سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصادبانک و بیمه

آقای وکیلی‌نیا، مدیرعامل شرکت تجارت‌ الکترونیکی ارتباط فردا: بانک‌ آینده؛ بانکی پیشگام در عرصه ریال‌ دیجیتال در کشور

‌ جناب آقای وکیلی‌نیا، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط‌فردا (بازوی عملیاتی بانک‌آینده) در آیین رونمایی از دو محصول ارزنده این بانک؛ «چکاد» و فاز عملیاتی «ریال‌دیجیتال»، از ریال‌دیجیتال، به‌عنوان به‌روزترین پروژه بانک‌ مرکزی ج.ا.ایران یاد کرد که در بانک‌آینده، توسعه داده شده است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک آینده؛ در این مراسم که با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت‌مدیره، مدیران امور و رؤسای ادارات مرکزی و جمعی از رؤسای شعب بانک‌آینده، برگزار گردید، جناب آقای وکیلی‌نیا اظهار داشتند: «ریال‌دیجیتال» پروژه‌ای نوین و به‌روز است که با پی‌گیری بانک‌مرکزی ج.ا.ایران طی 2 سال اخیر، عملاً ایران را به‌عنوان کشوری پیشرو در این حوزه، معرفی کرده است.

ایشان در همین رابطه افزودند: در حال‌حاضر در این عرصه، 44 کشور در فاز تحقیقات، 30 کشور در فاز اثبات مفهوم، 36 کشور در فاز پایلوت و 3 کشور هم موفق به اجرای نهایی شده‌اند که ایران در مرحله پایلوت و جزء 36 کشور جهان، قرار دارد.

آقای وکیلی‌نیا خاطرنشان کردند: تا امروز 3 بانک در کشور وارد فاز پایلوت در محیط عملیاتی شده‌اند و بانک آینده از جمله آن‌ها است که با اپلیکیشن «آبانک»، عرضه ریال‌دیجیتال را شروع کرده و عملاً وارد فاز عملیاتی شده است.

مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا در ادامه با اشاره به مطالعات اولیه و چگونگی راه‌اندازی این محصول و شیوه بهره‌گیری از آن در بستر «آبانک»، به بیان برخی از مزایای ریال‌دیجیتال از جمله: امنیت بیشتر، افزایش دسترسی مالی، کاهش هزینه پذیرنده­ها و در نهایت تراکنش‌های سریع‌تر برون‌مرزی، پرداختند.

اخبار مرتبط

در نمایشگاه صنعت مالی صورت گرفت؛ رونمایی از “کهربامند” بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

فراخوان جدید طرح پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی

میلاد جانه

درخشش 10 رئیس شعبه برتر بانک آینده در چهاردهمین گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک‌های کشور

میلاد جانه

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در همایش جهادگران اقتصادی پیشنهاد داد: شورای عالی امنیت سرمایه گذاری تاسیس شود

میلاد جانه

حضور کارشناسان و مدیران فولاد هرمزگان در کنفرانس علمی metec & estad 2023

میلاد جانه

تسهیل ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان بانک آینده با طرح «میز خدمت»

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید