سرآمد اخبار
شاخص بورس
اخبار داغاقتصادبورس

گزارش میانی بورس ۲۴ آبان ۱۴۰۱ /استراحت شاخص کل تمام شد؟

شاخص کل پس از دو روز افت امروز توانسته دوباره در مسیر صعودی قرار بگیرد و شاخص هم وزن به روند صعودی باز گردد. ارزش معاملات هم در نیمه اول بازار امروز به حدود هزار میلیارد تومان رسیده است و حقیقی ها حدود ۷۸ میلیارد تومان از بازار خارج کرده‌اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ برخلاف دو روز گذشته از ابتدای معاملات امروز شاهد رشد و صعود هر دو شاخص کل و هم وزن هستیم. همانطور که در پیش بینی بورس اشاره شده بود، به نظر می‌رسد از فشار عرضه کمی کاسته شده و از این جهت تقاضاکنندگان دست بالاتر بازار امروز را در اختیار دارند.

اما همچنان نمی‌توان به طور قاطع اظهار داشت که شاخص در دو روز گذشته استراحت لازم را کرده است و با این وقفه، حالا آماده بازگشت به روند صعودی است و باید دید که روند تقاضا چگونه تغییر می‌کند.

شاخص کل بورس تا اینجا حدود ۲هزار و ۸۹۶ واحدد رشد داشته است و توانسته کانال یک میلیون و ۴۱۱ هزار واحدی را پس بگیرد.

خودرو،فولاد،شتران و شستا بیشترین نقش در این صعود را ایفا کردند.

شاخص هم وزن نیز توانسته هزار و ۱۹۵ واحد رشد را ثبت کند.

ارزش معاملات خرد هم به حدود هزار میلیارد تومان رسیده است و این در حالی است که حقیقی‌ها تا اینجا و در مجموع ۷۸ میلیارد تومان از بازار خارج کردند.

داروح با ۶،اوان با ۳ و شتران با ۱.۵ میلیارد تومان بیشترین ورود و بپاس با ۱۳،خاور با ۷.۵ و خودرو با ۶.۵ میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را ثبت کردند.

در میان صنایع نیز،گروه مواد و محصولات دارویی با ۴ میلیارد تومان صدرنشین ورود پول حقیقی هستند و در سمت مقابل محصولات شیمیایی با ۱۳ میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را به نام خود زده است.

اخبار مرتبط

ترمز بورس کشیده شد

زینب یزدانی

رشد بیش از ۴۰۰ واحدی شاخص کل بورس در روز منفی شاخص کل هم وزن

میلاد جانه

نوسان شاخص بورس در خط مقاومت ۱.۸ میلیونی

زینب یزدانی

خبر مثبت برای بورسی‌ها | اطلاعیه مهم سازمان بورس

میلاد جانه

شاخص کل کانال دو میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی را از دست داد

میلاد جانه

امکان ریزش شاخص کل تا ۱٫۱ میلیون واحد

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید