سرآمد اخبار
رهبر انقلاب
اقتصادسیاست

رهبر انقلاب در نخستین دیدار هیئت دولت چهاردهم: برخی وزرا را تایید و برخی را هم تاکید کردم

رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت چهاردهم همزمان با هفته دولت با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، در آستانه سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر و به مناسبت هفته دولت، رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت در نخستین روزهای فعالیت دولت چهاردهم صبح امروز (سه‌شنبه) با آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

گزیده بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به این شرح است:

**آقای رئیس جمهور در زمینه انتخاب وزیرانی که باید با ایشان همکاری کنند، خیلی پرکار و باتلاش وارد شدند. برای انتخاب وزیران با من مشورت کردند. برخی افراد و تعدادی را که می‌شناختم و صلاحیت آنها از طرق مورد وثوق به ما رسیده بود را تایید و برخی را هم تاکید کردم. تعداد بیشتری را هم نمی‌شناختم و گفتم نظری نسبت به آنها ندارم. بحمدلله ایشان توانستند انتخاب را انجام دهند و مجلس را قانع کنند و این هم موفقیت بزرگی بود که خدا را برای آن سپاس می‌گوییم.

**بالاخره شما همکارانی انتخاب می‌کنید توصیه من این است که از همکاران دارای این خصوصیات بیشتر استفاده کنید جوان، مومن، انقلابی، متعهد، پرانگیزه. این‌ها هستند که می‌توانند به شما کمک کنند ما در بخش‌های مختلف علمی و تحقیقاتی مثل بخش هسته‌ای و نانو و سلول‌های بنیادین و بخش‌های گوناگونی که جزو گره‌های بزرگ علمی و تحقیقاتی در دنیا بوده از این جوانان استفاده کردیم و پیشرفتیم و پیشرفت‌های بزرگ بحمدلله انجام گرفته است.

از این جوانان استفاده کنید گره‌ها را باز می‌کنند ضمنا وقتی که جوانان را آوردید در رده‌های گوناگون مدیریتی از پایین گذاشتید یک نسلی از مدیران پرانگیزه برای فردا دارید تربیت می‌کنید وقتی شما جوان ها را در تشکیلات خودتان آوردید این‌ها تجربه پیدا می‌کنند برای فردا یک نسل برجسته‌ی مدیرِ پرنگیزه‌ای شما تولید کردید که به نظر من این خیلی چیز باارزشی است.

با آقای رئیس‌جمهور هم صحبت می‌کردیم همین موضوع مطرح شد اگر چنانچه ایشان بتوانند مثلا ۱۰۰ جوان مومنِ پرانگیزه‌ انقلابی و متعهد را آماده کنند و آخر دولتشان همین ۱۰۰ جوان را تحویل کشور دهند، به نظر من کار بسیار بزرگی انجام می‌گیرد.

اخبار مرتبط

پیش بینی تحلیلگر معروف از آینده ارزهای دیجیتال / بیت کوین بخریم؟

میلاد جانه

پیروزی دراماتیک ایران برابر ژاپن / زور سامورایی ها به یوزها نرسید

میلاد جانه

سخنگوی وزارت امور خارجه: اظهارات درمورد برنامه هسته‌ای فاقد ارزش است

میلاد جانه

تولیدات داخلی قطعات خودرو با کیفیت‌تر از نمونه‌های خارجی/ مردم در خرید لوازم یدکی دقت کنند

میلاد جانه

طهماسب مظاهری: تسهیلات تکلیفی علت العلل بسیاری از مشکلات نظام بانکی است

میلاد جانه

طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی تا پایان تیر آغاز می شود

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید