سرآمد اخبار
بیت کوین
اخبار داغارز و طلابازار

ریزش رمزارزها ادامه دارد /بازار داغ لیکویید شدن در صرافی ها!

میلاد جانه

بیت کوین بدون هیچ تکنیک خاص و الگویی در حال رنج زدن است و با شدویی که تا 38400 دلار زده است قیمت آن مجدد تا 39 هزار دلار رسیده و در این ناحیه در حال رنج زدن است.

حمایت 38400 بسیار ناحیه مهمی در تعیین روند بیتکوین است که در صورت حمایت شدن تا 40800 پیش خواهد رفت.

مهمترین مقاومت برای بیتکوین 42300 که در صورت برک میتونه مارکتو صعودی کنه در غیر این صورت اصلاح تا 34750 ادامه خواهد داشت

دیگر آلت کوین ها هم عمدتا در محدوده قرمز قرار دارند.  همچنین ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۱.۷۶ تریلیون دلار است که ۴.۳۴ درصد افت را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

حجم کل معاملات در طول ۲۴ساعت گذشته ۹.۳۷ درصد کاهش یافته و به ۸۰.۳۳ میلیارد دلار رسیده است.

بازار داغ لیکویید کردن در صرافی ها!

در 24 ساعت گذشته 228.5 میلیون دلار پوزیشن معاملاتی لیکویید شدند‼ این میزان لیکویید شدن توسط 65,980 معامله گر به وقوع پیوست.

بزرگترین پوزیشن لیکوئید شده نیز در صرافی Bybit و در جفت معاملاتی BTC /USD به ارزش 6.24 میلیون دلار به وقوع پیوست.

شاخص ترس و طمع بیت کوین امروز شنبه 14 اسفند ماه بر روی عدد 22 یعنی (ترس شدید) رسیده است.

ارزش ارزهای دیجیتال اهداشده به اوکراین از ۵۶ میلیون دلار گذشت

ارزش کمک‌های ارز دیجیتال ارسال‌شده به دولت اوکراین و چندین سازمان غیردولتی برای حمایت از این کشور در جنگ با روسیه، به بیش از ۵۰ میلیون دلار رسیده است.

این کمک‌های مالی از زمان اعلام رسمی دولت اوکراین در بیش از ۱۰۰٬۰۰۰ تراکنش با بیت کوین، اتریوم، تتر، پولکادات و بسیاری ارزهای دیجیتال دیگر انجام شده است.

پیش‌تر، گوین وود (Gavin Wood)، بنیان‌گذار پولکادات، به‌تنهایی ۵.۷ میلیون دلار به این کشور کمک کرده بود و علاوه بر این، نقش NFTها نیز در حمایت مالی از اوکراین تاکنون بسیار زیاد بوده است.

مسدود کردن حساب کاربری شهروندان ایرانی در OpenSea

بسیاری از کاربران با IP آدرس کشور ایران در این پلتفرم با انتشار اسکرین شات‌ از حساب کاربری خود ادعا کرده اند که تاریخچه تراکنش های خود در این پلتفرم پاک شده است.

یکی از نمایندگان OpenSea در مصاحبه‌ خود با CoinDesk با تایید ضمنی این خبر اشاره کرده است که این پلتفرم کاربران موجود در لیست تحریم های آمریکا را از فروش، خرید و جابجایی توکن های غیر مثلی (#NFT) منع خواهد کرد …!

افزایش ۰.۲۵ درصدی نرخ بهره بانکی از سوی رئیس بانک مرکزی آمریکا

جروم پاول (Jerome Powell)، رئیس بانک مرکزی آمریکا، روز سه شنبه، با وجود ابراز نگرانی از تأثیرات اقتصادی جنگ روسیه و اوکراین، اعلام کرد که نرخ بهره بانکی پایان ماه جاری میلادی (اوایل فروردین ) ۰.۲۵ درصد افزایش خواهد یافت.

بانک مرکزی آمریکا برای اجرای سیاست‌های پولی انقباضی به دلایل بیشتری نیاز نداشت، اما به هر حال گزارش‌ روز گذشته که مربوط به وضعیت اشتغال در این کشور می‌شود، بهانه خوبی دست مقامات فدرال رزرو داده است.

این داده‌ها نشان می‌دهند برخلاف انتظارات، در ماه فوریه (بهمن) به‌جای ۴۰۰٬۰۰۰ شغل که کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند، بالغ بر ۶۷۸٬۰۰۰ شغل در آمریکا ایجاد شده است.

اخبار مرتبط

افزایش بی سابقه قیمت بیت‌کوین

میلاد جانه

جهش ۱۰۰ درصدی قیمت بیت‌کوین در راه است؟ | قیمت انواع ارزهای دیجیتال

قیمت بیت کوین همچنان در کانال 19 هزار دلاری

میلاد جانه

پیش بینی روند قیمتی بیت کوین / وضعیت بازار آلت کوین‌ها

میلاد جانه

قیمت بیت کوین به ۴۷ هزار دلار رسید

میلاد جانه

دلار جهش کرد؛ بیت‌کوین زمین خورد

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید