سرآمد اخبار
جاده
اخبار داغراه و مسکن

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور /ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به تهران

مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت ترافیکی مسیرهای منتهی به تهران را سنگین گزارش کرد و از بارش برف و باران در جاده‌های شمالی کشور خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مرکز مدیریت راه‌های کشور، هم اکنون تردد در جاده چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت در مسیر رفت و برگشت روان است، اما در همه مسیرهای اعلام شده بارش برف و باران گزارش شده است.

بر پایه این گزارش، بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، مرکزی، اصفهان، قم، تهران و مازندران شروع شده است و تداوم دارد.

همچنین هم اکنون بارش باران در برخی از محورهای استان‌های گیلان، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، فارس و کرمان نیز گزارش شده است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده کمال‌شهرو ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس خبر می‌دهد.

ترافیک در آزادراه کرج – تهران حدفاصل گرمدره تا وردآورد و همچنین در آزادراه ساوه- تهران محدوده عوارضی اول نیز سنگین است.

بر اساس اعلام این مرکز از وضعیت ترافیکی راه‌ها، هم اکنون ترافیک سنگینی در محور شهریار – تهران حدفاصل شهریار تا شهرقدس گزارش شده است.

بر اساس اعلام این مرکز، در شبانه ‌روز گذشته از ۲ هزار و ۴۳۷ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۸.۵ درصد کاهش تردد ثبت شد.

اخبار مرتبط

برف تهران را سفیدپوش می‌کند‌

میلاد جانه

تهران امروز برفی می‌شود | بارش برف و باران در ۱۹ استان

میلاد جانه

اخذ عوارض از جاده‌های کشور در دستور کار قرار می‌گیرد

میلاد جانه

این محورها فردا یک طرفه خواهد شد

میلاد جانه

بارش برف و باران در جاده‌های ۲۰ استان/ وزارت راه: مردم سفر غیرضروری نروند

میلاد جانه

کاهش ۶ درصدی ترددهای جاده‌ای

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید