سرآمد اخبار
اوراق سکه
اخبار داغارز و طلااقتصاد

۲ پیش‌بینی از بازار طلا و سکه در هفته آینده

دیشب پارلمان اروپا شمشیر را علیه سپاه از رو بست و نمایندگان با اکثریت قاطع به متمم طرح تروریستی نامیدن سپاه پاسدران رأی دادند.

قیمت سکه امامی‌ در روزهای اخیر تحت تاثیر دو محرک صعودی بر مدار افزایش قرار گرفته است. اولین محرک دلار  و دومین محرک قیمت جهانی طلا.

قیمت هر قطعه سکه امامی در بازار روز چهارشنبه با حدود ۵۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز سه‌شنبه به رقم ۲۲ میلیون و ۶۰۰هزار تومان رسید. نرخ حباب این قطعه طلای گرانبها نیز در روز گذشته ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ثبت شد.

پرواز قیمت دلار با سوخت اروپا!

قیمت دلار این روزها با سوخت اروپایی به پرواز درآمده است.در روزهای اخیر یک خبر سیاسی در بازار ارز تهران داغ شده است. آن طور که رسانه ها گزارش دادند امروز (پنجشنبه ۲۹ دی) پارلمان اروپا قطعنامه جدیدی را علیه ایران به رای می‌گذارد.

پارلمان اروپا شمشیر را علیه سپاه از رو بست

دیشب پارلمان اروپا شمشیر را علیه سپاه از رو بست و نمایندگان با اکثریت قاطع به متمم طرح تروریستی نامیدن سپاه پاسدران رأی دادند.

شوک شبانه اروپا به قیمت دلار

برخی از بازیگران ارزی دیشب مدعی بودند نرخ دلار در واکنش به این خبر به سمت بالا پیشروی کرد.فعالان بازار سکه معتقدند در صورتی که امروز نرخ دلار صعودی شود این امر ممکن است موجب تقویت قدرت سکه بازان افزایشی شود.

سکه بازان به آینده طلا خوشبین هستند

بخشی از فعالان نیز باور دارند که معامله‌گران سکه نسبت به آینده اونس طلا خوشبین هستند. از نگاه آن ها در بازارهای جهانی امید به شکست مرز ۲ هزار دلاری طلا تقویت شده است و همین موضوع فضای بازار داخلی را نیز تا حدی تحت تاثیر قرار داده است.

منبع: اقتصاد نیوز

اخبار مرتبط

این خودروها ۵ تا ۱۰ میلیون تومان ارزان شدند

میلاد جانه

تکلیف پراخت بدهی عراق به ایران مشخص شد

میلاد جانه

کشف فرارهای مالیاتی تا ۷۰۰ میلیارد تومانی طلافروشان

میلاد جانه

سهمیه آرد ۳۰۰ نانوایی متخلف در تهران صفر شد

میلاد جانه

صادرات غیرنفتی مشمول ۲ درصد مالیات شد

میلاد جانه

وزارت صمت: فروش کارت ملی برای واردات خودرو تخلف است/ برخورد با متخلفان

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید