سرآمد اخبار
استعلام اقامتگاه
اخبار شرکت هابانک و بیمه

الزام به استعلام اقامتگاه اصلی مشتریان بانک آینده از سامانه املاک و اسکان

به گزارش روابط عمومی بانک آینده، بر اساس بخشنامه بانک مرکزی ج.ا.ا. و در راستای اجرای قوانین مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، از این پس ارائه برخی خدمات بانکی تنها پس از استعلام اقامتگاه اصلی اشخاص از سامانه ملی املاک و اسکان کشور انجام خواهد شد.

مطابق الزامات قانونی، مشتریان محترم بانک آینده موظف‌اند پیش از دریافت خدماتی مانند افتتاح حساب، صدور دسته‌چک، دریافت تسهیلات و سایر خدمات پایه بانکی، نسبت به ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات محل سکونت خود در سامانه املاک و اسکان اقدام کنند.

صحت کدپستی و نشانی مشتریان باید با اطلاعات ثبت‌شده در این سامانه مطابقت داشته باشد. در صورت عدم انطباق، پس از 2 بار مراجعه و ارائه خدمات بانکی، تا اصلاح اطلاعات ارائه خدمات متوقف خواهد شد و مشتریان می‌بایست به سامانه املاک و اسکان کشور مراجعه و اطلاعات خود را اصلاح نمایند.

این اقدام در اجرای بند ۷ تبصره ۸ ماده ۱۶۹ قانون مالیات‌های مستقیم و با هدف شفاف‌سازی تراکنش‌های مالی و مبارزه با پولشویی انجام می‌شود.

لذا بانک آینده، ضمن تأکید بر اهمیت ثبت صحیح اطلاعات، از مشتریان گرامی درخواست می‌کند پیش از مراجعه به شعب، نسبت به ثبت یا اصلاح نشانی اقامتگاه اصلی خود در سامانه ملی املاک و اسکان کشور (amlak.mrud.ir) اقدام فرمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مشتریان می‌توانند به شعب بانک آینده در سراسر کشور مراجعه نمایند.

همچنین مرکز ارتباط بانک آینده به شماره 27663200-021 آماده پاسخگویی به ابهامات و پرسش‌های مشتریان گرامی می‌باشد.

اخبار مرتبط

دکتر بهمن اسکندری، در نخستین نشست هیأت‌ مدیره به‌ عنوان مدیرعامل بانک آینده انتخاب شد

میلاد جانه

تغییر ساعات کاری شعب و ادارات مرکزی بانک آینده از 16 شهریورماه

میلاد جانه

ارائه خدمت “برداشت اقساط مکانیزه” (بام) بانک رفاه کارگران آغاز شد

میلاد جانه

استفاده کارکنان سایر سازمان‌ها و شرکت‌ها از خدمات سامانه “بتا” بانک رفاه کارگران امکان‌پذیر شد

میلاد جانه

برگزاری هفتمین کنفرانس سنجش و ایمنی پرتوهای یونساز و غیر یونساز با مشارکت همراه اول

میلاد جانه

رونمایی از سامانه مصاحبه آنلاین مبتنی بر هوش مصنوعی توسط همراه اول در تلکام 2024

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید