سرآمد اخبار
بیت-کوین
اخبار داغبازاربازارها و خدمات مالیهمه اخبار

بیت‌کوین ۲۳هزار دلار را رد کرد! / آیا این بار رشد بیت‌کوین متفاوت است؟

درشب گذشته بیت‌کوین با حرکتی جهشی سطح ۲۳هزار دلار را رد کرد. بازار کریپتو نیز در پی حرکت بیت‌کوین سبزپوش شد. گفتنی است دامیننس بیت‌کوین هم از سطح ۴۱٫۹۲درصد به سطح ۴۳٫۲۵درصد صعود کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز/ بیت‌کوین با صعود خود به بالای ۲۳هزار دلار، نگاه تحلیلگران را به خود جلب کرد. بسیاری از فعالان بازار که از روزهای قبل نگاه بدبینانه به صعود بیت‌کوین به سطح ۲۲هزار دلار را داشتند، امروز واکنش مثبتی به جهش بیت‌کوین نشان دادند.

اما هنوز هم هستند برخی تحلیلگران و سرمایه‌گذاران که شرایط را کاملا مناسب و پایدار نمیبینند و منتظر تاییدیه‌های بیشتری برای ورود به رمزارزها هستند.

روند ۱ ساعته بیت‌کوین از سایت Tradingview

این بار جهش بیت‌کوین متفاوت است؟

شب گذشته بیت‌کوین توانست ۲۳هزار و ۵۰۰دلار را رد کند. این موضوع گاوهای بازار را وادار می کند تا ایمان بیاورند که جهش بیت‌کوین، این بار متفاوت خواهد بود.

معامله گران انتظار دارند، اکنون که بیت کوین در فاز صعودی قرار گرفته است و کندل روزانه خود را در سطوح بالاتری از قبل میبندد؛ در آینده به محدوده ۲۷۰۰۰ تا ۳۲۰۰۰ دلار برسد.

در حالی که نمی توان احتمال کاهش قیمت بیت‌کوین در آینده را رد کرد، اما به عقیده برخی تحلیلگران این حرکت بیت‌‌کوین می‌تواند بنا به دلایلی متفاوت باشد.

یکی از این دلایل می‌تواند قدرت خریداران بیت‌کوین باشد؛ برخی از تکنیکالیست ‌ها اعتقاد دارند که بیت‌کوین در صورت ضعف خریداران می‌توانست دوباره نواحی کف خود را تست کند؛ اما در مقابل به بالای ۲۲ هزار و سپس ۲۳ هزار دلار صعود کرد.

پس نتیجه می‌گیرند که قدرت خریداران بیشتر از فروشندگان است. و حتی اهداف ۲۷ تا ۲۸ هزار دلار را قریب الوقوع می‌دانند.

گفتنی است مقاومت بعدی بیت‌کوین سطح ۲۵هزار دلار و بعد از آن مقاومت اصلی۲۷۱۰۰ دلار است. بسیاری از معامله‌گران بازار آتی که انتظار بازگشت بیت‌کوین از ۲۳هزار دلار را داشتند و در این ناحیه وارد معامله شورت روی بیت‌کوین شدند؛ اکنون احتمال پیروزی خود را پایین‌تر از روزهای قبل می‌بینند.

روند دامیننس بیت‌کوین در تایم ۱ ساعته محاسبه شده در Tradingview

دامیننس بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها

با صعود بیت‌کوین به بالای ۲۳هزار دلار، شاخص دامیننس نیز در ساعت ۱۷:۳۰ از سطح ۴۱٫۹۲درصد به سطح ۴۳٫۲۵درصد رشد مهمی را تجربه کرد. این موضوع که به معنای تسلط بیت‌کوین به بازار کریپتو تفسیر می‌شود؛ تاثیر خود را روی حرکت آلت‌کوین‌ها گذاشت.

به طوری که پس از جهش بیت‌کوین، سایر آلت‌کوین‌ها از جمله اتریوم با حرکت آهسته تری رشد قیمت را تجربه کردند. گفتنی است اگر این شاخص اصلاحی داشته باشد و در مقابل بیت‌کوین نزولی نشود. احتمال رشد بیشتر در آلت‌کوین‌ها وجود دارد.

اخبار مرتبط

تبدیل یک جزیره به کعبه آمال میلیونرهای ارز دیجیتال

میلاد جانه

ریزش بیت‌کوین با ادامه تنش‌ها در خاورمیانه | قیمت انواع ارزهای دیجیتال

میلاد جانه

پیش‌بینی قیمت احتمالی بیت‌کوین | قیمت ها صعودی می‌شود؟

میلاد جانه

ریزش بیتکوین و سال رکود رمزارزها / معرفی کریپتوهای پرپتانسیل 2022

میلاد جانه

اتریوم در یک قدمی ۴ هزار دلار / دوج کوین درباره پروژه موسوم به دوج کوین ۲.۰ هشدار داد

زینب یزدانی

۳۰۰ میلیارد دلار از سرمایه افراد در ارزهای مجازی نابود شد

زینب یزدانی

دیدگاهتان را بنویسید