سرآمد اخبار
بیت کوین
اخبار داغارز و طلابازار

پیش بینی قیمت بیت کوین /علاقه موسسات به خرید ارزهای دیجیتال

میلاد جانه

بیت کوین روز جمعه پس از فروش عمده سهام در ایالات متحده که بازار ارزهای دیجیتال را وحشت زده کرد و بیت کوین را حدود 10 درصد کاهش داد، به زیر سطح حمایت کلیدی رسید.

بر اساس گزارش Coin Metrics، بیت کوین روز جمعه کمتر از 1 درصد کاهش یافت و به 35944.12 دلار رسید. اتر با 1.2 درصد کاهش به 2683.96 دلار رسید.

این حرکتها پس از یک روز بد در وال استریت انجام می شود که در آن میانگین صنعتی داو جونز بیش از 1000 امتیاز از دست داد و نزدک 5 درصد سقوط کرد.

هر دو بدترین افت یک روزه از سال 2020 را رقم زدند و به دنبال تجمعات بزرگ در جلسه قبل بودند. داو و نزدک در روز جمعه دوباره سقوط کردند.

بیت کوین، که قیمت آن همچنان به شدت با حرکات بازار سهام مرتبط است، در طول سال در محدوده محدودی معامله شده است، زیرا تلاش می کند تا بالاترین حد خود در اواخر سال 2021 را در بحبوحه فروش گسترده تر بازار به دست آورد.

نووگراتز گفت: هیچ تزریق عظیمی از نقدینگی برای ایجاد V شکل وجود ندارد، ما پایین می‌رویم و سپس می‌رویم تا زمانی که یک داستان جدید ظاهر شود و سپس دوباره خارج شود.

علاقه موسسات و دارندگان بلندمدت به ارزهای دیجیتال

او افزود: «غوطه‌ور شدن در آن و خرید آن چندان خوشایند نخواهد بود». «اگر پس از کووید این کار را کردید، هشت هفته بعد مانند یک قهرمان به نظر می رسید. در تجارت قهرمان زیادی وجود ندارد.”

با وجود ترس و عدم اطمینان در بازار، علاقه موسسات و دارندگان بلندمدت به ارزهای دیجیتال همچنان قوی است.

نووگراتز گفت: «شگفت‌انگیز است که چقدر سرمایه نهادی در حال جمع‌آوری است.

«بلک راک، بلک استون، سیتادل، آپولو همگی در حال ایجاد تلاش‌های بزرگ برای رمزنگاری هستند، و بنابراین برای من کاملاً مشهود است که در رمزارزها یک پشتیبان وجود دارد.»

به گفته ویل کلمنته، تحلیلگر ارشد، مقدار عرضه بیت کوین که حداقل یک سال است تغییر نکرده است، به بالاترین حد خود رسیده است.

او همچنین گفت که عرضه دارندگان بلندمدت نیز علیرغم کاهش مبنای هزینه آنها افزایش یافته است. این نشان دهنده انتقال عرضه از خریداران برتر به دارندگان بلندمدت است.

او گفت: «با وجود ماکرو در صندلی راننده، تجزیه و تحلیل بنیادی بیت کوین مانند تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای تأثیر کمتری در چشم‌انداز بازار ما داشته است.» با این حال، با در نظر گرفتن این موضوع، سرمایه گذاران بنیادی در زیر سطح قرار گرفته اند.

از دست رفتن سطح کلیدی 37 هزار و 500

به گفته ویجی آیار، معاون توسعه شرکت‌ها و بین‌الملل صرافی ارز دیجیتال لونو، بیت‌کوین زمانی که به زیر 37500 دلار رسید، سطح کلیدی خود را از دست داد، که می‌تواند نشان‌دهنده کاهش در چند روز آینده باشد.

او گفت که توقف بعدی 30000 دلار است، اما اگر بیت کوین در آنجا باقی نماند ممکن است به 25000 دلار کاهش یابد.

اخبار مرتبط

کف قیمت بیت‌کوین کجاست؟ +قیمت ارزهای دیجیتال

میلاد جانه

شیبا اینو تبدیل به محبوب‌ترین ارز دیجیتال هفته‌ اخیر در جهان شد

میلاد جانه

صعود بیت‌کوین رکورد زد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال

میلاد جانه

علاقه نهنگ های اتریوم به شیبا اینو / بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید

میلاد جانه

قیمت بیت کوین بدون تغییر!

میلاد جانه

بیت کوین ۷۱ هزار دلار را رد کرد!

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید