سرآمد اخبار
صنعت و معدن

توجه ویژه به محرومیت‌زدایی مالی و فرهنگی در  افق 1404 شرکت آرین‌پاژ

میترا محمدپور

مدیرعامل مجموعه صنعت ورق آرین پاژ درباره چشم‌انداز 1404 شرکت صنعت ورق آرین پاژ اظهار کرد که این مجموعه قصد دارد تا با راه‌اندازی، حمایت و فرهنگ‌سازی گسترده اهتمام ویژه بر محرومیت‌زدایی مالی، فرهنگی، ورزشی و علمی و معنوی با پیشبرد و همکاری با دیگر صنایع فعال استان داشته باشد.

محمدمهدی یارجانلی همچنین از قصد این شرکت برای حفظ و حراست از محیط زیست در حوزه‌های فعالیت خود خبر داد.

او تاکید کرد: مسلما همکاری و حمایت دستگاه‌ها و سایر شرکت‌های منطقه و استان می‌تواند، نقش مهمی در دست‌یابی به این چشم‌انداز ملی-بومی ایفا کند.

مدیرعامل مجموعه صنعت ورق آرین پاژ درباره تبیین دیدگاه شرکت صنعت ورق آرین پاژ در حوزه مسئولیت‌های اظهار کرد: در پارادایم کلاسیک، علم مدیریت بیشتر انسان را به چشم ابزار و ماشین می‌دیدند که صرفا با تغییرات فیزیکی، محیطی، میزان بهره‌وری متفاوتی را به کارفرمایان ارائه می‌دهند.

با تغییر نگرش به انسان و جامعه به مثابه سرمایه‌ای جاندار و دارای احساسات و عواطف بدیهی است، بازده نهایی هر فرد شدیدا تحت تاثیر عوامل احساسی، مادی و معنوی است.

یارجانلی تصریح کرد: مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی سازمان در برابر جامعه دارای جنبه‌های مادی و معنوی است. جنبه مادی مسئولیت اجتماعی مربوط به حوزه برندینگ و مشروعیت سازمان‌هاست؛ به این صورت که مسلما جامعه و ذی‌نفعان با شرکت‌هایی که نتیجه بهره‌وری آن‌ها شامل حال جامعه، محیط زیست و شهروندان می‌شود،

تعامل و قرابت بیشتری دارند که مسلما این مشروعیت و پذیرش به طور مستقیم در بهره‌وری سازمان‌ها، مانایی، بهره‌گیری از منابع محدود و در نتیجه آن ایجاد اشتغال برای افراد آن اکوسیستم موثر است.

او افزود: آنچه که اهمیت و تاثیرگذاری انجام فعالیت‌های خیرخواهانه، بشردوستانه و حافظ محیط زیستی را تشدید می‌کند، تاثیرات معنوی، روانی و روحانی این دست اقدامات در ایجاد فرهنگ هم‌نوع دوستی و دیگردوستی در جامعه است.

ایجاد یک فرهنگ درست در تعاملات اجتماعی بستگی به دیدگاه رهبران و مدیران ارشد یک سازمان دارد، افرادی که درون یک سازمان با ارزش‌های والای انسانی در حال کار هستند با مشاهده فعالیت‌های انسان دوستانه مدیران و سهامداران آن سازمان در برخورد با جامعه، تبدیل به سفیران و مبلغان فرهنگی خواهند شد.

در ادامه مدیرعامل مجموعه صنعت ورق آرین پاژ  اعلام کرد: شرکت صنعت ورق آرین پاژ با تأسی از ارزش‌های سازمانی  توجه به کلیه ذی‌نفعان خصوصا کارکنان و جامعه، مسئولیت اجتماعی، فرهنگی و حفظ محیط زیست، کرامت انسانی، تعهد اخلاقی و … در راستای تفکرات عالی سهامداران و مدیران ارشد خود همواره در مسیر تعالی سازمانی قدم برداشته و سعی کرده است تا با ایجاد تعاملات درون سازمانی و در این حال بین سازمان‌های مردم نهاد فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، توانبخشی و زیست‌محیطی آنچه را که به عنوان ایمان قلبی خود و کارکنان است را به جا آورد.

یارجانلی به بیان اقدامات این شرکت در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود پرداخت و گفت: تبلیغ، فرهنگ‌سازی، روشنگری و دعوت از دیگران برای پیوستن به پویش مسئولیت اجتماعی  در پهنه صنعتی نیزار واقع در استان قم سرلوحه اهداف کمیته روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی این سازمان قرار گرفته است.

او افزود: در همین مسیر این مجموعه به لطف خدا و با حضور پررنگ اعضای این کمیته در رقابت مبلغانه جایزه مسئولیت اجتماعی موفق شد که با تبیین نقشه راه خود و معرفی فعالیت‌های صورت گرفته شرکت صنعت ورق آرین پاژ به جایگاه شرکت برتر در مسئولیت اجتماعی و لوح طلا در حوزه کارکنان دست یابد.

در پایان او خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات و فرهنگ‌سازی‌ که در مجموعه صنعت ورق آرین پاژ صورت گرفته است، علاوه‌بر ایجاد رضایت‌مندی در همکاران، کارکنان مجموعه همواره  به صورت داوطلب متقاضی مشارکت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی این مجموعه بوده است و خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید