سرآمد اخبار
عابدزاده
اخبار داغچند رسانه هاورزش

عابدزاده سه پرسپولیسی را آنفالو کرد!

عقاب آسیا در اقدامی عجیب اعضای کادرفنی و مدیرتیم پرسپولیس را در اینستاگرام آنفالو کرد!

به گزارش خبرآنلاین، احمدرضا عابدزاده در میان تعجب دوستانش، یحیی گل محمدی، افشین پیروانی و کریم باقری را در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی آنفالو کرد!

این درحالی است که احمدرضا عابدزاده رابطه بسیار گرم و صمیمانه ای حداقل با کریم باقری و افشین پیروانی داشته و با این دو همبازی سابق خودش رفت و آمد خانوادگی دارد.

از آن گذشته کریم باقری درتیم ملی نیز مربی امیر پسر احمدرضا عابدزاده است. جالب آن که چندی پیش احمدرضا عابدزاده در برنامه همرفیق با اجرای شهاب حسینی از کریم باقری درخواست کرد به عنوان بهترین دوست و رفیق اش او را در این برنامه همراهی کند!

شاید برای خیلی‌ها از جمله خود یحیی گل محمدی، افشین پیروانی و کریم باقری این پرسش پیش آمده باشد که واقعا چرا؟!

شنیده‌ها حکایت ازآن دارد که این آنفالو کردن و ناراحتی عقاب آسیا مربوط به امروز نیست و ظاهرا به امیر عابدزاده مربوط می‌شود! گویا امیر عابدزاده به مربیان پرسپولیس پیشنهاد شده بود که پس از جدایی از تیم ماریتیموی پرتغال به ایران و پرسپولیس بیاید اما از قرار معلوم او مورد تأیید کادرفنی سرخ‌ها قرار نمی‌گیرد.

عجیب آن که احمدرضا عابدزاده در همان مقطع اعتراض یا واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداد ولی حالا پس از موفقیت پسرش امیر دوستان سابق و همبازیان قدیمی خودش را آنفالو کرده است!

اخبار مرتبط

بیانیه طوفانی استقلال علیه پرسپولیس؛ برملایتان می‌کنیم!

میلاد جانه

رونمایی از جانشین فنایی در پرسپولیس

میلاد جانه

(عکس) استوری علیرضا بیرانوند پس از ۲ سوتی عجیب

میلاد جانه

برانکو، پرسپولیس را غافلگیر کرد!

میلاد جانه

شاه ماهی در نزدیکی پرسپولیس

میلاد جانه

رامین رضاییان در فرودگاه امام +عکس

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید