سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصادبانک و بیمه

آگهی مزایده شماره 44 املاک تملیکی و مازاد بانک آینده، منتشر شد

بانک آینده در راستای مولدسازی دارایی ها و با هدف ارتقای نظام مالی خود، تعدادی از املاک تملیکی و مازاد بر نیاز خود را از طریق مزایده عمومی به صورت نقدی یا نقد و اقساط به فروش می رساند.

به گزارش روابط عمومی بانک اینده؛ املاک اعلام شده در این مزایده ها، شامل 207 مورد ملک تملیکی اعم از: تجاری، مسکونی، تجاری، خدماتی، ویلا، صنعتی، زمین، زمین با بنای احداثی و مزروعی در استان های مختلف کشور است.

بر این اساس متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به تارنمای بانک اینده به نشانی اینترنتیba24.ir مراجعه و برای هماهنگی بازدید املاک از تاریخ 22/07/1403 تا 01/08/1403 از ساعت 07:30 تا 12:30 با شماره تلفن های 1475تا 85931472-021تماس حاصل نمایند و برای اخذ اسناد شرکت در مزایده به کلیه شعب بانک اینده یا به نشانی: تهران، بزرگراه مدرس، تقاطع نلسون ماندلا (الهیه)، ابتدای خیابان بیدار، برج اینده طبقه چهارم (اداره ساختمان و املاک املاک) مراجعه فرمایند.

آخرین مهلت برای تسلیم پاکت ها در تهران و شهرستان ها ساعت 13:00روز چهارشنبه 02/08/1403 بوده و پاکت های حاوی پیشنهادهای خرید دریافت شده نیز روز دوشنبه 07/08/1403راس ساعت14:00در ساختمان مرکزی بانک اینده به نشانی یادشده فوق، بازگشایی خواهد شد.

بدیهی است؛ بانک اینده با فروش املاک مازاد خود، ضمن درامدزایی حاصل از ان، قدرت وام دهی و تسهیلات دهی بیشتری برای توسعه بنگاه های خرد، متوسط و کلان تولیدی و نهایتاً تقویت بنیان های اقتصادی کشور خواهد داشت.

اخبار مرتبط

بانک آینده به پذیرندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های اینترنتی (IPG) تسهیلات می‌دهد

میلاد جانه

منابع پایدار بانک آینده؛ ضامن کنترل نقدینگی

میلاد جانه

از سوی مدیر امور بین‌الملل مطرح شد؛ تأمین و انتقال سریع حوالجات ارزی واردکنندگان؛ مزیت رقابتی حوزه ارزی بانک آینده

میلاد جانه

مدیرعامل فولاد هرمزگان در بازدید از ایریسا: از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کنیم

میلاد جانه

سرپرست ایمیدرو اعلام کرد: آماده همکاری با سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور در کمیته راهبری معدن وزارت صمت هستیم

میلاد جانه

همزمان با آغاز هفته بهزیستی صورت پذیرفت؛ تجلیل از فولاد هرمزگان برای خدمت‌رسانی به جامعه هدف سازمان بهزیستی

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید