سرآمد اخبار
گندم
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالیکشاورزی

خرید تضمینی گندم به ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزارتُن رسید

مجری طرح خودکفایی گندم گفت: براساس آمار از ابتدای فصل برداشت تا صبح امروز ۱۱ میلیون و ۹۱۰ هزارتُن گندم از کشاورزان خرید تضمینی شده است.

سهراب سهرابی گفت: براساس آخرین آمار از ابتدای فصل برداشت تا ۱۷ شهریورماه، ۱۱میلیون و ۹۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان به ارزش ۲۱۰ هزار میلیارد تومان خرید تضمینی شده است که این میزان خرید تضمینی نسبت به مدت مشابه سال زراعی گذشته ۱.۶۲۱ میلیون تن معادل ۱۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

او درباره پرداخت مطالبات گندمکاران افزود: تاکنون ۱۲۱ هزار میلیارد تومان از پول کشاورزانی که گندم خود را به مراکز دولتی خرید تضمینی تحویل داده‌اند، واریز شده و پرداخت مابقی وجوه نیز در حال پیگیری از سوی سازمان برنامه و بودجه و وزارت جهادکشاورزی است.

مجری طرح خودکفایی گندم ادامه داد: استان‌های خوزستان با یک میلیون و ۶۲۳ هزار تن، کردستان با یک میلیون و ۱۶۶ هزار تن، گلستان با یک میلیون و ۱۱۰ هزار تن، فارس با ۹۱۴ هزار تن، کرمانشاه با ۸۲۵ هزار تن، همدان با ۷۰۵ هزار تن، آذربایجان غربی با ۶۶۶ هزار تن، آذربایجان شرقی با ۵۸۷ هزار تن، لرستان با ۵۳۴ هزار تن و خراسان رضوی با ۵۲۲ هزار تن بیشترین میزان خرید تضمینی گندم را به خود اختصاص داده‌اند.

اخبار مرتبط

کاهش ۷ درصدی نرخ مالیات واحد‌های تولیدی

میلاد جانه

کاهش بیش از ۴۰۰ واحدی شاخص کل بورس

میلاد جانه

روند نزولی قیمت طلا ادامه دار شد

میلاد جانه

بازگشت رنگ سبز به تابلوی بورس

میلاد جانه

شرایط فروش فوری ۲ محصول ایران خودرو ویژه شهریور اعلام شد +جدول

میلاد جانه

یارانه‌بگیران بخوانند/ زمان پرداخت یارانه جدید دولت اعلام شد

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید