سرآمد اخبار
ایتالیا
اخبار داغجهان

مصرف انرژی در صنعت ایتالیا سهمیه بندی شد

سهمیه‌بندی انرژی در کل بخش‌های صنعت ایتالیا آغاز شده و صنایع مختلف تولید خود را جهت صرفه‌جویی در بحبوحه افزایش هزینه انرژی پایین آورده‌اند.

به‌گزارش تسنیم به نقل از رویترز، صنایعی که در ایتالیا به‌شدت وابسته به انرژی هستند، تولید خود را جهت صرفه‌جویی در بحبوحه افزایش هزینه انرژی پایین آورده‌اند.

طبق گفته‌ ماسیمیلیانو آتلی، رییس کمیته ارزیابی تأثیرات محیط‌زیستی نیروگاه‌های انرژی‌های تجدیدپذیر در وزارت انتقال اکولوژیکی ایتالیا، سهمیه‌بندی انرژی در کل بخش‌های صنعت این کشور از صنعت شیشه گرفته تا کنسروسازی آغاز شده‌است.

وی گفت:«این کار هزینه‌های اجتماعی دربردارد. چون با کاهش تولید در هر کدام از این صنایع، افرادی که در آن‌ها کار می‌کنند هم تحت تاثیر قرار می‌گیرند».

تشدید بحران انرژی در اروپا به‌دنبال افزایش قیمت برق

ایتالیا که سال گذشته حدود 40 درصد از گاز مورد نیاز خود را از روسیه وارد کرده بود، اخیراً قراردادهای جدیدی با چندین تولیدکننده دیگر امضا کرده تا وابستگی خود به مسکو را کاهش دهد. نیمی از این گاز صرف تولید برق می‌شود.

این قراردادها باعث شده رم بتواند به‌سرعت ذخایر گاز خود را پر کند، اما نه به اندازه‌ای که بتواند از صنایع خود در برابر افزایش شدید قیمت انرژی حمایت کند.
کارآفرینان و سیاست مداران ایتالیا از دولت این کشور انتقاد کرده‌اند که برخلاف آلمان اعلام کرده نیازی به اقدامات جدی برای سهمیه‌بندی گاز نیست.

اخبار مرتبط

همسر «نانسی پلوسی» به حبس محکوم شد

میلاد جانه

رشد تجارت جهانی صعودی شد

میلاد جانه

راهبرد بانک‌ مرکزی آمریکا برای مقابله با تورم

میلاد جانه

خیز مجدد طلا به سوی مرز ۲ هزار دلاری

میلاد جانه

نفت ۸۴ دلار و ۷۱ سنت شد

میلاد جانه

سقوط بازار نفت به قعر ۳ ماهه پس از تشدید بحران خاورمیانه

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید