سرآمد اخبار
بیت-کوین
اخبار داغاقتصادبازاربازارها و خدمات مالی

افزایش ۶۸ درصدی درآمد استخراج بیت‌کوین!

درآمد استخراج بیت‌کوین ۶۸٫۶ درصد نسبت به کم درآمدترین روز سال ۲۰۲۲ افزایش یافت. از جولای ۲۰۲۲، اکوسیستم بیت‌کوین با عوامل تعیین کننده متعددی از جمله درآمد استخراج کنندگان به دلار، مشکل شبکه و نرخ هش بهبود یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از کوین‌تلگراف، فعالان صنعت استخراج بیت‌کوین (BTC) در طول سال ۲۰۲۲ استرس مالی بسیار زیادی تحمل کردند.

چراکه بازار نزولی طولانی مدت، به طور مستقیم بر درآمد آن‌ها در صورت تبدیل بیت‌کوین به دلار آمریکا تأثیر می‌گذارد. با این حال، ماینرهایی که در مقابل کمترین روز درآمد ماینینگ سال یعنی ۱۳ ژوئن دوام آوردند، شاهد افزایش ۶۸٫۶۳ درصدی درآمد استخراج در یک ماه بودند.

بهبود اکوسیستم بیت‌کوین

در طول سال، درآمد حاصل از استخراج بیت‌کوین به دلیل عوامل متعددی که حول احساسات سرمایه‌گذاران متمرکز شده‌اند، کاهش یافت. این احساسات ناشی از تنش‌های سقوط بازار، ضعیف شدن اکوسیستم و سرمایه‌گذاری‌های غیر سودآور بود.

با کاهش حواشی، اکوسیستم بیت‌کوین با عوامل تعیین کننده متعددی از جمله درآمد استخراج کنندگان به دلار، مشکل شبکه و نرخ هش بهبود یافت.

 

 

کل درآمد ماینرها در طول زمان. منبع: blockchain.com

داده‌های blockchain.com تأیید می‌کند که درآمد استخراج بیت‌کوین در یک ماه نزدیک به ۶۹ درصد افزایش یافته است -‌از ۱۳٫۹۲۸ میلیون دلار در ۱۳ جولای به ۲۳٫۴۸۸ میلیون دلار در ۱۲ آگوست-.
علاوه بر این، قیمت‌های پایین‌تر تجهیزات ماینینگ (GPU) به استخراج‌کنندگان بیت‌کوین اجازه می‌دهد تا زیرساخت‌های موجود خود را در حالی که به دنبال استخراج ۲ میلیون بیت‌کوین آخر (باقی مانده) هستند، گسترش دهند.

افزایش سهام شرکت‌های استخراج رمزارز

با بازتاب نتایج مثبت در سراسر شبکه بیت‌کوین، شرکت‌های استخراج کریپتو گزارش افزایش قیمت سهام را طی ماه گذشته منتشر کردند.

شرکت‌های استخراج رمزارز، از جمله Hut8 Mining Corp ،‌Marathon Digital Holdings و Core Scientific، قیمت‌های سهام را به طور سرسام آوری نشان دادند که هر کدام حداقل ۹۵ درصد بهتر از ژوئن ۲۰۲۲ عمل کردند.

با این حال، هر سه شرکت زیان‌های گسترده‌ای را به دلیل ضررهای ناشی از کاهش ارزش دارایی‌های رمزنگاری خود ثبت کردند.

اخبار مرتبط

سقوط بیت‌کوین با خداحافظی بایننس از کانادا

میلاد جانه

رمزارزها باز هم قرمز اما کم رنگ تر / از بیت کوین تا دوج کوین همه منفی بودند

میلاد جانه

بیت کوین ۷۱ هزار دلار را رد کرد!

میلاد جانه

پیش بینی قیمت بیت کوین با انتشار داده‌های اقتصادی ایالات متحده

میلاد جانه

شیبا اینو به لیست معاملاتی صرافی بیترکس اضافه شد

میلاد جانه

ماندگاری قیمت بیت کوین در کانال ۱۸ هزار دلاری

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید