سرآمد اخبار
قیمت طلا
ارز و طلا

مردم برای خرید طلا صبر کنند

نایب رئیس دوم اتحادیه طلا می‌گوید: با شروع داد و ستد در بازار پیش‌بینی ما این است که قیمت طلا ارزان شود. توصیه ما به مردم این است که برای خرید طلا صبر کنند.

طلا امروز قیمت دلار در صرافی ملی با ۲۰۰ تومان افزایش به ۲۱ هزار و ۸۵۰ تومان رسید. آنچه فعالان بازار می‌گویند قیمت انس جهانی نیز مدام در حال افزایش است؛ بنابراین با افزایش قیمت دلار و انس جهانی احتمال کاهش قیمت در بازارهای داخلی کمی غیر قابل انتظار است. اما نایب رئیس دوم اتحادیه طلای تهران معتقد است قیمت طلا تا پایان هفته ارزان ‌می‌شود.
نایب رئیس دوم اتحادیه طلا در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت  تا پایان هفته ارزان خواهد شد؟ گفت: اکنون قیمت طلای ۱۸ عیار ۹۳۳ هزار و ۷۰۰ تومان است.

قیمت طلا با توجه به صحبت‌ها اخیر رئیس کل بانک مرکزی ممکن است نزولی شود. همچنین پیش‌بینی می‌شود با شروع داد و ستد در بازار قیمت طلا ارزان شود.
محمد کشتی‌آرای افزود: روز گذشته قیمت طلا آنقدر شوکه‌کننده بود که معاملات طلا در بازار به مدت دو ساعت متوقف شد. اکنون قیمت انس جهانی طلا نیز هزار و ۷۷۶ دلار است. به دلیل نوسان قیمت‌ها متقاضی برای خرید طلا و سکه وجود ندارد.

همچنین با این روند بازار به نظر می‌رسد مردم بیشتر فروشنده طلا باشند.
او در توصیه‌ای به مردم اظهار کرد: فعلا معاملات طلا در بازار متوقف است. توصیه ما به مردم این است که برای خرید طلا صبر کنند.

منبع: تجارت نیوز

 

نایب رئیس دوم اتحادیه طلا در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت  تا پایان هفته ارزان خواهد شد؟ به تجارت‌نیوز گفت: اکنون قیمت  ۱۸ عیار ۹۳۳ هزار و ۷۰۰ تومان است.

قیمت با توجه به صحبت‌ها اخیر رئیس کل بانک مرکزی ممکن است نزولی شود. همچنین پیش‌بینی می‌شود با شروع داد و ستد در بازار قیمت  ارزان شود.
محمد کشتی‌آرای افزود: روز گذشته قیمت  آنقدر شوکه‌کننده بود که معاملات  در بازار به مدت دو ساعت متوقف شد. اکنون قیمت انس جهانی  نیز هزار و ۷۷۶ دلار است. به دلیل نوسان قیمت‌ها متقاضی برای خرید طلا و سکه وجود ندارد.

همچنین با این روند بازار به نظر می‌رسد مردم بیشتر فروشنده  باشند.
او در توصیه‌ای به مردم اظهار کرد: فعلا معاملات  در بازار متوقف است. توصیه ما به مردم این است که برای خرید  صبر کنند.

اخبار مرتبط

اونس طلا کاهشی شد

میلاد جانه

فنر قیمت طلای جهانی در رفت

میلاد جانه

صعود دوباره طلا به سقف ۹ماهه اخیر

میلاد جانه

صعود شگفت‌انگیز قیمت طلا | به بالاترین حد در ۶ ماه گذشته رسید!

میلاد جانه

جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار چند شد؟

سقوط آزاد قیمت طلا/ سرمایه‌گذاران گیج شدند

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید