشور برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشد.

موجب خرسندی است در مجموعه بانک رفاه کارگران این توفیق را داریم همراه و همسو با مدیران و همکاران ارجمند آن وزارتخانه معظم و در سایه تدابیر و راهنمایی‌های ارزنده جنابعالی به سهم خود نقش ایفا کرده و در جهت رونق اقتصادی کشور و گره گشایی از مشکلات جامعه و تحقق برنامه‌های توسعه‌ای دولت محترم گام برداریم.

از خداوند متعال ، سربلندی و توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد برنامه های دولت محترم و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.

اخبار مرتبط

آگهی مزایده شماره 42 املاک تملیکی و مازاد بانک آینده، منتشر شد

میلاد جانه

بر اساس رتبه‌بندی معتبر سازمان مدیریت صنعتی ایران؛ بانک رفاه کارگران برترین بانک ایران شد

میلاد جانه

افق‌های روشن توسعه همکاری میان بانک آینده و دانشگاه علامه طباطبایی با انعقاد تفاهم‌نامه

میلاد جانه

در راستای توسعه نظام سلامت کشور؛ مشارکت بانک آینده در ساخت کارخانه تولید داروی سرطانی در استان البرز

میلاد جانه

ابتکار اطلاعاتی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور: اجرای فاز توسعه‌ طرح تحول با رویکرد تولید لایه‌های نوین زمین‌شناسی و اکتشافی

میلاد جانه

تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و صندوق‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امضاء شد

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید