سرآمد اخبار
هواشناسی
سلامت و رفاه

بارش باران و وزش باد در بیشتر نقاط کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران و وزش باد، گاهی رعد و برق در غالب نقاط کشور همچنین بارش تگرگ در ارتفاعات خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا،درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز(۱۱آبان) در خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، جنوب ایلام و شمال بوشهر رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق گیلان، مازندران، خراسان رضوی و نیمه‌جنوبی استان‌های مرکزی، قم و سمنان بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: پنجشنبه(۱۲ آبان) در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، غرب فارس، اصفهان، جنوب و شرق لرستان، یزد، خوزستان و کرمان رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد شدید موقت و در خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان و شرق تهران بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: جمعه(۱۳ آبان) در خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، کرمان، فارس و برخی مناطق بوشهر، هرمزگان، نیمه‌شمالی سیستان و بلوچستان، یزد و شرق سمنان بارش خواهیم داشت.

 وی ادامه داد: شنبه و یکشنبه(۱۴ و۱۵ آبان) در برخی نقاط سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق و جنوب کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد.طی این مدت بارش تگرگ در دامنه‌های زاگرس همچنین بارش برف در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی و شمالی دور از انتظار نیست.

 ضیاییان تصریح کرد: وزش باد شدید روزهای چهارشنبه و پنجشنبه(۱۱ و ۱۲ آبان) در برخی مناطق غرب، جنوب غرب، مرکز و شرق و جمعه(۱۳ آبان) در جنوب، شرق و جنوب شرق موجب خیزش گردوخاک خواهد شد. دریای خزر و شمال خلیج فارس نیز چهارشنبه و پنجشنبه مواج پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۲ آبان‌)قسمتی ابری و گاهی وزش باد به‌تدریج افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۱ و روز جمعه (۱۳ آبان‌)قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز (۱۱ آبان ) اهواز  و بندرعباس با دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و فردا(۱۲آبان)بندرعباس با دمای ۳۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مرکز استان و طی امروز و فردا ارومیه با دمای ۱ درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور است.

اخبار مرتبط

بیشترین کاهش و افزایش قیمت خوراکی‌ها اعلام شد

میلاد جانه

آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ سکه ۳۰ میلیون تومان می شود؟ | جدول قیمت ها را ببینید

میلاد جانه

مومنی:برای خود حقوق های بالاتر از 50 میلیون را ضروری می‌بینند، اما از ترس تورم حقوق کارگران وکارمندان را بالا نمی برند!/ 89 میلیون نفر را تنبیه می‌کنند که چند نفر سودهای غیرعادی ببرند

میلاد جانه

نخستین وعده رئیس جدید سازمان امور مالیاتی

میلاد جانه

چرا حال خودرو در کشور ما خوب نمی‌شود؟

میلاد جانه

سرمایه گذارن طلا بخوانند؛ گرانی در راه است؟

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید