سرآمد اخبار
بیت کوین
ارز و طلا

دلایل سقوط قیمت بیت کوین /پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2022

میلاد جانه

قیمت بیت کوین در حال حاضر به زیر 40 هزار دلار سقوط کرده است زیرا سرمایه گذاران با نگرانی از افزایش تورم، تنش های ژئوپلیتیکی و احتمال سیاست های پولی سخت تر توسط فدرال رزرو آمریکا دست و پنجه نرم می کنند.

قیمت‌ بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال امسال با مشکل مواجه شده‌اند، زیرا برنامه فدرال رزرو برای افزایش نرخ‌ها و به‌طور بالقوه کاهش ترازنامه‌اش سرمایه‌گذاران را به وحشت انداخته است.

بازار کریپتو در ماه‌های اخیر به طور فزاینده‌ای بازار سهام را دنبال می‌کند، که این امر آن را با عوامل اقتصادی جهانی، مانند عواملی که از جنگ روسیه در اوکراین ناشی می‌شود، در هم تنیده‌تر می‌کند.

دقایقی از نشست ماه مارس بانک مرکزی آمریکا نشان داد که قصد دارد ترازنامه خود را هر ماه 95 میلیارد دلار کاهش دهد تا با تورم مقابله کند.

علاوه بر این، آخرین گزارش تورم نشان داد که قیمت مصرف کننده در سال منتهی به مارس 8.5 درصد افزایش یافته است.

کارشناسان می گویند که بدون هیچ پایانی، جنگ، تورم و تغییر سیاست پولی در ایالات متحده احتمالاً در هفته ها و ماه های آینده باعث نوسانات بیشتر خواهد شد.

هم اکنون قیمت بیت کوین از زمانی که در نوامبر به بالاترین حد خود یعنی نزدیک به 70000 دلار در هر بیت کوین رسید، حدود 40 درصد از ارزش خود را از دست داده است.

ارزهای دیجیتال کوچکتر، از جمله اتریوم، بی ان بی، ریپل، سولانا، کاردانو و لونا نیز کاهش یافته اند. اگرچه برخی در مسیر شکستن رکوردها در سال 2022 هستند.

اکنون، گروهی از کارشناسان ارزهای دیجیتال پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ به ۸۲ هزار دلار خواهد رسید و تا پایان سال به ۶۵ هزار دلار خواهد رسید.

اخبار مرتبط

قیمت بیت کوین به کانال ۲۶ هزار دلاری ریزش کرد

میلاد جانه

روند بازار رمزارز و سیاست‌های فدرال رزرو

میلاد جانه

کلیدی‌ترین حمایت بیت کوین کدام است؟ تحلیل‌گر مطرح پاسخ می‌دهد

میلاد جانه

بیت‌کوین دوباره ریخت/ دو سناریو برای بازار رمزارزها

میلاد جانه

ریزش بیت‌کوین با ادامه تنش‌ها در خاورمیانه | قیمت انواع ارزهای دیجیتال

میلاد جانه

جهش 14 درصدی اتریوم!

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید