سرآمد اخبار
میوه-و-سبزی
اخبار داغاقتصاد

قیمت هر کیلو پسته تازه به ۱۵۰ هزار تومان رسید

عضو هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان گفت: قیمت خیار و هندوانه با افت تقاضا مجدد کاهش یافته و نرخ هر کیلو پسته تازه در بازار به ۱۵۰ هزار تومان رسیده است.

آقای اصغر یاوری گفت: طی هفته های اخیر قیمت برخی اقلام همچون خیار و هندوانه بدلیل صادرات به عراق افزایش یافته بود که با افت تقاضا، مجدد به نرخ قبل بازگشت.

او قیمت کنونی هر کیلو خیار بوته ای در میدان مرکزی ۸ هزار تومان، خیار اصفهان ۶ تا ۷ هزار تومان و خیار گلخانه را ۱۲ تا ۱۳ هزار تومان اعلام کرد.

یاوری می گوید: با توجه به پیگیری های مکرر و مکاتبات صورت گرفته، امسال از رنگ آوری مرکبات جلوگیری شد. اما بدلیل افزایش تولید، مشکلی در عرضه مرکبات نداریم.

عضو هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان گفت: قیمت کنونی هر کیلو گلابی ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان، شلیل ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان، هلو انجیری ۲۵ هزار تومان، سیب درختی ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان،انگور ارومیه ۴۰ تا ۴۵ هزار تومان، پسته تازه ۱۲۰ تا ۱۵۰ هزار تومان، موز ۴۲ تا ۴۳ هزار تومان، هندوانه ۵ تا ۶ هزار تومان و خربزه ۸ تا ۱۰ هزار تومان است.

بنابر گفته یاوری، هم اکنون هر کیلو نارنگی با نرخ ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان و انار ۲۰ هزار تومان در میدان عرضه می شود که حداکثر با احتساب ۳۵ درصد سود باید بدست مصرف کننده برسد.

اخبار مرتبط

بهترین تغذیه برای سلامت کلیه ها

زینب یزدانی

قیمت انواع میوه و صیفی هفته اول پاییز اعلام شد | جدیدترین قیمت موز، سیب، خیار، هلو، انجیر و انگور

میلاد جانه

قیمت میوه و تره بار ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ /جدول

میلاد جانه

چرا پسته اینقدر گران است؟ | افت ۵۰ درصدی صادرات پسته

میلاد جانه

قیمت میوه و تره بار ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ /جدول

میلاد جانه

قیمت انار شب چله در میادین چند؟ |برنامه عرضه میوه یلدا در تهران اعلام شد

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید