سرآمد اخبار
انتخابات آمریکا
اخبار داغجهانسیاست

ترامپ: در انتخابات ۲۰۲۴ شرکت می‌کنم

دونالد ترامپ، بایدن رئیس‌جمهور آمریکا را به بی‌کفایتی در مدیریت اقتصاد کشور متهم کرد و گفت او آمریکا را در مسئله اوکراین به سمت یک جنگ جهانی دیگر هدایت می‌کند.

به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در گفتگو با سایت خبری نیوزمکس جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا را به بی‌کفایتی در مدیریت اقتصاد کشور متهم کرد و گفت او آمریکا را در مسئله اوکراین به سمت یک جنگ جهانی دیگر هدایت می‌کند.

ترامپ ضمن تایید اینکه به طور حتم در انتخابات سال ۲۰۲۴ شرکت خواهد کرد، افزود: کشور ما مشکلات زیادی دارد و هیچ وقت قبل از این با چنین مشکلاتی روبرو نبوده است.

ترامپ گفت که اگر من در قدرت بودم جنگ اوکراین هیچ وقت اتفاق نمی‌افتاد. البته رئیس جمهور سابق آمریکا به این مسئله اشاره نکرد که چگونه می‌توانست از جنگ روسیه و اوکراین جلوگیری کند.

ترامپ ادعا کرد: در صورت انتخاب مجدد در سال ۲۰۲۰ می‌توانست در کوتاه‌ترین زمان پرونده هسته‌ای ایران را حل و فصل کند ولی در زمان کنونی مذاکرات هسته‌ای تعلیق شده است.

وی همچنین از سیاست دولت بایدن برای ارسال سلاح به اوکراین انتقاد کرد و گفت چنین سیاستی دامن زدن به درگیری در منطقه و ایجاد یک جنگ جهانی دیگر است. ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود صدها میلیون دلار به اوکراین اهدا کرده بود.

رئیس جمهور سابق آمریکا، بایدن و دولت کنونی این کشور را مسئول تورم بی‌سابقه و بالا رفتن قیمت سوخت اعلام و ادعا کرد: افزایش هزینه‌های سوخت ناشی از سیاست اشتباه بایدن در تولید انرژی‌های سبز در داخل کشور است.

ترامپ با اشاره به قانون بایدن مبنی بر ممنوعیت حفاری گفت: ما زیر پایمان طلای مایع داریم و باید آن را از کشورهای دیگر تقاضا کنیم.

اخبار مرتبط

ترامپ طی ماه های آینده نامزدی در انتخابات ۲۰۲۴ را اعلام می کند

میلاد جانه

پلیس در یک قدمی ترامپ

میلاد جانه

ترامپ: در پاسخ به بازرسی اف‌بی‌آی به‌زودی اقدامی قانونی انجام می‌دهم

میلاد جانه

همسر پشین ترامپ درگذشت

میلاد جانه

پیش‌بینی عجیب ترامپ برای آمریکا!

میلاد جانه

آیا خاورمیانه برای ریاست جمهوری ترامپ آماده است؟

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید