سرآمد اخبار
راه ها
اخبار داغراه و مسکن

محورهای شمالی کشور همچنان زیر بار ترافیک

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک در جاده‌های شمالی کشور همچنان سنگین و پر حجم است.

آقای ایمان محرابی نیا گفت: هم اکنون شاهد ترافیک در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) محدوده، ولی آباد و محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده آب اسک هستیم.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در محور فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت وبرگشت) شاهد تردد روان هستیم، اما در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع شاهد ترافیک سنگین هستیم.

طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور در محور‌های شمالی کشور، شاهد بارش باران، رعد و برق و رگبار و در مناطق مستعد تگرگ، وزش باد شدید در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک در استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، شرق مازندران، تهران، البرز، قزوین، گیلان، اردبیل، زنجان، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، شمال خوزستان و فارس هستیم.

مسافران احتیاط لازم و اقدامات پیشگیرانه هنگام تردد را انجام دهند و پیش از عزیمت به جاده‌های کشور آخرین وضعیت را از سامانه‌های اطلاع‌رسانی ۱۴۱ دریافت کنند.

در ۴ روز گذشته حجم میزان تردد‌ها در جاده‌های کشور رشد بیش از ۷۰ درصدی داشته و میانگین تردد روزانه به بیش از ۲ میلیون خودرو در جاده‌های برون شهری رسیده است.

اخبار مرتبط

محدودیت های ترافیکی عید فطر امسال اعلام شد

میلاد جانه

اعلام محدودیت ‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات پیش‌رو

میلاد جانه

آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور | تردد روان در محورهای شمالی

میلاد جانه

محدودیت های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

میلاد جانه

آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور | ترافیک سنگین در آزاد راه تهران- پردیس

میلاد جانه

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج – قزوین /این محورها مسدود است

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید