سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصادبانک و بیمه

آگهی مزایده شماره 44 املاک تملیکی و مازاد بانک آینده، منتشر شد

بانک آینده در راستای مولدسازی دارایی ها و با هدف ارتقای نظام مالی خود، تعدادی از املاک تملیکی و مازاد بر نیاز خود را از طریق مزایده عمومی به صورت نقدی یا نقد و اقساط به فروش می رساند.

به گزارش روابط عمومی بانک اینده؛ املاک اعلام شده در این مزایده ها، شامل 207 مورد ملک تملیکی اعم از: تجاری، مسکونی، تجاری، خدماتی، ویلا، صنعتی، زمین، زمین با بنای احداثی و مزروعی در استان های مختلف کشور است.

بر این اساس متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به تارنمای بانک اینده به نشانی اینترنتیba24.ir مراجعه و برای هماهنگی بازدید املاک از تاریخ 22/07/1403 تا 01/08/1403 از ساعت 07:30 تا 12:30 با شماره تلفن های 1475تا 85931472-021تماس حاصل نمایند و برای اخذ اسناد شرکت در مزایده به کلیه شعب بانک اینده یا به نشانی: تهران، بزرگراه مدرس، تقاطع نلسون ماندلا (الهیه)، ابتدای خیابان بیدار، برج اینده طبقه چهارم (اداره ساختمان و املاک املاک) مراجعه فرمایند.

آخرین مهلت برای تسلیم پاکت ها در تهران و شهرستان ها ساعت 13:00روز چهارشنبه 02/08/1403 بوده و پاکت های حاوی پیشنهادهای خرید دریافت شده نیز روز دوشنبه 07/08/1403راس ساعت14:00در ساختمان مرکزی بانک اینده به نشانی یادشده فوق، بازگشایی خواهد شد.

بدیهی است؛ بانک اینده با فروش املاک مازاد خود، ضمن درامدزایی حاصل از ان، قدرت وام دهی و تسهیلات دهی بیشتری برای توسعه بنگاه های خرد، متوسط و کلان تولیدی و نهایتاً تقویت بنیان های اقتصادی کشور خواهد داشت.

اخبار مرتبط

امکان صدور و ابطال صندوق سرمایه‌گذاری گسترش فردای ایرانیان بانک آینده

میلاد جانه

تجلیل از فولاد هرمزگان برای خدمت‌رسانی به جامعه هدف سازمان بهزیستی

میلاد جانه

مدیرکل دفتر کانه‌آرایی و فرآوری موادمعدنی اعلام کرد: نیازمند سرمایه‌گذاری در اکتشاف ذخایر جدید سنگ‌آهن هستیم/ ضرورت سرمایه‌گذاری در استخراج، فرآوری و استحصال در صنعت مس

میلاد جانه

پرونده‌ای درباره وضعیت بارش‌ها و حدسیات آن/ گذشته محیط‌ زیست با همکاری محققان بین‌المللی بازسازی می‌شود

میلاد جانه

بانک آینده شعبه جدید “بیمارستان غیاثی ـ شهرک ولی‌عصر” را افتتاح کرد

میلاد جانه

حضور همراه اول در سومین نمایشگاه رصتا

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید