سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصادبانک و بیمه

حضور فعال بانک آینده در کنگره و نمایشگاه موبایل ایران

بانک آینده با حضور در کنگره و نمایشگاه موبایل ایران که در مجموعه نمایشگاهی بازار بزرگ ایران (ایران‌مال) برگزار می‌شود، خدمات و محصولات خود را به غرفه‌داران و بازدیدکنندگان از نمایشگاه، ارائه می‌دهد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک‌آینده؛ این بانک با برپایی غرفه‌ای در طبقه (E1) مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران‌مال، خدمات و محصولات نوین بانکی و متمایز خود را در حوزه‌های شرکتی، اعتباری، ریالی، ارزی و الکترونیکی و هم‌چنین ارائه خدمات ایران‌کارت، پایانه‌های فروش و خودپردازهای غیرنقدی، ارائه می‌دهد. هم‌چنین جمعی متشکل از کارشناسان متخصص بانک در حوزه‌های مختلف نیز از ساعت 14:00 تا 21:00 در این غرفه حضور داشته و آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌های مراجعان، خواهند بود.

گفتنی است؛ دومین کنگره و نمایشگاه موبایل ایران در بازه‌زمانی 26 تا 30 شهریورماه ۱۴۰۳ و از ساعت 12:00 تا 21:00 در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران‌مال برگزار می‌شود. این کنگره فرصت بی‌بدیلی برای تعامل، تبادل‌نظر و به‌اشتراک‌گذاری آخرین دستاوردهای علمی کاربردی در صنعت موبایل را برای علاقه‌مندان و جامعه علمی و فنی کشور، فراهم می‌سازد.

اخبار مرتبط

۲۵ نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد استان بوشهر توسط کارکنان بانک رفاه کارگران آزاد شدند

میلاد جانه

معرفی مزیت‌های محصولات و خدمات بانک آینده؛ در نشست تخصصی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست

میلاد جانه

سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور اعلام کرد: شدت گرفتن خروج بخارات از تفتان به تنهایی شاهدی بر فوران آتشفشان نیست/با ایجاد ایستگاه رفتارسنجی، آتشفشان تفتان به‌طور مداوم و سالانه پایش شود

میلاد جانه

تندیس رتبه «سیمین» هفتمین همایش ملی کیفیت به «شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا» رسید

میلاد جانه

با هدف افزایش بهره‌وری و یکسان‌سازی با سایر بانک‌ها؛ ساعت کار ستاد مرکزی بانک آینده تغییر کرد

میلاد جانه

برای نخستین بار و در سال جهش تولید با مشارکت مردم صورت خواهد گرفت: تکمیل و اجرای ۴۰۰ پروژه زمین‌شناسی و اکتشافی در کشور

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید