سرآمد اخبار
لاتاری
اجتماعیاخبار داغچند رسانه ها

کلاهبرداری با اسم رمز لاتاری

یکی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین روش‌ها برای مهاجرت به آمریکا، ثبت‌نام لاتاری است؛ بخت‌آزمایی بزرگی که هرسال انجام می‌شود تا آن‌ها که رؤیای آمریکایی در سر دارند، بخت و اقبال خودشان را محک بزنند.

امسال هم مانند همه سال‌های گذشته از وقتی مهلت قانونی ثبت نام لاتاری اعلام و قرار شد شیفتگان مهاجرت از تاریخ ۱۱ مهر لغایت ۱۵ آبان یا به عبارتی ۲ اکتبر تا پنجم ماه “می” کار ثبت نامشان را انجام دهند بازار تبلیغات رنگارنگ ثبت نام لاتاری هم در گوشه و کنار شهر ها‌ی برگ و کوچک حسابی داغ داغ شده است.

این در حالیست که ثبت نام در سایت لاتاری کلا رایگان است، اما اطلاعات محدود و اندک ثبت نام کننده و تسلط کافی نداشتنشان به زبان انگلیسی همواره باعث شده تا فصل ثبت نام لاتاری به فصل درآمد مطلوب مراکز ثبت نام لاتاری تبدیل شود.

از شرکت‌ها و موسسات مهاجرتی گرفته تا کافی نت‌ها و حتی عکاسی ها! بله حتی عکاسی‌ها چرا که خیلی‌ها معتقدند علت اصلی رد خیلی از افراد از شرکت در قرعه کشی لاتاری عکس نامناسب و خارج از استاندارد‌های بارگذاری شده متقاضیان است به خاطر هیمن حالا حتی خیلی از عکاس‌ها هم به بهانه این خرده گیری‌ها در بازار ثبت نام لاتاری برای خود بساطی پهن کرده اند و حسابی هم درامدشان از این محل خوب است.

آگهی‌هایی که روی مغزتان راه می‌رود

به گزارش همشهری‌آنلاین، از وقتی شمارش معکوس برای ثبت نام لاتاری ۲۰۲۶ آغاز شده به هر طرف که نگاه می‌کنیم اگهی‌های ثبت نام لاتاری به چشم می‌خورد از آگهی‌هایی که روی در و دیوار شهر چسبیده اند و یا به سیمکارت شما پیامک می‌شود تا تبلیغات رنگارنگی که درفضای مجازی توجهتان را به خودشان جلب می‌کنند.

آگهی‌هایی با این مضمون «ثبت‌نام لاتاری را به روز‌های آخر نیندازید» یا «ارائه خدمات شبانه روزی برای ثبت نام لاتاری»، یا «از تخفیف ویژه ما برای ثبت نام لاتاری خود و خانواده تان جا نمانید» و خلاصه صد‌ها پیام و تبلیغی که باعث می‌شوند حتی اگر تا به امروز به لاتاری و مهاجرت فکر نکرده اید خواندن این متن‌ها قلقکتان می‌دهد برای یک بار هم که شده شانستان را امتحان کنید.

اخبار مرتبط

۳ شهر ایران با گرمای ۴۷ درجه

میلاد جانه

رئیس پلیس راهور: کروکی تصادفات الکترونیکی می‌شود

میلاد جانه

هواشناسی: در حال بارورسازی ابرها هستیم

میلاد جانه

هشدار بارش‌های سیل‌آسا در گیلان و مازندران

میلاد جانه

برج میلاد در حال محو شدن! +عکس

میلاد جانه

نقش تلفن همراه در تصادف‌های تهران مشخص شد

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید